اپلیکیشن اسکوتر برقی

فهرست مطالب

اپلیکیشن اسکوتر برقی

تکنولوژی و رویا  دست به دست هم دادند تا ما را به واقعیت نزدیک کنند. تا چندی پیش این فقط رویایی شیرین در فیلم های سینمایی علمی تخیلی بود. اما اکنون با اسکوترهای هوشمند می توانیم تخیلات گذشته را به واقعیت تبدیل کنیم.

اپلیکیشن اسکوتر برقی

اپلیکیشن اسکوتر برقی چه کاربردی دارد؟

1. شما از طریق این برنامه  می توانید به اطلاعات باتری دسترسی داشته باشید. این برنامه شارژ باتری را با درصد نمایش می دهد. اینکه چه مقدار از شارژ باتری باقی مانده است یا چه مقدار مانده تا به صورت کامل شارژ آن پر شود.

2. سرعت در حال حرکت و مسافت طی شده نیز از دیگر اطلاعاتی است که برنامه به شما ارائه می دهد.

3. از طریق این برنامه و بلوتوث شما می‌توانید به موزیک های گوشی دسترسی پیدا کنید و موزیک ها را از اسپیکر تعبیه شده روی اسکوتر بشنوید.

4.  خاموش یا روشن کردن اسکوتر نیز از طریق اپ قابل انجام است. کافی است روی دکمه پاور مجازی تعبیه شده درون نرم افزار کلیک کنید تا اسکوتر روشن یا خاموش شود.

5.  Gps  یا مکان یاب از ویژگی های دیگر این اپ می باشد.

6. این app قابلیت تنظیم 3 مود حرکتی را می دهد. شما سه میزان سرعت می توانید در این امکان تعریف کنید. این اپ ها به طور کلی قابلیت‌های ویژه ای را در اختیار افراد قرار می دهند. وجود آن ها یک ویژگی غیر قابل انکار برای اسکوتر محسوب می‌شود. البته همه اسکوترها اپ مخصوص ندارند. اما لا به لای آن ها اسکوترهایی پیدا می‌شوند که از اپ مخصوص بهره می‌برند. از تمام قابلیت های ذکر شده می توانید استفاده کنید و لذت اسکوترسواری‌تان را چند برابر کنید.

ویژگی اسکوتر یا هاوربرد اپلیکیشن دار:

ویژگی اسکوتر GPS دار

چنانچه اسکوتر شما دارای اپلیکیشن خاصی می باشد در گروه ساپتک ایرانیان  عضو شوید و با قرار دادن نام و برند اسکوتر خود برنامه آن را دریافت کنید.

اپلیکیشن اسکوتر برقی تائوتائو

اپلیکیشن اسکوتر برقی کیوانو پلاس

این اپلیکیشن، برنامه غیر رسمی است که برای اسکوتر برقی آفرود کیوانو طراحی شده است.

اپلیکیشن اسکوتر برقی MARTI

اپلیکیشن اسکوتر برقی کیوانو

همه چیز درباره اسکوتر های ناین بات

اگر با اسکوتر های برقی آشنا باشید اسم ناین بات Ninebot را شنیده اید. ناین بات نام یک شرکت در شهر پکن چین است. این شرکت در سال 2012 تاسیس شد. هدف اصلی این شرکت تولید محصولات حمل و نقل کوتاه برد است. محصولات این شرکت در قاره اروپا و آسیا علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. محصولات تولید این شرکت در ایران نیز طرفداران خودش را پیدا کرده است. امروز می خواهیم اسکوتر های ناین بات را بررسی کنیم و ببینیم که چه اسکوتر هایی هستند و به یک سری از سوالات مشترک پاسخ دهیم.

سوال اول این است که اسکوتر های ناین بات چه اسکوترهایی هستند؟

اسکوتر های ناین بات ورژن کوچک و جدیدتر اسکوتر های سگوی هستند. به عبارت دیگر سایز کوچک سگوی ها (مینی) را ناین بات می گویند. ناین بات ها به روزتر و جدیدتر هستند و از لحاظ طراحی هم وسیله ای ما بین اسکوتر های سگوی و هاوربرد های جدیدتر هستند.

برای مشاهده قیمت و خرید بهترین ناین بات های ایران روی لینک زیر کلیک کنید

اسکوتر های سگوی چه نوع اسکوتر هایی هستند؟

اسکوتر های سگوی ورژنی متفاوت از اسکوتر های هاوربرد است. این مدل تا قبل از این فقط در پارک ها و بخش های نظامی استفاده می شد. این اسکوتر بعد ها به یک وسیله تفریحی تبدیل شد. مردم در اماکن مختلف مثل زمین کشاورزی، ویلا و تردد های شهری از آن ها استفاده می کردند. سگوی ها چرخ های بزرگتر همراه با عاج های بیشتر دارند. این مدل برای مسافت های ناهموار و خاکی بهینه شده اند.

مزیت های اسکوترهای سگوی

اسکوتر های سگوی توانایی پیمودن مسیر های طولانی را دارند. علاوه بر آن شیب های تند را به راحتی طی می کنند.

اسکوترهای ناین بات مناسب چه مسیرهایی هستند؟

اغلب کاربر ها تمایل دارند مسیری را طی کنند که طولانی نباشد. از اتومبیل شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند. نه آنقدر کوتاه که بتوانند به صورت پیاده اقدام به پیمودن آن مسافت کنند. هر چند که پیاده روی برای سلامتی مفید است اما گاهی از حوصله ما خارج است. در این مواقع قطعا اسکوتر برقی بهترین گزینه می باشد.

مزیت های اسکوتر ناین بات

این مدل اسکوتر برقی ها از هوشمندی فوق العاده بالا و طراحی خاصی برخوردارند. حتی اگر هیچ تجربه قبلی نداشته باشید هم به راحتی می توانید بر روی دستگاه مسلط شوید. این اسکوتر ها به دلیل تعادل هوشمند احساسی به شما می دهند که انگار مدتی است سوار شده اید. به طوریکه بر روی اسکوتر برقی به راحتی مسلط هستید. در اسکوتر های ناین بات پا ها با کمی فاصله کنار هم قرار می گیرند. شما بدون هیچ ریسکی از عدم تعادل، راحت از آن استفاده می کنید.

نحوه حرکت با اسکوتر های ناین بات به چه صورت است؟

در این مدل اسکوتر ها برای تغییر زاویه حرکت، باید زاویه بدن را تغییر دهید. برای حرکت به سمت جلو کافیست تا کمی خود را به جلو حائل کنید و انگشتان پاهایتان را به جلو فشار دهید. خواهید دید که به چه راحتی و با چه سرعتی به راه می افتید. برای حرکت به سمت عقب هم خودتان را به سمت عقب متمایل کنید. برای چرخش به سمت چپ و راست هم از اهرم میانی این اسکوتر استفاده کنید.

تفاوت بین اسکوترهای ناین بات و سگوی چیست ؟

آیا دسته میانی اسکوتر ناین بات برای حفظ تعادل هست؟

 دسته میانی که تا زانوی فرد قرار دارد، بین دو زانو قرار می گیرد فقط به منظور فرماندهی استفاده می شود. تا فرد به راحتی با زانوی خود به کنترل مسیر بپردازد. این دسته به عنوان فرمان میان زانوهای شما تعبیه شده است که می توانید پاهایتان را به آن حائل کنید.

چیزی که به اشتباه رایج شده، این است که مردم فکر می کنند دسته میانی اسکوتر ناین بات برای تعادل می باشد. در صورتی که این دسته، فرمان حرکت به سمت راست و چپ هست. اگر برای تعادل گرفته شود دچار شکستگی می شود.

موتور اسکوترهای ناین بات چه ویژگی هایی دارد؟

موتور این مدل اسکوتر ها دارای کارایی بالاتر از 800 وات می باشد و بوسیله یکی از بهترین تکنولوژی های موجود در بازار طراحی شده است.

سرعت اسکوتر های ناین بات چقدر است؟

سرعت این اسکوتر ها بین 25 تا 35 کیلومتر بر ساعت هست.

اسکوتر های ناین بات چه مسافتی رو طی می کنند؟

گفته می شود که این اسکوتر ها با هر بار شارژ کامل مسافت 15 تا 30 کیلومتر رو طی می کنند.

وزن اسکوتر های ناین بات چقدر است؟

این مدل اسکوتر ها وزنشان 13-15 کیلوگرم می باشد.

سایز چرخ اسکوترهای ناین بات چقدر است؟

سایز چرخ این مدل اسکوترها 10.5 اینچ است که سایز چرخ ها نسبت به هاوربرد ها بزرگتر می باشد.

اسکوتر ناین بات

اسکوترهای ناین بات مناسب چه سنی هست؟

طراحی اسکوترهای ناین بات به نحوی هست که افراد با سن 10 سال به بالا می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

اسکوتر های ناین بات برای افراد با چه وزنی مناسب هست؟

طراحی این اسکوترها به شکلی هست که افراد با وزن 35 کیلوگرم به بالا می توانند از آن استفاده کنند. همچنین تا وزن 120-150 کیلوگرم هم تحمل وزن دارند.

در صورتی که اسکوتر ناین بات به مشکل برخورد کرد، چه کنیم؟

در این مواقع به هیچ عنوان کار خاصی با اسکوتر انجام ندهید و اسکوتر رو باز نکنید. تیم پشتیبانی ساپتک ایرانیان در خدمت شما عزیزان هست تا مشکل شما را برطرف کند. شرکت ساپتک به عنوان وارد کننده اسکوتر و قطعات آن و تیم مجرب فنی مشکل شما را به سادگی برطرف می کند. در صورتی که اسکوتر نیاز به تعمیر داشته باشد آن را تعمیر می کند. اگر هم نیاز به تعویض قطعات باشد، قطعه با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تعویض می گردد.

در خرید اسکوتر به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

نكته مهمي كه وجود دارد اين است كه حتما به آپشن هاي اسكوتر ها دقت كنيد. اسكوتری كه خریداری می کنید ضمانت واقعي داشته باشد. چون اگر اتفاقي براي اسكوتر شما بيفتد و ضمانت نداشته باشد، شما مجبور مي شويد در روز هاي اول خريدتان هزينه زيادي را براي تعمير اسكوتر پرداخت كنيد. براي خريد اسكوتر مي توانيد مجموعه ساپتك ايرانيان به عنوان اولين وارد كننده اسكوتر و قطعات و ارائه دهنده خدمات در سر تاسر كشور را انتخاب كنيد. مطمئن باشيد از خريدتان پشيمان نمي شويد. دوستان تا اینجا سعی کردیم به خیلی از سوالای مشترک شما عزیزان پاسخ دهیم. امیدوارم که مطالب مفید بوده باشد.

قطعات موجود ناین بات در شرکت ساپتک اسپرت

قاب، شاسی، شارژر، دسته ناین بات و…

انواع اسکوتر ناین بات

چرا از ساپتک بخرید؟

1. ساپتک مرکز تخصصی اسکوتر برقی است.

2. ما وارد کننده مستقیم اسکوتر برقی و لوازم جانبی و قطعات آن هستیم.

3. محل خرید و گارانتی اسکوترهای ما یکی است.

4. ما امکان خرید حضوری و غیر حضوری داریم.

5. ما امکان پرداخت در محل (برای عزیزان تهرانی) داریم.

تامین قطعات و مشاوره برای رفع خرابی اسکوتر برقی:

فروشگاه اینترنتی هوشمند دارای تیم متخصص تعمیر کاران می باشد و تمامی قطعات اسکوتر برقی را تامین نموده و در کمترین زمان تعمیرات و قطعات اسکوتر شما در صورت خرابی و یا نیاز به قطعات تامین خواهد نمود.

نحوه خرید و ارسال محصول ما

برای خرید محصولات ما می توانید از طریق خرید اینترنتی از درگاه بانکی اسکوتر هوشمند از طریق همین سایت اقدام به پرداخت نمایید و یا می توانید از ما درخواست لینک خرید کنید تا برای شما لینک خرید ارسال شود و به راحتی پرداخت خود را انجام دهید. پس از پرداخت و یا هماهنگی با ما ارسال اسکوتر در تهران توسط پیک و در شهرستان ها ارسال از طریق تیپاکس یا باربری در کمتر از 48 ساعت صورت خواهد گرفت. در تهران ارسال کمتر از دو ساعت انجام خواهد شد.

مجوزهای لازم فروشگاه اینترنتی اسکوتر هوشمند

ما مفتخریم سایت اسکوتر هوشمند دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان نظارت بر سایت های اینترنتی از وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد. همچنین درگاه امن بانکی از بانک ملت باعث شده که پرداخت اینترنتی شما بدون واسطه و مستقیم از درگاه بانک صورت خواهد گرفت.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

[njwa_button id=”27314″]

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

8 پاسخ

  1. سلام من اسکوتر i’m not a robot مدل آفرود خریدم
    نمیدونم اپلیکیشنش چیه؟

    1. سلام بر روی اسکوتر یا دفترچه همراه اسکوتر برقی یک کد QR هستش که باید اسکن کنید و اپلیکیشن را نصب کنید

      1. سلام من اسکوتر برقیم پرو هست ولی هر کاری می کنم به موبایل وصل نمیشه چرا؟

  2. سلام من مدل اسکوترم user manual روی دفترچش نوشته برنامه رو از کجا دریافت کنم

        1. زمانی که دستگاه رو روشن میکنید بلوتوس هم روشن میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*