راهنمای خرید اسکوتر برقی

فهرست مطالب

راهنمای خرید اسکوتر برقی

اسکوتر برقی وسیله‌ای دوست داشتنی است که در مدت‌ زمان کم توانسته طرفداران و علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند. برای اینکه بتوانید سواری خوبی را با اسکوتر تجربه کنید باید در زمان خرید به نکات زیادی دقت داشته باشید تا بتوانید اسکوتر خوبی را انتخاب کنید.
در این وبلاگ سعی کرده ایم مطالب بسیار مهم و راهنمای خرید اسکوتر برقی را برای کسانی که دچار سردرگمی برای خرید اسکوتر شده‌اند بیان کنیم. اکثر کسانی که با دفتر فروش ما تماس می‌گیرند و مشاوره می‌خواهند از صحبت با فروشنده‌های مختلف دچار سردرگمی برای خرید شده‌اند. می‌خواهیم خیلی ساده که برای همه قابل‌درک باشد چند نکته درباره خرید اسکوتر برقی بیان نماییم.

قبل از خرید اسکوتر برقی به چه نکاتی باید توجه نمود ؟

وزن کاربر اسکوتر برقی

اولین نکته‌ای که برای خرید اسکوتر برقی باید بدان توجه داشت وزن کاربر آن است. اکثر اسکوترهای برقی وزنی معادل 100 کیلوگرم و در برخی از مدل‌ها بیش از آن را پشتیبانی می‌کند اما نکته قابل‌توجه در این بخش است که افرادی که دارای وزنی کم تر از ۲۵ کیلوگرم باید از مدل‌هایی استفاده نمایند که حتما مجهز به سیستم تعادل هوشمند ( اتوبالانس) باشد.

سایز و مدل چرخ اسکوتر برقی

هر فردی در هنگام خرید چنین محصولی باید به این نکته که قرار است در کجا از این محصول استفاده کند، دقت نماید. به طور مثال اگر فردی قرار باشد از اسکوتر خود در کنار دریا استفاده نماید حتما می‌بایست از بین مدل‌های آفرود و یا ۱۰ اینچی انتخاب نماید و یا اگر قرار باشد کاربر استفاده‌کننده دارای سن پایینی باشد حتما برای تعادل بیشتر از سایزهای ۶.۵ اینچی استفاده نماید.

کیفیت و گارانتی اجزای اسکوتر برقی

مهم‌ترین قسمتی که در این دستگاه‌ها حائز اهمیت می‌باشد بخش باتری و برد الکترونیکی آن‌هاست . با توجه به کپی برداری های بسیاری که در این دستگاه‌ها صورت‌گرفته است، تنها خرید از یک فروشگاه معتبر و باسابقه می‌تواند کمکی در این امر داشته باشد. همچنین راه دیگری که برای اطمینان بیشتر می‌توان به آن استناد نمود ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مجموعه فروشنده یا آن فروشگاه است تا بتواند سلامت و اصالت کالای خود را تضمین نماید.

امکانات اسکوتر برقی چیست ؟

ریموت:

ریموت کنترل امکان دیگری است که بعضی اسکوتر ها دارند. با ریموت می توانید اسکوتر را روشن و خاموش کنید البته در حالت استندبای یعنی باید اسکوتر از دکمه پاور روشن باشد تا بتوان از کنترل روشن خاموش کرد.

بلوتوث:

بلوتوث به اسکوترها این امکان را می دهد تا آهنگ انتخابی شما در موبایل از اسپیکر اسکوتر برقی پخش شود که این امکان بسیار مورد علاقه استفاده کننده هاست.

ال ای دی روی چرخ و وسط رینگ:

ال ای دی های زیبا که روی گلگیر و وسط رینگ در بعضی مدلها زیبایی آن را دو چندان کرده و در شب زیبایی خاصی می بخشد.

دسته حمل:

دسته حمل کوچک کنار هاوربرد امکان جابجایی راحت تر را فراهم می کند.

اتوبالانس:

مکانیزم اتوبالانس یا خود تعادل سیستم اتوماتیک صاف کردن کفه اسکوتر است که به حفظ تعادل و یادگیری اولیه کمک می کند و برای وزن های کم پیشنهاد می شود.

برای خرید اسکوتر مورد نظرتان میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید

سوال هایی که باید از فروشنده اسکوتر برقی بپرسید

قبل از تماس بدانید دستگاهی که میخواهید خریداری کنید برای چه سنی و چه وزنی است و حداکثر بودجه مالی که برای خرید اسکوتر در نظر دارید چقدر است ؟
1. مشخصات فیزیکی شخص استفاده کننده را توضیح دهید تا کارشناسان مدل ای متناسب با فرد را به شما پیشنهاد دهند
2.برند های موجود در بازار چیست ؟ و ویژگی هر یک از آنها و قیمت آن به چه شکل است ؟
3.نحوه استفاده از اسکوتر برقی به چه شکل است و برای چه محیطی قابل استفاده است؟
4.درباره مشخصات فنی دستگاه شامل کیفیت باتری و عمر باتری ، اقدامات لازم برای افزایش عمر دستگاه ، نوع قطعات شامل نوع برد ، جنس شاسی و سال ساخت دستگاه ، کیفیت موتور بدانید
6. برای شارژ کردن دستگاه چه اقدماتی باید انجام دهم ؟
7.درباره نکات نگهداری دستگاه و اینکه در چه شرایطی دستگاه طول عمر بهتری خواهد داشت ؟
8.در مورد ضمانت دستگاه و شرایط آن و اینکه ضمانت در چه صورت شامل چه قطعاتی میشود ؟

از کجا اسکوتر برقی را بخریم

از جایی که می‌خواهید اسکوتر برقی را خرید کنید ببینید آیا گارانتی معتبر دارد و چند سال خدمات پس از فروش به شما ارائه خواهد داد. آیا آن مرکز می‌تواند در زمانی ایجاد مشکل به شما خدمات ارائه دهد. (راهنمای خرید اسکوتر برقی)

قدرت موتور اسکوتر برقی چقدر باید باشد؟

اسکوتر های برقی باتوجه به مدل های متفاوتی که دارند قدرت موتور متفاوتی نیز دارند. برای اینکه بدانیم کدام اسکوتر برقی با کدام قدرت موتور مناسب است باید به وزن کاربر اسکوتر توجه کنید . برای بزرگسالان بهتر است که اسکوتر برقی با توان کمتر از 250 وات استفاده نشود. اسکوتر های با توان 250 وات برای سطوح صاف و هموار و بدون شیب مناسب هستند. اگر در منطقه ای که زندگی میکنید زمین ، شیب دار و ناهموار است بهتر است از اسکوتر برقی با توان بالاتر ( 300 الی 500 وات ) استفاده کنید . برای چنین مسیر هایی نیاز به اسکوتر های برقی قدرتمند تری دارید . از جمله این اسکوتر های برقی می توان به اسکوتر برقی ناین بات و سگوی اشاره کرد . فناوری ساخت این مدل از اسکوتر های برقی به گونه ای است که می توانند سطح شیبدار تا 30 درجه را پیمایش کنند.
موتورهای پرقدرت‌تر نه‌تنها به تأمین انرژی روی شیب‌ها کمک خواهند کرد بلکه باعث می‌شوند شما سریع‌تر به حداکثر سرعت برسید. (راهنمای خرید اسکوتر برقی)

اسکوتر ناین بات MINIROBOT مشکی

جنس برد و باتری داخل اسکوتر برقی چگونه باید باشد؟

جنس اسکوترها بستگی به برندی که دارند باهم متفاوت می‌باشند و در شکل کلی برای خرید اسکوتر چند سؤال ابتدا از فروشنده داشته باشید. بپرسید که مدت‌زمان کارکرد باتری اسکوتر چند ساعت است؟ برد داخل اسکوتر سه تیکه است یا دو تیکه است. بردهای سه تیکه معمولا قابل تعمیر هستند ولی بردهای دوتیکه خیلی کمتر تعمیر می‌شوند. توجه کنید اکثر اسکوترهای برقی داخل بازار ایران، چینی هستند. پس اگر کسی از باتری سامسونگ کره برایتان گفت و یا از تحت لیسانس آمریکا و غیره به صداقت در گفته‌های آن شخص شک کنید. (راهنمای خرید اسکوتر برقی)

وزن قابل تحمل انواع اسکوتر برقی (هاوربرد) چقدر است؟

اکثر اسکوترهای موجود در بازار وزنی معادل حداکثر 120 کیلوگرم را می‌توانند تحمل کنند.
تکنولوژی ساخت این اسکوترها به این شکل است، که موتور ها در داخل چرخ ها قرار دارند و اصطلاحا به براشلس معروف هستند. این موتورها به شکل موتور سه فاز عمل می کنند و قدرت بسیار زیادی دارند. برای همین می توانند وزنی تا 1220 کیلوگرم راهم جابجا نمایند. اما وزن استاندارد و قابل تحمل این اسکوترها تا 120 کیلوگرم مجاز می باشد. برای خرید اسکوتر دقت کنید اگر وزن کسی که بیشترین استفاده را خواهد کرد کمتر از 50 کیلو گرم است، می توانید از اسکوترهای 6.5 اینچ و اسکوتر 8.5 اینچ خریداری نمایید. اما برای افرادی با وزن بیشتر از 50 کیلوگرم و تا وزن 120 کیلو گرم بهتر است از اسکوترهای آفرود و کیوانو و اسکوتر ده اینچی دارای لاستیک بادی خریداری نمایید. چرخ های بزرگتر و یا چرخ های بادی باعث می شود اسکوتر در سطوح ناهموار بهتر حرکت کند و کمتر لرزش را به شما انتقال دهد. برای همین از اسکوتر سواری لذت بیشتری خواهید برد. (راهنمای خرید اسکوتر برقی)

بهتر است اطلاعاتی هم درباره نام های دیگر اسکوتر برقی بدانید

هاوربرد، اسکوتر شارژی ، اسکوتر هوشمند یا هر نام دیگری که برای شما بامعناتر باشد، وسیله‌ای است که هنوز مشاهدۀ یک شخص در حال استفاده از آن، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند، اما باتوجه‌ به مزایای آن، احتمالا در آیندۀ نزدیک شرایط در مورد این وسیلۀ حمل و نقل شخصی تغییر خواهد کرد. اگر بخواهیم هاوربرد یا اسکوتر برقی را توصیف کنیم، باید بگوییم که در مورد یک وسیلۀ نسل جدید شخصی صحبت می کنیم. یک اسکوتر با دو چرخ که دارای یک موتور بوده و می تواند تعادل خود را حفظ کند. این وسیله در انواع و برندها و حتی نام های مختلفی در بازار وجود دارد. اگر به دنبال امکانات خاصی نباشید یا استفادۀ ویژه ای از هاوربورد نمی‌کنید، اکثر مدل های با قیمت متوسط یا حتی پایین می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. اسکوتر برقی وسیله ای تفریحی و کاربردی است که شما در اکثر مکان ها می توانید از آن استفاده کنید. (راهنمای خرید اسکوتر برقی)

چگونه از اسکوتر برقی استفاده کنیم؟

دوستان دقت کنید که اسکوتر شارژی موجود در بازار ایران برای محیط‌هایی طراحی شده که سطح کاملا صاف باشد مثل: پارکت – سنگ‌فرش‌های صاف – آسفالت – موزاییک و موارد مشابه. وقتی با اسکوتر برقی (اسکوتر شارژی) روی فرش یا شن و … حرکت می‌کنید فشار زیادی به اسکوتر وارد می‌شود یعنی اینکه، قطعات الکترونیکی که برق را به موتورهای اسکوتر می‌رساند، باید جریان بیشتری از خودشان عبور بدهند تا اسکوتر برقی (اسکوتر شارژی) قادر به حرکت روی فرش باشد در نتیجه داغ می‌کنند و می‌سوزند.

اتفاق دیگری که می افتد این هست که هر چقدر جریان بیشتری از باتری اسکوتر بکشیم، باتری اسکوتر زودتر خالی می شود. در نتیجه می بینیم که خیلی زودتر از وقتی که باید شارژ تمام شود باتری اسکوتر آلارم می دهد و چراغ قرمز وسط اسکوتر برقی (اسکوتر شارژی) شروع به چشمک زدن می کند. بنابراین اگر می‌خواهید اسکوتر برقی شما زود خراب نشود، استفاده از اسکوتر برقی روی فرش و شن را کلا فراموش کنید.

نگهداری اسکوتر برقی شامل چه مواردی می شود؟

برای استفاده صحیح از اسکوتر برقی نباید در وسط اسکوتر برقی پا بگذارید زیرا باعث شکستگی شاسی آلومینیومی اسکوتر برقی خواهد شد. استفاده از اسکوتر برقی برای افراد سنگین وزن در شیب بالای 20 درجه موجب فشار آمدن به برد و باتری اسکوتر می‌شود و برد و باتری اسکوتر خیلی زود دچار آسیب دیدگی جدی خواهد شد.

اسکوتر برقی را در دمای زیر صفر و بالای 35 درجه نگهداری نکنید زیرا باتری و برد اسکوتر برقی برای این شرایط جوی مقاوم نیستند.
اگر برای اولین بار قصد سوار شدن بر روی اسکوتر برقی را دارید حتما از یک نفر در کنار خود کمک بگیرید. در صورت ایجاد مشکل برای اسکوتر برقی به بخش تعمیر اسکوتر برقی در همین سایت مراجعه نمایید. در قسمت نظرات می توانید سوالات خود را مطرح و یا با شماره های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

[njwa_button id=”27313″]

آموزش اسکوتر

چند نکته کلیدی برای نگهداری اسکوتر برقی بهتر

شارژ کردن اسکوتر برقی

قبل از استفاده، باتری اسکوتر برقی خود را بررسی کنید. اگر باتری آن کم است، بلافاصله آن را شارژ کنید. همیشه باتری خود را در حالت آماده نگه دارید (80٪ تا 100٪).  اگر باتری آن به زیر 20 درصد و کمتر از 15 درصد برسد اسکوتر برقی به شما هشدار می دهد، یک علامت باتری کم رنگ ظاهر می شود. این زمانی است که باید آن را شارژ کنید. شارژ کامل باتری ها حدود 1.5 تا 3 ساعت طول می کشد (به نوع اسکوتر برقی بستگی دارد). به یاد داشته باشید که باتری را بیش از حد شارژ نکنید زیرا این کار می تواند عمر آن را ضعیف کند.

تمیز کردن

در حالی که بیشتر اسکوترهای برقی برای سوار شدن به سطوح مسطح سخت نیاز دارند، برخی از آن ها قادر به رفتن روی چمن و حتی برف هستند. به یاد داشته باشید که اسکوتر برقی خود را همیشه تمیز و عاری از هرگونه کثیفی نگه دارید. هنگام تمیز کردن آن مطمئن شوید که از برق جدا شده و برق آن خاموش است. سپس از یک پارچه مرطوب نرم برای تمیز کردن آن استفاده کنید. بین چرخ ها و بدنه را بررسی کنید تا هرگونه پرز یا زباله پاک شود. از استفاده از هر گونه مواد شیمیایی قوی خودداری کنید – صابون یا مواد شوینده رقیق شده در آب را می توان با برس برای تمیز کردن لاستیک ها استفاده کرد و از ورود آب به داخل موتورهای توپی چرخ جلوگیری کرد. بهتر است از پاک کننده های لاستیک استفاده کنید.

آیا اسکوتر برقی که قصد خرید دارید گارانتی دارد

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید اسکوتر برقی گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. در هنگام خرید حتما از داشتن خدمات پس از فروش اسکوتر برقی مطمئن شوید. اگر اسکوتری بخرید که گارانتی و خدمات پس از فروش نداشته باشد، در صورت بروز مشکل و خرابی اسکوتر نمی‌دانید به چه کسی مراجعه کنید تا مشکل یا خرابی اسکوتر شما را برطرف کند. در نتیجه داشتن ضمانت‌نامه معتبر، یکی از شروط اصلی و مهم برای خرید اسکوتر است.  در هنگام خرید اسکوتر به ارائه‌دهنده گارانتی اسکوتر هم توجه داشته باشید.
اسکوترهای ارائه شده در این وب‌سایت، همگی دارای گارانتی معتبر از مجموعه ساپتک ایرانیان است. گارانتی اسکوتر می‌تواند هرگونه مشکل و خرابی اسکوتر را با هزینه‌ای بسیار کم برطرف کند. (راهنمای خرید اسکوتر برقی)

سال تولید اسکوتر برقی را از فروشنده بپرسید

اسکوترهایی که در گمرک و یا در انبار فروشندگان برای مدت طولانی مانده‌اند، اکثرا باتری‌هایی با عمر کم دارند. باتری اسکوتر برقی به دلیل دارا بودن 20 سلول که جنس آنها لیتیومی می‌باشد در اثر شارژ نشدن برای مدت طولانی خراب می‌شود و چون هم‌زمان 20 سلول آن با هم خراب نمی‌شود برای مدتی برای شما کار خواهد کرد اما بعد از گذشت یک هفته و شاید یک ماه یا بیشتر خراب شده و باید تعویض گردد.

زمان نگه داشتن شارژ

در زمان خرید اسکوتر به مدت زمانی که یک اسکوتر می‌تواند شارژ نگه دارد دقت کنید. بعضی از اسکوترهای برقی مدت‌ زمان کمتری می‌توانند شارژ نگه دارند و در اصطلاح زودتر شارژ خالی می‌کنند. زمان نگهداری شارژ اسکوتر بستگی به وزن شخص ، محلی که شخص از آن استفاده میکند و نحوه حرکت ککردن اسکوتر متغیر بین یک تا دو ساعت میباشد.
شارژ اسکوتر بر روی فرش زودتر تمام میشود .
اسکوترهای برقی دارای نمایشگر هشدار کم شدن باتری  بر روی بدنه خود هستند که میزان باقی‌مانده شارژ دستگاه را به‌ راحتی به کاربران هشدار می‌دهند. بهتر است هنگام استفاده از اسکوتر برقی به میزان شارژ دقت کنید تا در زمان سواری با تمام شدن ناگهانی شارژ دچار مشکل نشوید. (راهنمای خرید اسکوتر برقی)

آیا اسکوتر برقی اپلیکیشن(APP) دارد

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا میزان شارژ باتری را به درصد بر روی گوشی موبایل خود ببینید. همچنین تنظیمات حرکت اسکوتر بر روی این اپلیکیشن قابل تغییر است. از دیگر کاربردهای این اپلیکیشن کنترل میزان سرعت اسکوتر برقی در روی گوشی موبایل شما می‌باشد.

برای افزایش سرعت اسکوتر برقی چکار کنیم؟

در ابتدا لازم است چند نکته را یادآور شویم و آن اینکه اسکوتر شما حتما می‌بایست هوشمند بوده و شما تسلط کافی بر روی این اسکوتر برای حرکت را داشته باشید. چون پس از به‌کارگیری روشی که ما در این مقاله ارائه می‌کنیم سرعت و حرکت اسکوتر شما بیشتر خواهد شد به‌گونه‌ای که دیگر بر روی اسکوترهای معمولی رغبتی برای سوارشدن نخواهید داشت؛ چون اسکوتر قدیمی خود را بسیار کند و غیرقابل‌تحمل می‌بینید.

برد Fast یا برد سریع راه حل شماست

برای اینکه اسکوتر برقی شما سریع شود و از آن بیشتر لذت ببرید لازم است تا بردهای زیر ژیروسکوپ اسکوتر هوشمند را تعویض نمایید. این کار اصلا بر خلاف تصور شما سخت نیست و به‌راحتی با بازکردن چند پیچ و در آوردن سوکت‌های برد قبلی می‌توانید این برد را تعویض نمایید. این کار را به‌صورت جز به جز برای شما توضیح خواهم داد. ضمنا فیلم آموزشی و کاتالوگ نصب هم برای شما ارسال خواهد شد. پس اصلا نگران نباشید ما همواره در تمامی مراحل تا پایان کار به شما کمک خواهیم کرد.

برد Fast یا سریع چگونه کار می‌کند؟

برد سریع با طراحی و برنامه‌نویسی دقیق مهندسین و برنامه‌نویسان ایرانی بومی‌سازی شد و بردی با قابلیت سرعت بیشتر و دقت در حرکت طراحی گردیده است. نصب این برد بر روی دستگاه شما بسیار ساده می‌باشد. این برد با استفاده از تکنولوژی جدید و ساده‌سازی برد اسکوتر طراحی گردیده است برخلاف بردهای بی‌کیفیت چینی که خیلی زود خراب می‌شوند و در اثر کارکردن طولانی مدار داخلی آن می‌سوزد و باعث تحمیل هزینه برای شما خواهد بود. برد سریع مشکل شما را برای استفاده از اسکوتر حل کرده و با قطعات باکیفیت و مدار قوی، اسکوتر شما را دارای یک برد باکیفیت خواهد کرد.

برای افزایش سرعت اسکوتر برقی چکار کنیم؟

در ابتدا لازم است چند نکته را یادآور شویم و آن اینکه اسکوتر شما حتما می‌بایست هوشمند بوده و شما تسلط کافی بر روی این اسکوتر برای حرکت را داشته باشید. چون پس از به‌کارگیری روشی که ما در این مقاله ارائه می‌کنیم سرعت و حرکت اسکوتر شما بیشتر خواهد شد به‌گونه‌ای که دیگر بر روی اسکوترهای معمولی رغبتی برای سوارشدن نخواهید داشت؛ چون اسکوتر قدیمی خود را بسیار کند و غیرقابل‌تحمل می‌بینید.

برد Fast یا برد سریع راه حل شماست

برای اینکه اسکوتر برقی شما سریع شود و از آن بیشتر لذت ببرید لازم است تا بردهای زیر ژیروسکوپ اسکوتر هوشمند را تعویض نمایید. این کار اصلا بر خلاف تصور شما سخت نیست و به‌راحتی با بازکردن چند پیچ و در آوردن سوکت‌های برد قبلی می‌توانید این برد را تعویض نمایید. این کار را به‌صورت جز به جز برای شما توضیح خواهم داد. ضمنا فیلم آموزشی و کاتالوگ نصب هم برای شما ارسال خواهد شد. پس اصلا نگران نباشید ما همواره در تمامی مراحل تا پایان کار به شما کمک خواهیم کرد.

برد Fast یا سریع چگونه کار می‌کند؟

برد سریع با طراحی و برنامه‌نویسی دقیق مهندسین و برنامه‌نویسان ایرانی بومی‌سازی شد و بردی با قابلیت سرعت بیشتر و دقت در حرکت طراحی گردیده است. نصب این برد بر روی دستگاه شما بسیار ساده می‌باشد. این برد با استفاده از تکنولوژی جدید و ساده‌سازی برد اسکوتر طراحی گردیده است برخلاف بردهای بی‌کیفیت چینی که خیلی زود خراب می‌شوند و در اثر کارکردن طولانی مدار داخلی آن می‌سوزد و باعث تحمیل هزینه برای شما خواهد بود. برد سریع مشکل شما را برای استفاده از اسکوتر حل کرده و با قطعات باکیفیت و مدار قوی، اسکوتر شما را دارای یک برد باکیفیت خواهد کرد.

برد اسکوتر برقی را بهتر است تعویض کنیم یا تعمیر کنیم؟

درصورتی‌که اسکوتر شما دچار مشکل شده است ابتدا از قسمت گارانتی و تعمیر سایت مشکل اسکوتر برقی را بررسی نمایید. درصورتی‌که مشکل از برد باشد اگر در تهران هستید می‌توانید برد خود را برای تعمیر به آدرس دفتر اسکوتر هوشمند ارسال نمایید و درصورتی‌که در تهران نیستید بهتر است برد ضمانت دار ما را تهیه نمایید و برای مدت یک سال خیال خودتان را راحت نمایید. معمولا بردهایی که خیلی زود خراب می‌شوند ارزش تعمیر را ندارند و خیلی زود پس از تعمیر خراب می‌شوند. پس بهترین راه برای عزیزان شهرستانی و یا تهرانی استفاده از برد اسکوتر با ضمانت است. برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر در زمینه تعویض و تعمیرات به لینک های زیر مراجعه کنید.

حرف آخر

ما به شما بهترین اسکوتر ها را با گارانتی واقعی عرضه میکنیم . برای سفارش محصول کافیست از طریق همین سایت و قسمت محصولات اسکوتر مورد علاقه خود را تهیه نمایید. همچنین جهت راهنمایی و مشاوره می توانید با ما تماس بگیرید همکاران ما در بخش فروش پاسخگو سوالات شما می باشند .
در صورت رضایت مارا به دوستانتان معرفی کنید .

مطالبی که بهتر است مطالعه کنید …


اسکوتر ناین بات MINI ROBOT

برای مشاهده و خرید اسکوترهای ناین بات کلیک کنید


طواف مسجدالحرام با اسکوتر برقی

آیا می دانستید با اسکوتر برقی می توانید طواف کنید؟


خصوصیات اسکوتر شارژی خوب چیست ؟

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک ایرانیان و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ در پایین و کناره های صفحه نمایشگر خود با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

ساپتک ایرانیان

[njwa_button id=”27314″]

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

5 پاسخ

  1. سلام روزتون بخیر با بودجه 5 الی 7 تومن چه اسکوتری پیشنهاد میدید برای پسرم 10 ساله م بگیرم ؟

    1. سلام دوست عزیز در خدمتتون هستیم
      برای دریافت مشاوره با این شماره در ارتباط باشید.
      09194088803

  2. من شنیدم اسکوتر آفرود از همه مدل ها قوی تره و حتی بزرگتر ها هم می تونن ازش استفاده کنن
    اسکوتر آفرود قیمت مناسب میشه بهم پیشنهاد بدید؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله از لحاظ قدرت موتور از بقیه مدل ها قوی تر هست اما محدودیت وزنی داره
      برای در یافت مشاوره با این شماره در ارتباط باشید.09194088803

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*