اسکوتر برقی، بهترین کادو تولد

فهرست مطالب

اسکوتر برقی، بهترین کادو تولد

در زمان حاضر وسایل پیشرفته، جدید، متنوع و متعددی در بازار وجود دارند که به عنوان هدیه تولد می‌توان به عزیزانمان هدیه بدهیم. وسایلی مفید، کاربردی و مفرح که باعث خوشحالی کودکان و نزدیکانمان می‌شود. دو مورد از گزینه های هدیه تولد که بسیاری از مردم به کودکانشان هدیه می‌دهند اسکوتر برقی و ماشین شارژی است. خرید اسکوتر برقی یا ماشین شارژی؟ کدامیک را انتخاب کنیم؟ ما در این مقاله به بررسی این دو وسیله به عنوان هدیه تولد و مزایا و معایب آن ها و اطلاعاتی در این مورد آن ها می‌پردازیم. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بهترین هدیه تولد را که مناسب با شرایط خودتان است را انتخاب کنید. 

خرید اسکوتر برقی به عنوان کادو تولد خاص

 اسکوتر هوشمند یا همان هاوربرد وسیله‌ای است که در بین بسیاری از مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است. کودکان به خاطر هیجان و سرگرمی که این وسیله دارد، به این وسیله بیشتر از دیگران ابراز علاقه نشان می‌دهند. کودکان با دیدن این وسیله در خیابان، پارک و مکان های دیگر آرزوی داشتن آن را می‌کنند.

اسکوتر شارژی به عنوان هدیه تولد می‌تواند یکی از بهترین ها باشد که می‌توان  با خرید این وسیله برای آنها، خوشحالی را به کودکان هدیه دادو بهترین کادو برای دختر است. علاوه بر این که این وسیله باعث خوشحالی آنها می شود، وسیله‌ای کاربردی و پر از هیجان و شادی است. خرید اسکوتر هوشمند با قیمت مناسب می‌تواند بسیاری از دغدغه های کودکان که در آرزوهای خود به دنبال آن می‌گردند را برطرف کند.

 برای خرید هدیه تولد پیشنهاد اسکوتر برقی کودکانه و بزرگسال یکی از گزینه‌های مناسب است. البته ذکر یک نکته نیز لازم است و آن اینکه هاوربرد نیز مانند هر وسیله دیگری دارای معایبی است که ما در این این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد. برای مشاهده انواع باتری اسکوتر برقی کلیک کنید.

اسکوتر برقی تاشو بزرگسالان

اسکوتر برقی تاشو بزرگسالان یک وسیله نقلیه فوق العاده کارآمد و جذاب است که به وسیله یک موتور برقی و یک باتری قدرتمند کار می‌کند. این اسکوترها دارای یک صفحه ایستادن برای راننده هستند و دارای دو یا چهار چرخ بوده و به راحتی تاشو می‌شوند و برای حمل و نقل آسان ذخیره می‌شوند. این اسکوتر بزرگسال دارای سرعت و عملکرد بالا هستند و به راحتی می‌توانند در شهر و مناطق شلوغ حرکت کنند. همچنین این اسکوترها دارای ترمزهای قوی و سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای هستند که سوارکاران را در امان نگه می‌دارند. اسکوتر برقی تاشو بزرگسالان یک راه عالی برای حمل و نقل شهری و سرگرمی است و همچنین به عنوان یک وسیله نقلیه پایدار و محیط زیستی نیز شناخته می‌شود.

اسکوتر برقی تاشو با توجه به کیفیت و امکانات و قابل حمل بودن بسیار وسیله جذاب و خاصی برای هدیه تولد به عزیزان خود است.

قیمت اسکوتر بزرگسال به خاطر تنوع و آپشن های مختلفی که دارند در بازار با قیمت‌های مختلف خرید و فروش می‌شود. البته کیفیت قطعات اسکوتر تاشو نیز در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. شما اسکوتر برقی تاشو با قیمت مناسب با شرایط خود و وزن خود انتخاب کنید. اگر قصد صرف بودجه کمی دارید، می‌توانید اسکوتر برقی ارزان خریداری کنید.‌

اسکوتر برقی صندلی دار  یکی از پر فروش ترین اسکوترها در چند سال گذشته می‌باشد که هر سال با تغیراتی نسبت به مدلهای گذشته تولید و روانه بازار شده است. دلیل فروش این اسکوتر برقی صندلی دار با کیفیت، زیبایی، سواری آسان دلایل محبوبیت این مدل می‌باشد که کودک و بزرگسال براحتی میتوانند از این مدل استفاده کنند.

مزایا و معایب خرید اسکوتر برقی چیست؟

مزایای اسکوتر برقی

  • برای حمل و نقل و جابجایی و رفتن به مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد.
  • اسکوتر هوشمند به عنوان یک ورزش شناخته شده است که برای تقویت عضلات مفید است مخصوصاً عضلات پا که بیشتر در زمان استفاده از این دستگاه درگیر است.
  • یک سیله ای جذاب و مفرح برای ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان و نوجوانان است.
  • این وسیله بسیار سبک است و به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد.
  • با این وسیله می‌توان کودکان را از بی ترکی یا کم‌تحرکی دور کرد و آنها را به ورزش واداشت.

معایب اسکوتر برقی

اسکوتر برقی دارای معایبی نیز است. معایبی که اگر به آنها دقت نشود می‌توان خطرهای جدی را برای کودکان به وجود بیاورد.

اسکوتر شارژی وسیله ای است که تعادل بالایی را می‌طلبد، به همین خاطر کودکان در زمان استفاده از آن علاوه بر این که باید به آنها روش سوار شدن را یاد داد، باید مراقب آنها نیز بود. عدم آموزش و مراقبت از کودکان در زمان اسکوتر سواری می‌تواند خطر افتادن آنها را از دستگاه ایجاد کند و باعث آسیب دیدن بدن آنها شود.

اسکوتر سواری کودکان مخصوصاً در ابتدای کار لازم است زیر نظر بزرگترها انجام شود زیرا ممکن است آنها در مکان هایی که خطر آفرین است از این وسیله استفاده کنند.

هاوربرد وسیله ای است که استقبال زیادی از آن شده است به همین خاطر تولید کننده‌ها برای سنین مختلف و سلایق گوناگون اقدام به تولید اسکوترهای متنوع با مدل‌ها و طرح‌های جذاب کرده‌اند. همین مسئله انتخاب اسکوتر هوشمند را برای خریداران این وسیله مشکل کرده است. دقت به این نکته بسیار مهم است که در زمان خرید اسکوتر، اسکوتری را انتخاب کنید که مناسب با شرایط و سن کاربران باشد. 

راهنمای خرید اسکوتر شارژی

هاوربرد چیست؟

هاوربردها از تکنولوژی ژیروسکوپ برای حفظ تعادل استفاده می‌کنند. میانگین سرعت آنها بین 10 تا 13 کیلومتر بر ساعت است و برد متوسط آنها 11 کیلومتر می‌باشد. با اینکه سرعت و برد کمتری نسبت به اسکوترهای دسته دار دارند اما به دلیل نوع سواری‌ای که اسکوتر سواران روی آن تجربه می‌کنند بسیار محبوب هستند. اسکوتر برقی تفریحی لاکچری

طراحی آنها مدرن تر است و رنگ آمیزی و نورپردازی هیجان انگیزتری دارند. در هر مکانی می‌توانید آنها را برانید. در کوچه و خیابان و حتی در خانه. هاوربردها معمولا روی سطوح صاف و کم شیب خوب عمل می‌کنند و برای افزایش عمر آن ها بهتر است که روی سرامیک، پارکت یا هر سطحی که برآمدگی و فرورفتگی و زبری داشته باشند حرکت نکنند. مخصوصا از سواری روی فرش خودداری کنید. زیر فشار زیادی را به موتور وارد می کند و از عمر آن می‌کاهد. 

اسکوتر برقی آفرود

آیا بازی با اسکوتر برقی کودکان را از بازی های کامپیوتری دور می کند؟

برای اینکه بازی مهیج و جذابی که مشترک بین والدین و فرزندانتان داشته باشید. پیشنهاد ما به شما بازی با اسکوتر برقی است. هاوربردها نشاط و هیجان آور هستند. این بازی ها فیزیکی هستند. این بازی باید در فضا های خارج از منزل، پارکینگ و یا پارک استفاده گردد. البته در منزل هم می‌توانید از اسکوترهای برقی استفاده کنید. کار کردن با اسکوتر برقی اصلا سخت نیست و کافیست فقط 5 تا 10 دقیقه سوار اسکوتر شوید. آوقت اسکوتر باز حرفه ای می‌شوید و می‌توانید با اسکوتر برقی تند بروید و یا کارهای خارق العاده انجام دهید. اسکوتر سواری به خاطر نشاط و هیجانش کودکان را از بازی های کامپیوتری دور خواهد کرد.‌

سرعت اسکوتر برقی آفرود

راهکارهای کم کردن خطر در هنگام استفاده از اسکوتر برقی

اگر از اسکوتر سواری و افتادن از آن روی زمین می‌ترسید و اگر می‌خواهید نحوه‌ی صحیح سوار شدن و راندن اسکوترهای برقی را بدانید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا از نکات متعددی که برای حفظ سلامت و ایمنی شما آورده شده است استفاده کنید. اسکوتر سواری حرفه ای‌

پس از مشخص شدن هدف شما و انتخاب اسکوتر برقی مناسب با شرایط شما مهم ترین مسئله ای که با آن روبرو خواهید شد چگونه سوار شدن و ایمن راندن آن است. بنابراین لازم است چگونگی استفاده از اسکوترهای برقی را یاد بگیرید. استفاده از اسکوترهای شارژی به هیچ فن و مهارت و گواهینامه‌ی خاصی نیاز ندارد. و هر شخصی با تمرین و تکرار بالاخره بر راندن اسکوتر مسلط خواهد شد. استفاده از اسکوترهای برقی هیچ گونه محدودیت وزنی، سنی و جنسیتی ندارد. و می‌توان از آنها برای تفریح و تردد شهری استفاده کرد.

صندلی اسکوتر برقی

خرید هدیه اسکوتر برقی موتوری

اسکوتر برقی های موتوری در واقع همان موتور سیکلت های برقی هستند با این تفاوت که جای باطری در آنها متفاوت است. این نوع از اسکوترها صندلی بزرگ و مناسبی برای نشستن، دسته ها و فرمانی برای هدایت اسکوتر و حفظ تعادل و فضای مناسبی برای قرارگیری پاها دارند. اگر با سرعت کم حرکت کنید ایمن ترین نوع اسکوترها همین ها هستند. زیرا لاستیک های آنها بزرگ تر است و وزن بیشتری نسبت به سایر انواع اسکوتر دارند و همین موضوع کمک بیشتری به حفظ تعادل می‌کند.

 ایمن برانید و حتما از کلاه ایمنی استفاده کنید. 

اسکوتر برقی های خود تعادل

رایج ترین اسکوتر های برقی خودتعادل هاوربردها هستند که سخت ترین نوع اسکوتر از لحاظ کاربری می‌باشند. 

اسکوتر برقی گران قیمت

چگونه سوار هاوربرد شویم و آن را برانیم؟

یکی از مهمترین نکاتی که باید قبل از هر چیزی برای راندن هاوربردها رعایت کنید محلی است که قصد انجام این کار را دارید. بهتر است در زمین های مسطح و خالی از اشیا و هرگونه جسمی باشد که در صورت افتادن از اسکوتر به شما صدمات جدی وارد کند. پیشنهاد ما این است که در محیط هایی چون پارکینگ، حیاط و پارک اسکوترسواری را آغاز نمایید و وقتی که کنترل و مهارت کافی را به دست آوردید به مکان های دیگر بروید. اسکوتر سواری حرفه ای

تعمیر اسکوتر برقی

یکی از موارد مهم دیگر برای آماتورها و آنهایی که هیچ تجربه ی قبلی در زمینه ی اسکوترسواری ندارند این است که هنگام سوار شدن از شخص ثالثی کمک بگیرند تا بتوانند تعادل خود را حفظ کنند. شخص ثالث وقتی دست شما را می‌گیرد حس امنیت را به شما القا می‌کند و باعث می‌شود شما هنگام سوار شدن هول نشوید. برخی افراد بجای کمک گرفتن از دیگری سعی می‌کنند با استفاده از دیوار بر اسکوتر برقی خود سوار شوند که این عمل نیز می‌تواند در تسلط شما برای سوار شدن به اسکوتر برقی کمک کند.

نکته‌ی بعدی در هنگام سوار شدن اسکوتر برقی این است که شما باید اسکوتر خود را درست جلوی خود قرار دهید و ابتدا با پایی که راحت تر هستید روی آن بروید. پاهای شما باید در کناره های کفه و چسبیده به چرخ قرار بگیرد. اگر احساس می‌کنید پاهایتان را اشتباه گذاشته اید حتما پیاده و مجددا سوار شوید. اسکوتر سواری حرفه ای

نکات کلیدی مهم

برای پیاده شدن از روی اسکوتر برقی یک پای خود را از عقب بر روی زمین بگذارید و تعادتان را حفظ کنید و سپس پای دیگر را بردارید.

در صورتی که در اسکوتر برقی تان اختلالی حس می‌کنید لطفا دیگر از آن استفاده نکنید و به واحد تعمیرات مراجعه نمایید.

ترجیحا برای یادگیری 15 الی 30 دقیقه تمرین کنید و پس از مسلط شدن مانور دهید.

فیلم آموزش اسکوتر برقی

اسکوتر برقی خود را چگونه برانیم؟

پس از سوار شدن بر روی هاوربرد، برای جلو رفتن باید به آرامی انگشتان پای خود را به سمت جلو فشار دهید، بی‌درنگ مشاهده خواهید کرد که اسکوتر آرام آرام به سمت جلو خواهد رفت. هنگامی که دیگر فشار ندهید، اگر سطح صاف باشد اسکوتر پس از چندثانیه از حرکت خواهد ایستاد و در صورتی که قصد توقف آنی و یا حرکت در جهت خلاف را دارید باید با پاشنه‌ی پا به آرامی به قسمت عقب اسکوتر فشار وارد کنید. اینها همه دستورالعمل های تئوری است و در عمل ممکن است به راحتی گفتن آن نباشد، ولی این بدان معنی نیست که برای راندن اسکوتر به شرایط فیزیکی خاص و یا دانش خاصی نیاز داشته باشید. قطعا برای کسب مهارت در هر موضوعی نیاز به تمرین زیاد است.

اسکوتر برقی کار کرده

شتاب سریع

همانطور که می‌دانید هاوربردها با تکنولوژی ژیروسکوپ کار می‌کنند و شما باید میزان فشاری را که به ژیروسکوپ وارد می‌کنید کنترل نمائید. اگر فشار زیادی وارد کنید شتاب بالای هاوربرد می‌تواند باعث بهم خوردن تعادل و زمین خوردن شما شود. و نکته ی پایانی که بسیار مهم است اوضاع و احوال خود اسکوتر سوار است. خونسرد باشید، اعتماد بنفس خود را حفظ کنید، نفس عمیقی کشیده و عضله های پاهای خود را رها ساخته و سوار اسکوتر شوید. چه جوری اسکوتر برقی سوار شم

اسکوتر برقی دسته دار

حال که اسکوتر برقی‌های موتوری و هاوربردها را بررسی کردیم به سراغ اسکوتر برقی تاشو دسته دار می‌رویم که پرفروش ترین نوع اسکوترها به حساب می‌آیند و برای تردد شهری بسیار مناسب می‌باشند.‌

روبروی خود را نگاه کنید

شاید این نکته واضح و غیرضرور برای بیان بنظر برسد. اما مهمترین نکته است. اگر تابحال دوچرخه سواری یا موتور سواری کرده باشید می‌دانید که تماشای منظره ها و هر آن چیزی که در اطراف هست لذت بخش و جذاب است. عادت بدی که می‌تواند در راندن اسکوترهای برقی به ضرر شما باشد. اسکوترها چرخ های کوچکی دارند و از سیستم تعلیق محدودی استفاده می‌کنند. کوچکترین فرو رفتگی ها و برآمدگی ها می‌تواند به اسکوتر شوک وارد کند و باعث از دست رفتن تعادل شود.‌

هر دو دست خود را روی دسته ها نگه دارید

همانند اتومبیل سواری و موتور سواری باید دستهایتان کاملا در اختیار اسکوتر برقی باشد. معمولا زمانی که کمی مهارت سواری در هر وسیله ی نقلیه ای بالا می‌رود افراد به فکر شامورتی بازی می‌افتند و انجام فعالیت دیگر در حین رانندگی را امری باکلاس می‌دانند و یا به فکر صرفه جویی در وقت هستند. ولی این تفکر بسیار اشتباه است و در صورت نیاز به کار با تلفن همراه یا خوردن  و نوشیدن حتما اسکوتر برقی خود را کاملا متوقف نمایید. راندن با یک دست به دلیل سطح تماس کوچکی که اسکوتر برقی با زمین دارد کار بسیار خطرناکی است. در مقایسه با دوچرخه اسکوترهای برقی چرخ های بسیار کوچک تری دارند و ضربه ها و تکان ها را بسیار برجسته تر به اسکوتر سوار منتقل می‌کنند.

مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد

با سرعت کم عقب را نگاه کنید یا دور بزنید

یکی دیگر از دلایل حوادث اسکوترهای برقی می‌تواند تغییر ناگهانی جهت صورت فرد و یا جهت حرکت اسکوتر باشد. ممکن است شما برای اطلاع از وضعیت پشت سرتان و دیدن فاصله‌ی خودرو یا موتورسیکلتی که در نزدیک شما در حال حرکت است لحظه‌ای به عقب بگردید. یا در جایی که می‌خواهید بپیچید ناگهانی این کار را انجام دهید. این موضوع باعث تغییر توزیع وزن شما روی اسکوتر می‌شود و می‌تواند منجر به از دست رفتن تعادل بر روی اسکوتر شود.

اسکوتر برقی و کلاه ایمنی

با همه ی نکات ایمنی که گفتیم و شما رعایت می‌کنید بازهم چیزهایی از دست ما خارج است. ممکن است در جاده با راننده‌ی کم توجهی برخورد کنید. همه ی حادثه ها قابل پیشگیری نیستند و باید در جهت کم کردن صدمات حوادث غیرقابل پیشگیری اقدام کرد. استفاده از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از اسکوتر برقی بسیار مهم است. استفاده از کلاه ایمنی در هنگام اسکوتر سواری می‌تواند شما را از خطرات پیش رو محافظت کند.

خرید ماشین شارژی به عنوان هدیه تولد

 یکی دیگر از وسایلی که کودکان در آرزوی داشتن آن وسیله هستند ماشین شارژی است. با خرید ماشین شارژی برای کودکان به عنوان هدیه تولد می‌توان آنها را بسیار خوشحال کرد. پیشنهاد خرید ماشین شارژی پیشنهادی مناسب و خوب برای هدیه تولد است.

امتیازی که این وسیله دارد این است که شما نسبت به بودجه‌ای که دارید، می‌توانید اقدام به خرید ماشین شارژی کنید. اگر می‌خواهید بودجه کمتری صرف کنید ماشین شارژی ارزان قیمت خریداری می‌کنید. در صورتی که می‌خواهید هزینه بیشتری خرج کنید، می‌توانید از ماشین های گران قیمت تر خریداری کنید.

محاسن و معایب خرید ماشین شارژی چیست؟

ماشین های شارژی دارای مزایا و معایبی هستند که شما با توجه به این مزایا و معایب باید اقدام به خرید آنها کنید. با آشنایی با این مسایل از انتخاب آگاهانه خود خوشحال خواهید بود.

مزایای ماشین شارژی

افزایش اعتماد به نفس: کودکان در زمان ماشین سواری چون خود را شبیه بزرگترها می‌بینند و مانند آنها رانندگی می‌کنند، حس بزرگ شدن می‌کنند و اعتماد به نفس آنها افزایش می‌یابد. 

افزایش هوش: استفاده از ماشین شارژی یکی از عوامل افزایش هوش فضایی کودکان است. به این طریق که در زمان برخورد با موانع کودکان عمل مناسبی از خود نشان می‌دهند. در زمان رانندگی به خاطر اینکه کودکان برخورد و عکس العمل به موقعی از خود نشان می‌دهند، همین امر باعث افزایش هوش آنها می‌شود. 

هماهنگی بین و اعضای بدن: کودکان در زمان استفاده از ماشین شارژی به خاطر این که باید عکس العمل مناسبی داشته باشند، لازم است از دستورات ذهن پیروی کنند. همین موضوع باعث می‌شود هماهنگی بین اعضای بدن و ذهن فرزندانمان بیشتر شود. 

معایب ماشین شارژی

ماشین های شارژی به خاطر تنوعی که دارند، انتخاب نوع مناسب کار مشکلی است. در زمان خرید باید متناسب با سن و شرایط کاربر محصول مورد نظر انتخاب شود. 

قیمت ماشین شارژی

 ماشین شارژی با توجه به اینکه برندهای مختلفی از آن در بازار یافت می‌شود، بسته به مدل و آپشن هایی که دارد در بازار با قیمت‌های متفاوتی خرید و فروش می‌شوند. نکته دیگری که در قیمت این نوع ماشین ها تاثیرگذار است، کیفیت قطعات آن است. ماشین هایی با قطعات با کیفیت تر قطعاً قیمت بیشتری خواهند داشت. شما در زمان خرید ماشین شارژی متناسب با بودجه خود و شرایط کسی که می‌خواهد از آن استفاده کند، اقدام به خرید آن کنید.‌

چرا خرید اسکوتر برقی و ماشین شارژی برای کودکان پیشنهاد می شود؟

یکی از معضلاتی که کودکان و نوجوانان ما گرفتار آن هستند این است که به خاطر بازی‌های رایانه‌ای و گوشی ها کم تحرکی و بی تحرکی در کودکان مشاهده می‌شود. یکی از بهترین راه ها برای دور کردن آنها از این بی‌تحرکی جایگزین مناسبی برای بازی‌های رایانه‌ای است. بهترین جایگزین برای این نوع بازی ها اسکوتر برقی و ماشین شارژی است تا با این وسایل فرزندانمان را از کم تحرکی دور کنیم. برای استفاده از هیجانات خرید اسکوتر و ماشین شارژی می‌توانید از این وسایل بهره‌مند شوید.

تفریحی ارزان و بدون خطر برای کودک شما
نتیجه گیری

به مناسبت تولد هدایای مختلفی می‌توان خرید. اگر به دنبال خرید هدیه های جذاب و خوشحال کننده برای تولد فرزندانتان یا نزدیکان هستید، خرید اسکوتر برقی و خرید ماشین شارژی می‌تواند جزء بهترین هدیه ها باشد. ما در این مقاله به بررسی این وسایل به عنوان هدیه تولد پرداختیم و نکاتی را برای آشنایی شما با این وسایل و مزایا و معایبی که دارند ارائه کردیم با آگاهی از این مسائل انتخابی مناسب شرایط خود داشته باشید. ‌

مطالبی که بهتر است مطالعه کنید ...

عکس اسکوتر برقی

انواع عکس اسکوتر برقی 6.5 اینچ اسکوتر فضایی ۶/۵ اینچ آبی مولتی کالر دارای چراغ روی چرخ و وسط چرخدر رنگ آبی مولتی کالردارای بلوتوث

ادامه مطلب »

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*