مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد

فهرست مطالب

مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد

خریداران محترم می‌توانند با خرید از سایت ساپتک اسپرت اسکوتر برقی مورد نظر خود را با گارانتی معتبر از مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد تحویل بگیرند. ما در مشهد نمایندگی تعمیرات اسکوتر برقی را راه اندازی نموده‌ایم و با آموزش تعمیر کار در مشهد مشکل تعمیرات و تامین قطعات اسکوتر برقی را حل نموده‌ایم. مرکز تعمیرات این مجموعه در تهران نیز فعالیت حرفه‌ای خود را انجام داده و پذیرای اسکوتر های تعمیری از تمامی شهرستان ها می‌باشد. برای خرید و گارانتی محصولات می‌توانید از سایت ما خرید کنید و اسکوتر را در مشهد تحویل بگیرید.  مرکز خرید اسکوتر برقی در م

ارسال اسکوتر برقی به سراسر ایران به صورت رایگان می‌باشد.

اسکوتر های برقی چه استفاده هایی دارند؟

اسکوترهای برقی به عنوان وسیله‌ای نوین برای حمل و نقل شخصی به‌کار می‌روند. این اسکوترها معمولاً دارای باتری قابل شارژ هستند و توسط موتور برقی به حرکت می‌آیند.  اسکوترهای برقی به عنوان یک موقعیت خوب برای ترافیک شلوغ شهری شناخته شده‌اند زیرا سرعت آنها به مراتب بیشتر از پیاده‌روهاست، نیازی به سوخت ندارند و توسط باتری‌های قابل شارژ تامین برقی ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، برای کسانی که فضای زیادی در شهر ندارند و به مسافرت نیز نمی‌روند، می‌توان از اسکوترهای برقی جهت تفریح و تفریحات فضای باز استفاده کرد.

مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد

در ایران هنوز فرهنگ اسکوتر سواری به درستی جا نیفتاده است. اکثر مردم اسکوتر را صرفا برای تفریح و سرگرمی می‌خواهند. برای سرگرمی و تفریح از همه ی اسکوترهای برقی می‌توان استفاده کرد و سواری با هر کدام از آنها هیجان انگیز است و چشمها به خود جلب می‌کند.

دسته ای اسکوترهای برقی که هیجان بیشتری دارند و سواری با آنها خاص و هیجان انگیز می‌باشد را اسکوترهای خودتعادل می‌گویند. اسکوترهای برقی خودتعادل که دسته ندارند با نام هاوربرد هم شناخته می‌شوند. هاور برد ها در مدل های 6.5 اینچ، 8 اینچ، 10 اینچ و آفرود موجود هستند.

چرا باید اسکوتر برقی بخریم؟

در شهرهای پرجمعیت، ترافیک و بدهیاری همیشه به یک چالش برای رانندگان تبدیل شده است. همچنین، استفاده از ماشین باعث افزایش ترافیک، آلودگی هوا و خطرات بیشتر در جاده می شود. در این شرایط، اسکوتر برقی یکی از بهترین گزینه ها برای حمل و نقل شهری است. جالا به این سوال می‌رسیم که چرا باید یک اسکوتر برقی بخریم؟

1. کاهش ترافیک

همه ما با مشکلات ترافیک در شهرها آشنا هستیم. استفاده از اسکوتر برقی به عنوان وسیله حمل و نقل در شهر، به شما امکان می‌دهد که سریعتر به مقصد برسید و از ترافیک شهر فاصله بگیرید. این به دلیل ابعاد کوچک و وزن سبک اسکوتر برقی و همچنین سرعت آن است.

2. هزینه کمتر

اسکوتر برقی باعث کاهش هزینه های حمل و نقل خود شما می‌شود. بدون استفاده از بنزین و تنها با استفاده از باتری، اسکوتر برقی هزینه کمتری نسبت به ماشین دارد. همچنین، هزینه های نگهداری و تعمیری آن نیز کمتر است.

3. صرفه جویی در زمان

اسکوتر برقی به شما امکان می‌دهد که به سریع ‌تر برسید. با استفاده از اسکوتر برقی، می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد خود برسید و زمان بیشتری را برای کارهای دیگر خود اختصاص دهید.

4. حفاظت از محیط زیست

استفاده از اسکوتر برقی به شما کمک می‌کند تا به محیط زیست کمک کنید.

کدام اسکوتر برقی را بخریم؟

کدام اسکوتر برقی را بخریم؟

انتخاب اسکوتر برقی مناسب بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. فاکتورهای مهمی که بر روی انتخاب اسکوتر برقی تاثیر می‌گذارند شامل سرعت، مدت زمان شارژ، باتری، وزن و ارتفاع می‌باشد. همچنین قطعات بکار رفته در ساخت آن نیز بر اینکه کدام مدل اسکوتر برقی را بخرید مؤثر است. بهتر است قبل از خرید، مدل‌های مختلف را مقایسه کرده و با برندها و ویژگی‌های مختلف آنها آشنا شوید تا بتوانید اسکوتری را که بهترین انتخاب برای شماست، انتخاب کنید. اسکوتر مورد نظر خود را می‌توانید از مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد خریداری کنید.

تعمیرات و ارسال قطعات در مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد

مجموعه ساپتک اسپورت علاوه بر مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد، دارای مرکز تعمیرات و ارسال قطعات نیز می‌باشد که به صورت حرفه ای و کاملا مجرب در زمینه تعمیرات انواع اسکوتر برقی فعالیت می‌کنند. پس نگران خرید خود نباشید چرا که این مجموعه پیش از خرید و پس از خرید همواره همراه شماست. علاوه بر این محصولات مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد دارای گارانتی یک ساله نیز می‌باشند. برای استفاده از گارانتی مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد، کافیست در هنگام خرید اینترنتی از سایت گزینه گارانتی یک ساله را در صفحه محصول علامت بزنید و یا در هنگام خرید حضوری به کارشناسان ما اطلاع دهید که می‌خواهید محصول مورد نظرتان را با گارانتی خریداری کنید.

اسکوتر برقی دسته دار

اسکوتر برقی های دسته دار مناسب ترین گزینه برای تازه کارها و رفت و آمدهای شهری به مدرسه و محل کار می باشند. یادگیری آنها بسیار ساده تر از هاوربردها می باشد و برای حفظ تعادل و حرکت کار سختی را نخواهید داشت. قیمت آنها از اسکوترهای بدون دسته بیشتر است. اسکوترهای شارژی ناین بات از محبوبترین مدلهای اسکوتر برقی در بازار می‌باشند که طراحی منحصر بفردی دارند. هم جزو اسکوترهای دسته دار به حساب می‌آیند و هم یک اسکوتر برقی خودتعادل می‌باشند و از تکنولوژی ژیروسکوپ استفاده می‌کنند. 

تفاوت ناین بات ها با اسکوترهای دسته‌دار دیگر، در چرخ ها و کاربری دسته آنهاست. در اسکوترشارژی های دسته دار معمولی چرخ ها در پشت و جلوی اسکوتر سوار قرار می‌گیرند. در ناین بات‌ها چرخ ها در چپ و راست شخص واقع شده است. دسته در ناین بات ها قابل تنظیم بوده و کوتاه و بلند می‌شود. در اسکوتر برقی های معمولی این دسته‌ها به منظور حفظ تعادل، حرکت و توقف وجود دارد. اما در ناین بات ها با فشار آوردن زانو به دسته ها اسکوتر تغییر جهت می‌دهد.

حتما مقاله ۵ اسکوتر برقی گران قیمت در ایران را بخوانید

ارتباط با مجموعه ساپتک اسپرت

نحوه خرید اسکوتر هوشمند

برای خرید اسکوتر شارژی از مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد روی مدل مورد نظر خود کلیک کنید، روی دکمه افزودن به سبد خرید بزنید، سپس به درگاه پرداخت متصل می‌شوید و خریدی آسان با خیال راحت را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با تماس با کارشناسان فروش ما از فروش اینترنتی ما برخوردار شوید.

ارتباط با کارشناسان تعمیرات

برای دریافت مشاوره تعمیرات و یا تعمیر اسکوتر برقی از مرکز خرید اسکوتر برقی مشهد می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا دستگاه خود را به مرکز تعمیرات ساپتک اسپرت ارسال نمایید.

خرید اسکوتر برقی

مطالبی که بهتر است مطالعه کنید ...

برای دانلود PDF این صفحه بر دکمه زیر کلیک کنید

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*