معرفی ساعت هوشمند های سری جدید

فهرست مطالب

ساعت هوشمند های سری جدید

ساعت هوشمند های سری جدید! ساعت هوشمند (یا همان اسمارت واچ ها ) قادر به اعلان تمام پیام شبکه های اجتماعی روی صفحه و خواندن آنها می‌باشد. همچنین این ساعت های هوشمند این قابلیت را دارند که شما هر زمانی که خواستید، میزان فشار خون و ضربان قلب خودتان را چک کنید. ساعت هوشمند سیمکارت خور از دیگر قابلیت هایی که داراست می‌توان به کنترل موسیقی های دورن گوشی هنگام پخش اشاره کرد مثل کم و زیاد کردن صدا یا عقب و جلو بردن موسیقی.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند، با دارا بودن باتری 350 میلی آمپری قابلیت نگه داشتن شارژ تا حداکثر 24 ساعت را دارا است. همچنین شارژر ساعت به صورت القایی می‌باشد که دارای نور سبز رنگی است که هنگام شارژ شدن ساعت بصورت چشمک زن و در هنگام پر شدن باتری بصورت یکنواخت روشن می‌شود.

اسمارت واچ MW02

شرکت Modio یکی از زیر مجموعه های شرکت معتبر چینی G-tab است. بیشتر محصولات این شرکت در رده ارزان قیمت ها دیده می‌شوند اما با این حال از بی‌عیب و نقص ترین ها هستند. MW02 این شرکت همان W102 مشهور است با این تفاوت که ایرادی از این مدل نمی‌توان گرفت. باتری با دوام تر، بلوتوث قویتر، بدنه با استحکام، منو های دقیق و …

ساعت هوشند MW02

مدل «MW02» در کنار کیفیت مطلوب و طراحی شیک، قابلیت‌های ویژه و حائز اهمیت دیگری نیز دارد که به‌ محبوبیت این مدل می‌افزاید. ویژگی‌ای که برای اکثر طرفداران این گجت‌ها مورد اهمیت واقع است، قابلیت نصب سیم‌کارت و کارت حافظه بوده که با کمک میکروفون و اسپیکر داخلی، مدل Modio را به یک تلفن همراه مچی تبدیل شده است. 

ویژگی دیگر این مدل که به هنگام اتصال به گوشی هوشمندتان و نصب برنامه تحت اندرویید«FUNRUN» و‌ یا «Bt Notification» که با استفاده از اسکن کردن QR code داخل ساعت می‌توان دانلود کرد فعال می‌شود، قابلیت نمایش اعلانات شبکه‌های اجتماعی،نمایش و پاسخ دادن به تماس‌های ورودی، نمایش و پاسخ به پیامک‌های تلفن همراه از طریق ساعت، قابلیت ضد سرقت و‌… است.

ساعت هوشمند های سری جدید

ساعت هوشمند های سری جدید

ساعت های هوشمند علاوه بر نمایش زمان کارهای بیشتری را انجام می‌دهند و همانطور که می‌دانید نوعی مکمل برای گوشی هوشمند شما هستند که اعلانات، هشدارها و برخی برنامه های گوشی را بر روی دست شما نشان می‌دهند و برخی از ان ها امکان استفاده به صورت وسایل کنترل سلامتی را هم دارند. همچنین شیوه اعلام رخدادهای جدید در ساعت های مختلف متفاوت است. برخی ممکن است تنها به صورت تصویری اعلانات جدید را نمایش دهند، برخی هم ممکن است به کمک لرزش یا صدای زنگ شما را از رخدادهای جدید آگاه کنند.

ساعت-هوشمندسری-جدید

بیشتر ساعت های هوشمند برای انجام کارهایشان نیاز به اتصال به گوشی دارند. این اتصال اکثر مواقع از طریق بلوتوث انجام میشود اما در موارد محدودی از وای فای هم برای برقراری ارتباط میشود استفاده کرد. مدل های انگشت شماری هم در حال حاضر وجود دارند که سیم کارت خور هستند و می‌توانند به عنوان یک گجت مستقل کارشان را انجام دهند. این ساعت ها باید حداقل 2 ساعت قبل از استفاده شارژ شود و در صورت وجود سرویس اطلاع رسانی بلوتوث را خاموش نکنید. اسمارت واچ های سری جدید!

ساعت هوشمند های سیم کارت خور

اسمارت واچ سیم کارت خور، دستگاهی هوشمند است که به شما امکان می‌دهد از طریق سیم کارت خود، تماس‌ها و پیام‌های خود را دریافت کنید، در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت کنید و با دوستان خود در تماس باشید. این دستگاه دارای صفحه نمایشی با کیفیت بالا است که به شما اجازه می‌دهد تا از طریق آن، اپلیکیشن‌های مختلفی را نصب و استفاده کنید.

سیم-کارت-خور

با توجه به شارژ مصرفی کم، اسمارت واچ سیم کارت خور، برای کاربرانی که به دنبال دستگاهی هوشمند و کم‌حجم هستند، بسیار مناسب است. همچنین، این دستگاه دارای قابلیت‌های جالبی مانند تعقیب فعالیت‌های ورزشی و قابلیت‌های سلامتی است. در نهایت، با توجه به طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالای اسمارت واچ سیم کارت خور، این دستگاه به عنوان یک انتخاب حرفه‌ای و خوش‌ساخت برای افرادی که به دنبال دستگاهی هوشمند هستند، قابل توصیه است.

ساعت هوشمند مدل M3

ساعت هوشمند M3 یک دستگاه هوشمند با قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب است که با استفاده از آن، می‌توانید در تماس باشید، پیام‌های خود را مدیریت کنید، فعالیت‌های ورزشی خود را رصد و بررسی کنید و از قابلیت‌های سلامتی آن بهره‌مند شوید. ساعت هوشمند M3 با قابلیت های متنوعی همچون نمایشگر خمیده، GPS، سنسورهای ضربان قلب و فشار خون، ضمن داشتن ظاهری جذاب و زیبا، به شما کمک می‌کند تا در محیط های پویا و نیز فعالیت های ورزشی خود را بدون ایجاد نوسان در ضربان قلب، رصد کنید.

ساعت هوشمند مدل M3

باتوجه به رابط کاربری ساده و قابل فهم ساعت هوشمند M3، کاربران در کمترین زمان به صورت آنلاین آشنا می شوند و می توانند به راحتی در وضعیت های مختلف از آن استفاده کنند. در کل، ساعت هوشمند M3، به تناسب خوبی میان قیمت و کیفیت دارد و به دنبال یک دستگاه هوشمند با عملکرد قوی، به عنوان یک انتخاب مناسب به شمار می‌رود.

مطالبی که بهتر است مطالعه کنید ...

برای دانلود PDF این صفحه بر دکمه زیر کلیک کنید

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک ایرانیان و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

ساپتک ایرانیان

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*