خرید اسکوتر برقی برای 15 تا 22 سال

فهرست مطالب

خرید اسکوتر برقی برای 15 تا 22 سال

برای خرید اسکوتر برقی یا هاوربرد بصورت اینترنتی یا حضوری می توانید از صفحه محصولات اقدام به خرید نمایید. این وسیله، بسيار جذاب و دوست داشتني است. امروزه اين گونه وسايل حمل و نقل به سرعت در حال فراگير شدن هستند.  هر شخص مي تواند در مدت زمان بسيار کوتاهي به آن تسلط يابد و از آن تا حداکثر سرعت استفاده نماييد. اسکوتر برقی مي‌تواند مسافتي برابر با  15 تا 20 کيلومتر را در هنگام شارژ کامل طي کند. هم اکنون رواج استفاده از اين اسکوتر به سرعت در حال توسعه بوده که اين امر نشان دهنده جذابيت بالای اين وسيله ی جذاب است.

در بازار انواع مختلفی از اسکوتر برقی موجود می باشد که از نظر سایز و برند و شکل ظاهر با هم متفاوت هستند. اسکوترهای معمولی دیده شده در بازار بیشتر با سایز بندی اینچ و مقیاس بزرگ و کوچکی طبقه بندی می شوند. سایز 4.5 اینچ اسکوتر که بیشتر برای کودکان می باشد و بدنه فلزی ندارد و دو برد و دو باتری دارد و شکل ظاهری بچه گانه ای دارد، مناسب برای سنین زیر 7 سال می باشد و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.

مدل های مختلف اسکوتر برقی

خرید اسکوتر برقی 6.5 اینچ

این اسکوترها شامل برندهای مختلفی که سایز چرخ این اسکوترها 18.5cm می باشد.اسکوترهای 6.5 اینچ دارای ظاهری متفاوت با هم هستند و رنگ بندی های متنوع این اسکوترها غالبا” رنگ های ساده و رنگ های فشن و رنگ های مولتی کالر می باشد.از جمله اسکوتر های 6.5 می توان به اسمارت ، اسمارت بالانس، اسمارت بالانس ویل،MID، نیوپاور، ایرویل، P5،اف اسپید، M6، کرونی، اسمارت فالکون، آفرود، لاکچری و …اشاره کرد.


خرید اسکوتر برقی 6 اینچ

اطلاعاتی درباره خرید اسکوتر برقی

برد اسکوترهای 6.5 اینچ بسیار متفاوت بوده، قبلا برد دو تیکه و در حال حاضر بیشتر برد سه تیکه در بازار موجود می باشد. بردهای سه تیکه دارای تنوع بسیار زیادی هستند به این صورت که برندهای مختلف هر کدام برد مختص به خود را دارند. چگونگی تشخیص کیفیت برد بر اساس سابقه کارکرد اسکوتر مشخص می گردد.
برندهای معتبر نیز دارای بردهای خوبی هستند. اما قطعات smd کار شده بر روی برد نیز نشان خواهد داد که برد دارای کیفیت خوبی می باشد یا برد بی کیفیتی است.  باتری های اسکوتر برقی 20 سلول بوده که در صورتی که باتری از کیفیت خوبی بر خوردار باشد، می توانید تا 3 ساعت با اسکوتر کار کنید. اما باتری های موجود در برخی اسکوتر برقی ها بین یک ساعت تا دو ساعت شارژ می دهد.جنس قاب اسکوترهای 6.5 اینچ اکثرا به جز تعداد محدودی پلاستیک بوده که در صورتی برخورد شدید امکان شکستن قاب امکان پذیر است.

خرید اسکوتر برقی 8.5 اینچ

این نوع اسکوتر دارای چرخی حدودا 3 سانت بزرگتر از 6.5 اینچ (حدود 18 سانت) است. اسکوترهای 8.5 اینچ موجود در بازار اکثرا دارای بلوتوث و ریموت کنترل می باشند. رنگبندی این اسکوتر ها بسیار زیاد و متنوع می باشد.
جنس قاب این نوع اسکوتر پلاستیکی بوده و روی چرخ های آن چراغ های ال ای دی نصب است. اسکوترهای 8.5 اینچ اصطلاحا به اسم اسکوتر طرح لامبورگینی هم در بازار نامیده می شود. هر چند برندهای مختلفی در بازار موجود است که اینجا نام چند برند معروف را معرفی می کنیم. اسکوتر برقی اسمارت بالانس، اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل، اسکوتر برقی اف اسپید، اسکوتر MID، اسکوتر نیو پاور و غیره که بهترین مدل آن اسکوتر اف اسپید می باشد. موتور این اسکوترها هم مانند سایر اسکوترهای برقی براشلس می باشدکه دارای قدرت بسیار عالی و همچنین کیفیت می باشد.


خرید اسکوتر برقی 8 اینچ


خرید اسکوتر برقی 8.5 اینچ

خرید اسکوتر برقی 10 اینچ

اسکوترهای 10 اینچ نسبت به اسکوترهای 8 اینچی از ارتفاع بیشتری برخوردار است. قطر چرخ ها در این اسکوترها 10 اینچ است. در دو طرف اسکوتر دو موتور وجود دارد که توان هر کدام 400 وات است. این قدرت کمک می کند تا اسکوتر 10 اینچی در مسیرهای ناهموار و دارای شیب به آسانی حرکت کند. حداکثر سرعت این دستگاه حدودا 22 کیلو متر در ساعت است. وزن دستگاه 14 کیلو گرم است و دو عدد چراغ ال ای دی در جلوی آن قرار دارد. اسکوترهای 10 اینچی بلوتوث و ریموت و اسپیکر داخلی دارند.


خرید اسکوتر برقی 10 اینچ

مزيت های بسيار مهم اسکوتر برقی

حمل و نقل درون شهري ارزان و سريع، کمک به جلوگيري از آلودگي در محيط زيست، جلب توجه عموم مردم به خود و خاص ديده شدن در بین مردم، يک ورزش بسيار مناسب براي تقويت عضلات مچ پا و ساق پا از مزیت های اسکوترهای برقی هستند. اسکوترهای برقی داراي تنوع در زمينه طرح ، رنگ ، شکل ظاهري ، سايز چرخ ها ، کيفيت برد اصلي ، باتري ، امکانات جانبي مانند: ريموت و بلوتوث  و … مي باشند. دارای شاسي ساخته شده از آلياژ آلومينيوم  سبک و محکم هستند.

برای خرید همواره می توانید با تماس با ما از مشاوره رایگان بهره مند گردید.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تماس

نحوه ارتباط

تماس

نحوه ارتباط