هدیه تولد ماشین شارژی مناسب ترین گزینه برای کودکان 2 تا 10 سال

فهرست مطالب

هدیه تولد ماشین شارژی مناسب ترین گزینه برای کودکان 2 تا 10 سال

کادو خریدن برای کودکان همواره باعث شوق و خوشحالی آن ها می شود. لاکچری بودن هدیه این شوق را دو چندان خواهد کرد. یکی از لاکچری ترین وسیله هایی که هر پدر و مادری ممکن است به آن بیاندیشند و بسیار پرطرفدار و پر فروش هستند کنسول های بازی می باشند. به خصوص به دلیل اینکه کنسول کودک را در خانه نگه خواهد داشت و از آسیب های فضای بیرون در امان خواهد ماند والدین را به خرید آن بیشتر ترغیب می کند.

ماشین شارژی به جای کنسول بازی

ما اینجا قصد داریم جایگزینی به مراتب بهتر از کنسول های بازی را برای کودک شما معرفی کنیم. که لوکس و هیجان انگیز است و نه تنها مضرات کنسول ها را ندارد بلکه برای رشد و تقویت کودک بسیار موثر خواهد بود. ماشین ها و موتورهای شارژی یک هدیه ی لوکس مناسب می باشند که با هدیه دادن آن هر کودکی را عاشق خود خواهید کرد. تنوع مدل ماشین شارژی بسیار زیادی وجود دارد و ما سعی می کنیم در ادامه چند نمونه ماشین شارژی جذاب و مناسب را برای هدیه دادن به شما معرفی می کنیم.
همچین شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت و آشنایی بیشتر، مقاله ماشین ها و موتور های شارژی را مطالعه نمایید و درباره نحوه ی استفاده از این وسایل هیجان انگیز اطلاع کسب کنید .

 

مضرات کنسول های بازی

اما بازی کردن با کنسول ها مضراتی برای کودک شما خواهد داشت که در ادامه به آنها می پردازیم.

خستگی چشم

 به علت خیره ماندن طولانی مدت به صفحه ی نمایشگر چشمان شما ممکن است دچار درد، سوزش و خستگی شوند.

کمر درد و گردن درد

یکی دیگر از مشکلات شایع در بازی های رایانه ای گردن درد می باشد. ثابت ماندن طولانی گردن و کمر در حین بازی های رایانه ای و کنسولی باعث خشکی کمر و گردن شده و مشکلات بزرگی را در رشد کودک ایجاد می کند. از دیگر مضراتی که بازی های رایانه ای و کنسولی برای کودکان دارد می توان به چاقی، سردرد و بد خوابی های شبانه اشاره کرد.

ماشین برقی کودک و لذت رانندگی

از زمان خردسالی با تماشای حرکت ماشین ها و موتور ها در خیابان و شنیدن صدای اگزوز و موتور آنها احساس خوبی به ما دست می داد. و هر زمان که فرصت و اجازه داشتیم پشت فرمان می نشستیم و با هر چیزی که درون خودرو وجود داشت بازی می کردیم. تا 18 سالگی و دریافت گواهینامه این احساس در حد احساس ماند و با رسیدن به سن قانونی توانستیم برای اولین بار لذت واقعی پشت فرمان نشستن و رانندگی را تجربه کنیم. 
اما امروزه خیلی زودتر و در هر زمانی که کودک دلش بخواهد می تواند این لذت شیرین و هیجان انگیز را با کم ترین خطر و بدون نیاز به گواهینامه رانندگی تجربه کند. 
شرکت های مختلفی در کشورهای مختلف از جمله چین و آمریکا برای این منظور شروع به تولید ماشین ها و موتورهای شارژی کردند. این اسباب بازی های فوق العاده و مدرن علاوه بر لذتی که به کودک می دهند فواید بسیاری در جهت رشد و تقویت روانی کودک نیز دارند.

انواع اسباب بازی های برقی

در حالت کلی ماشین های شارژی به 4 دسته تقسیم می‌شوند:

1- side by side – SxS  یا ماشین های شارژی معمولی و دونفره.

2- ATV ها یا ماشین های شارژی تک سرنشین که هر پای شما یک سمت آنها قرار می‌گیرد.

 3- UTV  ها یا ماشین های شارژی سقف دار.

4-موتور های برقی.

 

از بین این 4 نوع، مدل‌های ساید بای ساید  و موتورسیکلت‌های شارژی برای تفریح و بازی کودکان مناسب تر می باشد. 
از مدل های دیگر برای کودکان حداقل در ایران بسیار کم وجود دارد.
به طور متوسط اکثر ماشین های شارژی با باتری های 6 یا 12 ولتی کار می کنند.
اگر خراب شوند برای تعویض آن ها به کارشناس مراجعه کنید و یا می توانید با دانستن نکاتی و داشتن باتری نو و ابزار مناسب خودتان آنها را تعویض نمائید. مسافتی که باتری این ماشین های شارژی برای حرکت می تواند ساپورت کند در مدل های مختلف بسیار متفاوت است. همچنین در طول زمان با استفاده کردن ماشین های شارژی به مرور از ظرفیت آنها کاسته خواهد شد. در حالی که وسایل نقلیه ی الکترونیکی قدیمی تر از باتری های اسیدی یا AMG هنوز استفاده می کنند، باتری ماشین های برقی کودک از نوع لیتیوم یونی است. یعنی همان نوع باتری هایی که در اتومبیل های واقعی استفاده می شود. این نوع باتری ها کوچکتر، سبک تر و قوی تر هستند.

مدل های جذاب ماشین برقی کودک برای هدیه دادن

ماشین شارژی مدل سیان طرح لامبورگینی کد FKP37

زیبای وحشی لقبی است که به لامبورگینی می دهند. این ماشین مینیاتوری لامبورگینی که تصویر آن را مشاهده می کنید مجوز نصب لوگوی شرکت لامبورگینی را دارد. طراحی و نورپردازی پیچیده و زیبای آن هدیه ی بسیار زیبا و لوکسی برای فرزند شما به حساب می آید. از ویژگی های این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
درهای آن توسط نیروی هیدرولیکی به بالا و بصورت قیچی باز می شوند. 2 سرعته است یعنی می توانید برای ایمنی بیشتر کودک خود آن را روی حالت آهسته هم بگذارید و سلامت کودک خود را تضمین کنید. 13 کیلوگرم وزن دارد و تا 30 کیلوگرم را می تواند تحمل کند. باتری آن 12 ولت 4.5 آمپر است و از موتوری 30 واتی برای استفاده از این نیروی محرکه استفاده می کند. جای فلش و رم دارد و می توانید موسیقی مورد علاقه ی فرزندتان را با آن پخش کنید. اگر در انتخاب، زیبایی اولویت اول شماست نمی توانید از این لامبورگینی دلبر چشم پوشی کنید.

ماشین شارژی مدل DK-HL850 4WD

این غول بیابانی زیبا 4 موتور قدرتمند دارد و در مسیرهای ناهموار هم می توان با آن حرکت کرد. باتری آن مانند اکثر ماشین های شارژی 12 ولتی است. جنس بدنه پلاستیک مقاوم است و رنگ آن متالیک می باشد. پورت یو اس بی و AUX دارد و از بلوتوث نیز بهره می برد. صندلی آن روکش چرم دارد. ریموت کنترل دارد و کودک های کم سن و سال تر هم می توانند با کمک والدین خود از آن استفاده کنند. اگر قدرت برای شما مهم تر است و کودک شما قرار است در مکان های مختلف از هدیه ی خود استفاده کند یکی از بهترین ها همین تویوتا می باشد. هدیه ماشین شارژی

ماشین شارژی طرح فورد Cop

هر کودکی تا صدای آژیر پلیس را می شنود به سرعت و با ذوق فراوان به دنبال منشا صدا می گردد. خرید این مدل از ماشین های برقی برای کودک، شما را در نظر او ویژه خواهد کرد. این مدل پلیس پر قدرت با 26 کیلوگرم وزن که نسبتا سنگین به حساب می آید تا کودکان 40 کیلوگرمی را می تواند تحمل کند. درب های آن از نوع بازشو می باشد. بلوتوث دارد و از پورت ورودی USB و AUX نیز بهره می برد.هدیه ماشین شارژی
صندلی راحت، داشبورد زیبا و از همه مهمتر آژیر و بلندگوی پلیس یک تجربه ی خارق العاده را برای کودک شما فراهم می کند.

گران ترین ماشین برقی کودک

برای برخی قیمت خیلی مهم نیست و صرفا دنبال بهترین نمونه هستند. بهترین ها معمولا گران ترین ها هستند. چون قطعا ویژگی هایی دارند که باعث بیشتر بودن قیمت آنها نسبت به سایر مدل ها شده است.  این مدل لاکچری تویوتا که شبیه ماشین های رئیس جمهورها هم می باشد یک ماشین شارژی آفرود است و کودک شما می تواند هم در خانه و هم در بیرون و حتی جاده های ناهموار سواری کند.

منبع تغذیه ی آن یک باتری 12 ولتی 7 آمپر می باشد که باعث می شود حداکثر مسافت با یک بار شارژ آن نسبت به نمونه های دیگر بالاتر باشد. از 4 موتور قدرتمند بهره می برد. کمک فنرهای حرفه ای آن یک سواری راحت و آسوده را برای کودک شما فراهم می کند. همچنین درب های آن ثابت نیستند و باز می شوند و بلوتوث هم دارند.

ارزان ترین ماشین برقی کودک

ماشین شارژی مدل 6169 آئودی

اگر به دنبال یک گزینه ی مناسب ارزان هستید پیشنهاد ما به شما این مدل است. البته اگر ارزان ترین ماشین شارژی را در گوگل سرچ کنید گزینه های بسیار ارزان تر از این هم برای شما نشان داده خواهد شد. اما آنها چه از نظر ظاهری چه از نظر فنی آن قدر ضعیف هستند که خرید شما پس از مدتی بی ارزش خواهد شد.
این مدل که از زیبایی های نمونه ی واقعی آئودی بهره می برد، دو عدد باتری 6 ولت دارد و تا 40 کیلوگرم را تحمل می کند. بدنه ی آن از پلاستیک مقاوم و مرغوب ساخته شده است. طراحی داخلی آن بسیار لوکس است و کودک شما در هنگام سواری احساس بسیار خوبی خواهد داشت. دربهای آن بازشو می باشد و قابلیت پخش موسیقی از طریق بلوتوث را دارد. این مدل ماشین برقی کودک ارزان فقط 13 کیلوگرم وزن دارد. 

موتور سیکلت شارژی

موتور سواری همانند ماشین سواری و برای بعضی حتی لذت بخش تر است. رانندگی بدون سقفی که لذت و درک سرعت و لایی کشیدن واقعی را به شما می چشاند. کودکان هم وقتی موتور سوارها را در خیابان می بینند شوق سواری آنها را دارند. می توانید با خرید یک موتور شارژی مناسب آن ها را خوشحال کنید.
موتورهای شارژی برای حفظ تعادل معمولا یا سه چرخ هستند و یا چرخ های کوچک کمکی دارند. و در دو نوع تک موتوره و دو موتوره تولید می شوند، که امکان کنترل سرعت کند و تند را دارند. باتری این موتورها هم از نوع لیتیوم یون بوده که شارژ سریع تر و وزن کمتر از ویژگی های این نوع از باتری ها می باشد. موتورهای شارژی در کل قیمتی پایین تر از ماشین شارژی ها دارند بنابراین اگر قصد هزینه ی کمتر را دارید با موتورهای شارژی هم می توانید لذتی مشابه ماشین شارژی برای کودک خود به ارمغان بیاورید.ماشین برقی کودک

در ادامه چند نمونه ی موتور شارژی جذاب برای هدیه دادن معرفی می کنیم.

موتور شارژی سه چرخ

موتورهای شارژی معمولا به همراه چرخ های کمکی هستند اما در این مدل ما با یک موتور شارژی سه چرخ مواجه هستیم که ایمنی آن برای کودک شما مناسب تر است. این مدل از باتری 6 ولتی 7 آمپر بهره می برد و نشیمنگاه مناسبی دارد. تا 35 کیلوگرم را تحمل می کند. 
دو موتور دارد و زیر پایی مناسبی در هر دو طرف برای آسایش بیشتر کودک قرار گذاشته شده است. صندلی آن روکش چرم دارد. و برای پخش موسیقی با آن می توانید از طریق USB و RAM موزیک مورد علاقه ی خود را پخش کنید. 8 الی 10 ساعت باید باتری آن را به شارژ بزنید و تا 1.5 ساعت می توانید با یک بار شارژ از آن استفاده کنید. این موتور جذاب فقط 10 کیلوگرم وزن دارد. هدیه ماشین شارژی

موتور شارژی

این مدل با طراحی زیبا و خیره کننده ی خود بر خلاف مدل قبلی که معرفی کردیم از چرخ های کمکی برای حفظ تعادل خود استفاده می کند. باتری آن مانند مدل قبلی 6 ولت 7 آمپری است و به همان اندازه زمان برای شارژ شدن نیاز دارد و 1.5 ساعت با یک بار شارژ می پیماید. وزن آن 11 کیلو است و تا 30 کیلوگرم وزن را تحمل می کند. این مدل تک موتوره است و به همین علت از مدل قبلی ضعیف تر است. 

موتور شارژی BMW

همانطور که در مورد ماشین پلیسی گفتیم موتور پلیسی هم یکی از مدل های بسیار جذاب بخصوص برای پسران است. این مدل از باتری 12 ولتی یعنی دوبرابر مدل های قبلی بهره می برد. یک موتور قدرتمند با قابلیت دو سرعته دارد و با چرخ کمکی تعادل خود را حفظ می کند. با 15 کیلوگرم وزن تا 45 کیلوگرم بار را متحمل می شود. و مانند مدل های قبلی 8 تا 10 ساعت به زمان برای شارژ نیاز دارد و یک الی دو ساعت را با یک بار شارژ طی می کند. هدیه ماشین شارژی

موتور شارژی مدل ۵۶۱۸

این موتور زیبا دو عدد باتری 6 ولت دارد. رنگ آن متالیک است. باتری آن نمایشگری دارد و می توان از وضعیت باتری در هر لحظه مطلع شد. همچنین درگاه usb برای پخش موسیقی دارد.

موتور شارژی طرح پلیس مدل RT1200

یکی از با کیفیت ترین و هیجان انگیز ترین موتورهای شارژی نزد کودکان همین مدل می باشد. پلیسی بودن آن یکی از عوامل فروش زیاد این محصول می باشد. این موتور شارژی از یک موتور 45 واتی بهره می برد که باتری 12 ولت 7 آمپر آن را ساپورت کند. تا 45 کیلوگرم را تحمل می کند. 3 تا 6 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. 1 تا 2 ساعت کودک می تواند از آن استفاده کند و برای شارژ آن باید از شب تا صبح آن را به شارژ بزنید.

علاوه بر اینها اگر قصد هزینه‌ی زیادی ندارید می‌توانید به راحتی اقدام به خرید مدل های دست دوم و کارکرده ی ماشین ها و موتورهای برقی کودک کنید.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*