نسل جدید اسکوترهای برقی (دسته دار، بی دسته و هوایی)

فهرست مطالب

نسل جدید اسکوتر های برقی

سلام به همراهان گرامی ساپتک ایرانیان امروز می خواهیم در رابطه با اسکوتر های برقی جدید صحبت کنیم. در چند دهه اخیر اسکوتر برقی فقط در فیلم های تخیلی دیده می شد. هر کودکی رویای داشتن آن را در سر می پروراند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اسکوتر های برقی وسیله ای در دسترس برای بازی، گردش و ورزش هستند. در حال حاضر در ایران این اسکوتر ها و هاوربرد ها وارد بازار شده اند و شما می توانید در پارک ها و بوستان ها اسکوتر سواران را ببینید. اسکوتر برقی یک وسیله بسیار مهیج است که استفاده از آن محدودیت سنی نداشته و برای همه سنین موجود است. اسکوتر های شارژی با نام های زیادی شناخته می شوند. از جمله این نام ها می توان به اسکوتر هوشمند، اسمارت بالانس، سگوی، آیروور و هاوربرد اشاره کرد.

انواع اسکوتر های برقی نسل جدید

اسکوتر برقی بی دسته

اسکوتر های برند اسمارت بالانس ویل فاقد دسته بوده و با زاویه دادن و فشار پا بر روی پدال ها به حرکت در می آید .این اسکوتر ها هوشمند هستند و کار با  آن بسیار راحت است.
این وسیله حدود 5 سال است وارد بازار مصرفی شده، ابتدا در سال 2014 در چین تولید و سپس یک سال بعد وارد آمریکا شد و بعد از آن به ایران راه پیدا کرد. در بین علاقه مندان به اسکوتر سواری این وسیله محبوبیت بسیار بالایی دارد. 

اسکوتر برقی 8 اینچ اف اسپید 2018

تقسم بندی اسکوتر های برقی بدون دسته بر چه اساسی است؟

این مدل اسکوتر برقی انواع مختلف و سایز های متنوعی دارد و براساس قطر چرخ ها دسته بندی می شود. این اسکوتر برقی در چهار سایز 6/5، 8 و  10 اینچ و مدل آفرود موجود است. این سایز ها به معنی ارتفاع از سطح زمین است و هرچه بیشتر باشد سرعت اسکوتر برقی بیشتر است. همچنین این وسیله دوستدار طبیعت و محیط زیست است زیرا با سوخت های فسیلی کار نمی کند و دارای باتری لیتیومی است و هیچ آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند. اسکوتر های بی دسته دارای دو برد ژیروسکوپ برای تعادل و یک مادر برد اصلی هستند. همچنین از یک باتری 20 سلولی با آمپر خروجی 4400 آمپر و دو موتور که در چرخ های اسکوتر قرار دارند تشکیل شده اند.

نسل جدید اسکوتر برقی ها (دسته دار، بی دسته، هوایی)

اسکوتر های دسته دار و تاشو

نسل جدید اسکوتر برقی ها (دسته دار، بی دسته، هوایی)

امروزه برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک استفاده از اسکوتر های دسته دار و تاشو گزینه مناسبی می باشد. اسکوتر برقی تاشو وسیله ای شیک و مدرن جهت حمل و نقل است و برای تمامی سنین طراحی شده است. این مدل هاوربردها دارای قابلیت خم شوندگی هستند و به آسانی می توانید آن ها را حمل کرده و در هر مکانی استفاده کنید. اسکوتر های تاشو زیرمجموعه ای از اسکوتر های دسته دار بوده که جزو یکی از مهیج ترین و لذت بخش ترین وسایل حمل و نقل هستند. دسته و فرمان آن قابلیت تنظیم شدن دارد و برای هر قدی مناسب است. این اسکوتر ها دارای بالاترین بازدهی باطری می باشند. قطعات داخلی اسکوترهای تاشو از بقیه اسکوتر ها یک سر و گردن بالاتر می باشد. برد این دستگاه ها از نوع بردهای هوشمند اپلیکیشن دار سری جدید می باشد.

این بردها قابلیت هایی مثل: سرعت در هنگام حرکت، میزان باطری، مدت زمان سفر و… را برای کاربر نمایش می دهند.  

نسل جدید اسکوتر برقی ها (دسته دار، بی دسته، هوایی)

[njwa_button id=”27314″]

اسکوتر های هوایی

به نسل جدید اسکوترهای برقی سلام کنید!                       

این مدل اسکوتر ها انواع مختلفی دارند:
به طور مثال یک مدل از این اسکوتر های برقی به صورت یک صفحه ی مستطیل مانند است که دارای موتور های قوی هستند. این مدل اسکوتر به صورت معلق در فاصله ی کمی بالاتر از سطح زمین قرارمی گیرد و شما با حالت بدن خود تعادل را حفظ کرده و جهت را تایین می کنید.

مدل دیگر که اسلاید نام دارد بدون اینکه به مسیر خاصی نیاز داشته باشد قادر است در سطوح مختلف حرکت کند. در ساخت این هاوربرد از تکنولوژی تعلیق مغناطیسی کمک گرفته شده است. ساختار اسلاید متشکل از آهنربا های بسیار قوی می باشد که با نیتروژن مایع خنک می شوند.

 

آیا شرکت فرانسوی زاپاتا ریسینگ و هاوربردهایی که طراحی کرده است را می شناسید؟

شرکت فرانسوی زاپاتا در یکی از تولیدات خود دستگاهی را ساخته است که با کمک نیروی محرکه و فشار آب می تواند شخص را از سطح آب تا ارتفاع مشخصی بالا ببرد. فلایبرد نمونه دیگری از اسکوتر های هوایی است.

در مورد نحوی کارکرد آن نظریه مطرح شده بیانگر این مطلب است که فلایبرد دارای یک موتور توربینی جت می باشد و سوخت مورد نیاز خود را از کوله پشتی همراه کاربر تامین می کند.

شرکت زاپاتا ادعا کرده است فلایبرد با سرعت 55 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند و این سرعت تا سه برابر هم قابل افزایش می باشد. همچنین این شرکت مدعی است که فلایبرد تا 10000 پا از سطح زمین می تواند فاصله بگیرد و حداکثر زمان پرواز آن 10 دقیقه می باشد.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک ایرانیان و دریافت مشاوره می توانید از طریق شمار های زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

ساپتک ایرانیان

شماره تماس : 

09194088803

021-91301404

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*