اسکوتر برقی یا PS5 ؟

فهرست مطالب

مقایسه بازی های رایانه ای با اسکوتر برقی

اگر قرار است از بازی های کامپیوتری استفاده کنید، بهتر است بازی های دسته جمعی ، بازی های حل معمایی ،پازل و بازی هایی که  ایجاد خلاقیت می کنند را انجام دهید و بهتر است از بازی های اکشن پرهیز کنید. همچنین به مدت طولانی در یک وضعیت قرار نگیرید هر چند وقت یکبار استراحت کنید. نور اتاق را طوری تنظیم کنید که مستقیم به چشم آسیب نزند. بازی هایی از قبیل کلش آف کلنز (Clash of clans) اسپارتان کستل کلش به نوعی برای ادامه حیات خودشان و کسب درآمد و البته تولید بازی های بسیار جذاب سعی بر این دارند تا هر روز وابستگی را بیشتر کنند. اسکوتر برقی یا PS5 ؟

مزایای بازی های کامپیوتری چیست؟

1- باعث هماهنگی چشم و دست و پرورش عضلات ظریف کودک می شود. 2- مفاهیم و مبانی ریاضیات را با کمک شکل های کودکانه آموزش می دهد. 3- با رایانه هر چند بار که بخواهد، می تواند موضوعی را ببیند و مرور کند. 4- رایانه برنامه های متنوعی دارد که به کودکان امکان می دهد تا نقاشی ها یا داستان هایی را خلق کنند. 5- بازی های رایانه ای بچه ها را وارد دنیایی می کنند که کنترلش در دست آنهاست .6- تقویت قدرت هدف گیری.7- فرایند یادگیری را آسان می کند . 8- توانایی اطلاعات بصری ارائه شده را ارتقاء می دهد. 9- بعضی از بازی ها نیازمند هماهنگی چشم و دست و تمرکز است که باعث پرورش عضله ها می شود.

معایب بازی های کامپیوتری

1- اعتیاد آور بودن و وابستگی شدید به بازی های کامپیوتری باعث افت تحصیلی، گوشه گیری و تنبل شدن ذهن می شود. 2- خیره شدن به صفحه مانیتور به چشم و ذهن فشار می آورد. 3-  به دلیل بی تحرکی و نشستن ساعت ها در یک وضعیت به ستون فقرات و مهره های گردن آسیب جدی وارد می کند و در طولانی مدت باعث آرتروز و خشکی مفاصل می شود.  4- عدم کنترل والدین بر روی زمان فرزندان، در هنگام بازی و ساخت انواع تیم های گروهی برای بازی و یا برای مسابقه و یا جنگیدن باعث می شود که مخاطبین این بازی ها بشدت وابستگی به این بازی ها پیدا کنند. 5- منزوی شدن: تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که دائما 6- درونگرا می‌شوند و در جامعه، منزوی و در برقراری ارتباط اجتماعی با دیگران ناتوان می‌گردند.  7- مشکلات بینایی: به اعتقاد پزشکان، کودکانی که به مدت طولانی از رایانه استفاده می‌کنند در معرض خطر نزدیک بینی قرار می‌گیرند.

اسکوتر برقی یا PS5

چه سرگرمی هایی برای کودکان بر بازی های رایانه ای امتیاز دارد؟

بهترین راه حل ایجاد بازی های فیزیکی و تنوع بازی برای فرزندان است. به این نحو که سعی شود در روزهای هفته هر روز را برای سرگرم کردن فرزندان برنامه ای تدارک ببینیم. در این صورت می توانیم بخش زیادی از مشکل را حل کنیم . حتما می پرسید چگونه؟! بله می توانید یک روز در هفته را برای ورزش مورد علاقه برنامه ریزی کنید. یک روز را برای شنا کردن برنامه بریزید. دو چرخه سواری کنید، پیاده روی کنید.

بازی جدید و جذاب مثل اسکوتر برقی

می توانید حداقل دو یا سه روز از اوقات فراغت تان را به بازی با اسکوتر برقی اختصاص دهید .

آیا به این فکر افتاده اید که اسکوتر برقی بخرید؟

چطور اطمینان کنم و اسکوتر بخرم؟ با توجه به کپی برداری های بسیاری که در این دستگاه ها صورت گرفته است، تنها خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه می تواند کمکی در این امر داشته باشد. راه دیگری که برای اطمینان بیشتر لازم است ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مجموعه فروشنده یا آن فروشگاه است تا بتواند ایمنی ، سلامت و اصالت کالای خود را تضمین نماید. مهمترین قسمتی که در این دستگاه ها حائز اهمیت می باشد بخش برد الکترونیکی و باتری آن هاست، که مجموعه ای که این محصولات را تهیه می کند می تواند از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نماید.

برای مشاهده و خرید انواع اسکوتر برقی کلیک کنید

چگونه به خرید اسکوتر برقی اطمینان کنیم؟

گارانتی و ضمانت اسکوتر برقی

شما با خرید اسکوتر برقی از فروشگاه ساپتک اسپرت می توانید از گارانتی یکساله محصولات برخوردار شوید. لذا این امر شامل ضوابط و قوانینی از سوی گارانتی کننده می گردد که با شرایط زیر انجام می شود:

به چه نکاتی باید در اسکوتر سواری توجه کنیم؟

دوستان دقت کنید که اسکوتر شارژی موجود در بازار ایران برای محیط هایی طراحی شده که سطح، کاملا صاف باشد. مثل: پارکت – سنگ فرش های صاف – آسفالت – موزاییک و موارد مشابه. وقتی با اسکوتر برقی (اسکوتر شارژی) روی فرش یا شن و … حرکت می کنید فشار زیادی به اسکوتر می آید. یعنی اینکه، قطعات الکترونیکی که برق رو به موتورهای اسکوتر می‌رسانند، باید جریان بیشتری از خودشان عبور بدهند تا اسکوتر برقی قادر به حرکت روی فرش باشد در نتیجه داغ می‌ شود و قطعات برد آسیب می بیند.

 

چه جاهایی می توانیم از اسکوتر برقی استفاده کنیم؟

اسکوتر نیاز اولیه نیست، اما خب به چند دلیل منطقی استفاده از اسکوتر برقی پیشنهاد می شود: 1- زمانی که پاهاتون به هر دلیلی آسیب دیده. 2- قابل استفاده در کارخانه برای کنترل روند کار. 3- مناسب کارشناسان HSCجهت گشت های بازرسی. 4- مورد استفاده در پارکینگ ها،موزه ها ،کتابخانه های بزرگ نمایشگاه های زنجیره ای. 5- استفاده توی انبار و کارگاه ها و مکان هایی که باید زیاد راه بروید. 6- کسانی که دوست دارند همه چیز های جدید را تجربه کنند و داشته باشند. 7- تقویت عضلات ساق پا و مچ پا. 8- مناسب پرسنل حراست جهت گشت های امنیتی. 9- مهمانداران رستوران و موقع خرید کردن از فروشگاه 10- جاهایی که اجازه ورود خودرو نیست. 11- تفریح لذت بخش در گردش و در سطح شهر.

اسکوتر برقی یا PS5؟

آیا بازی با اسکوتر برقی کودکان را از بازی های کامپیوتری دور می کند؟

برای اینکه بازی مهیج و جذابی که مشترک بین والدین و فرزندانتان داشته باشید. پیشنهاد ما به شما بازی با اسکوتر برقی است. هاوربردها نشاط و هیجان آور هستند. این بازی ها فیزیکی هستند. این بازی باید در فضا های خارج از منزل، پارکینگ و یا پارک استفاده گردد. البته در منزل هم می توانید از اسکوترهای برقی استفاده کنید. کار کردن با اسکوتر برقی اصلا سخت نیست و کافیست فقط 5 تا 10 دقیقه سوار اسکوتر شوید. آوقت اسکوتر باز حرفه ای می شوید و می توانید با اسکوتر برقی تند بروید و یا کارهای خارق العاده انجام دهید. اسکوتر سواری به خاطر نشاط و هیجانش کودکان را از بازی های کامپیوتری دور خواهد کرد.

حرف آخر:

بر خلاف بازی های رایانه ای که موجب آسیب زدن به فرزندان می شود و چشمان زیبا و ذهن آنها را در موارد استفاده زیاد دچار آسیب می کند اسکوتر برقی و هاوربرد موجب شادی و نشاط برای آنها خواهد شد. این بازی تمرکزشان را بالا برده و سرعت عمل در حرکات مارپیچ و چرخشی پاها را تقویت خواهد کرد. توصیه می کنم اسکوتر برقی را خریداری نمایید که دارای گارانتی معتبر باشد. اسکوترهای برقی موجود در بازار همگی چینی می باشند و متاسفانه اسکوترهای فاقد گارانتی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. این سایت با افتخار به صورت تخصصی و با کادری قوی آمادگی فروش، پشتیبانی و گارانتی انواع اسکوتر برقی، هاوربرد و سگوی در ایران به صورت عمده و تکی را دارد.

مطالبی که بهتر است مطالعه کنید …

اسکوتر برقی چگونه کار می کند

برای خرید اسکوتر برقی های  6.5 اینچ و مناسب سنین پایین کلیک کنید

 

برای خرید اسکوترهای برقی 10 اینچ و مناسب سنین بالاتر کلیک کنید


برای خرید اسکوترهای برقی آفرود و مناسب سطوح ناهموار کلک کنید

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

[njwa_button id=”27314″]

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تماس

نحوه ارتباط

تماس

نحوه ارتباط