معرفی و خرید اسکوتر برقی 3 چرخ ارزان

فهرست مطالب

معرفی و خرید اسکوتر برقی 3 چرخ ارزان

استفاده از اسکوتر های برقی فوق العاده سرگرم کننده است. آنها به عنوان اسباب بازی های تفریحی عمل می‌کنند تا بچه های ما را فعال کنند و ابزار رفت و آمد ما را از مکانی به مکان دیگر فراهم کنند. اسکوترهای برقی دو چرخ دارند، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید یک صندلی مخصوص بگیرید تا اسکوتر برقی خود را به وسیله جذاب تر تبدیل کنید؟
اگر بچه‌های شما دیگر از اسکوتر برقی هایشان استفاده نمی‌کنند، اکنون زمان مناسبی است تا با تبدیل آن به یک اسکوتر برقی 3 چرخ، اشتیاق دوباره ای را در بین آن‌ها ایجاد کنید.

اسکوتر برقی 3 چرخ چیست؟

این مجموعه به صرفه دارای یک چرخ، یک صندلی و یک زیرصندلی است که این دو را به هم متصل می‌کند و دو میله فرمان دارند. زیر صندلی به قسمت پد روی اسکوتر برقی متصل است. چرخ سوم شما را متعادل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که روی صندلی بنشینید و مانند یک وسیله عادی سوار آن شوید.

صندلی اسکوتر برقی

شما با استفاده از دو میله که در هر طرف وجود دارد، اسکوتر برقی را هدایت می‌کنید. هل دادن و حرکت این میله ها باعث می‌شود به جلو بروید. فقط یک فشار دادن به طرفین باعث می‌شود بچرخید. اگر اصول اولیه اسکوتر سواری را بدانید، حرکت آن آسان خواهد بود.

نکات مهم هنگام خرید صندلی اسکوتر برقی

کیفیت ساخت

وقتی صحبت از صندلی اسکوتر برقی به میان می‌آید، کیفیت ساخت از اهمیت بالایی برخوردار است. گزینه‌های ارزان‌قیمتی در بازار وجود دارد. با این حال، زمانی که اسکوتر برقی برای اولین بار معرفی شد، همه شرکت های مربوط، شروع به تولید آن‌ها در چین کردند و بدون هیچ مقرراتی در آن زمان، بسیاری از محصولات خطرناک و بی‌کیفیت وارد بازار جهانی شدند. همین امر در مورد صندلی های اسکوتر برقی نیز صدق می‌کند.

اندازه‌ها و طول‌ها

همه این صندلی ها از نظر اندازه مناسب اسکوتر برقی شما نیستند. مهم است که یک صندلی مخصوص تهیه کنید که با اندازه اسکوتر برقی شما مطابقت داشته باشد. برخی از آن ها را می‌توان به طور انعطاف پذیر تغییر اندازه داد تا با هر قد سوار و اندازه اسکوتر برقی مطابقت داشته باشد

صندلی اسکوتر برقی

راحتی

ممکن است هنگام راندن در خیابان با اسکوتر برقی خود با چند دست انداز مواجه شوید. تقریباً اجتناب ناپذیر است! اگر صندلی شما از کیفیت پایینی برخوردار است و نمی‌توانید طول آن را برای وضعیت ایده آل خود تنظیم کنید، این احتمال وجود دارد که دچار مشکلات کمر شوید.

کیفیت چرخ جلویی

جنبه ای که اغلب نادیده گرفته می‌شود چرخ جلوی صندلی است. بعضی ها می‌گویند خود صندلی می‌تواند بسیار خوب باشد، اما اگر چرخ بد باشد، مهم نیست! باید بگوییم کاملا اشتباه است. چرخ باید بتواند ساییدگی و پارگی را تحمل کند و ترجیحاً هم پایداری و هم کشش را داشته باشد. این امر باعث می‌شود هنگام رفتن در مسیر های همراو راحتی را حس کنید و کمرتان اذیت نشود.

حتما مقاله ۵ اسکوتر برقی گران قیمت در ایران را بخوانید

آیا صندلی اسکوتر برقی به تعمیر و نگهداری نیاز دارند؟

اسکوتر برقی 3 چرخ

اسکوتر برقی با باتری کار می‌کند و پس از 3 تا 4 ساعت استفاده باید آن را شارژ کنید. علاوه بر شارژ کردن، باید اسکوتر برقی خود را حداقل یک بار در هفته بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمام قطعات به درستی کار می‌کنند و هیچ آسیبی به هیچ قطعه‌ای وارد نشده است. مجموعه صندلی اسکوتر برقی نیز باید هر ماه بازرسی شود تا اطمینان حاصل شود که همه قطعات کار می‌کنند و آسیب ظاهری وجود ندارد. همچنین مهم است که هر چند وقت یکبار پیچ ها را چک کنید تا مطمئن شوید که چیزی شل نشده است. اسکوتر برقی 3 چرخ

اسکوتر برقی 3 چرخ با چه سرعتی می تواند حرکت کند؟

سرعت اکثر اسکوترهای برقی حدود 8 تا 24 کیلومتر در ساعت است. پس از اتصال صندلی، اگر فرد دارای قد و وزن متوسط باشد، سرعت نسبتاً بدون تغییر باقی می‌ماند. در برخی مواقع ممکن است کاهش سرعت تا حدود 10 درصد را مشاهده کنید، زیرا اتصال صندلی و چرخ ها وزن و اصطکاک بیشتری را اضافه می‌کنند. هر چه سوارکار سنگین‌تر باشد، کاهش سرعت بیشتر می‌شود. با این گفته، متوجه خواهید شد که اسکوتر برقی 3 چرخ می‌تواند به سرعتی در حدود 8 تا 19 کیلومتر در ساعت دست یابد. اسکوتر برقی 3 چرخ

آیا هنگام استفاده از اسکوتر برقی 3 چرخ باید از تجهیزات ایمنی استفاده کرد؟

بله، هرگز نباید از ایمنی هر نوع وسیله متحرک به خصوص برای کودکان غافل شوید. از آنجایی که سرعت آن ها نسبتاً کم است، باید کلاه ایمنی بپوشید که می تواند در صورت برخورد با جسم از سر شما محافظت کند. یک کلاه ایمنی دوچرخه کافی است، تا زمانی که بتوانید آن را از طریق یک سگک محکم کنید. اسکوتر برقی 3 چرخ

صندلی اسکوتر برقی

در چه مکان هایی بهتر است از این مجموعه استفاده کرد؟

بهترین مکان برای راندن اسکوتر برقی 3 چرخ، حیاط شخصی شماست به‌خصوص اگر ایوان بزرگی دارید، در مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، پارک‌ها، زمین‌های بازی یا هر منطقه باز بزرگ.

نتیجه گیری

استفاده از صندلی ها یا به اصطلاح اسکوتر برقی 3 چرخ، می‌تواند جذاب و همچنین خیلی مفرح باشد که ساعت ها با آن مشغول می‌شوید. خطرات استفاده از این صندلی کمتر از حالت ایستاده و استفاده معمول از اسکوتر برقی است. شما می‌توانید برای خرید هر یک از این صندلی ها ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و مدل اسکوتر برقی خودرا بگویید تا آن ها به شما در خرید یک صندلی با کیفیت و عالی کمک کنند. اسکوتر برقی 3 چرخ

خرید لوازم جانبی اسکوتر برقی

مطالبی که بهتر است مطالعه کنید ...

برای دانلود PDF این صفحه بر دکمه زیر کلیک کنید

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*