انواع مادر برد اسکوتر برقی

فهرست مطالب

انواع برد اسکوتر برقی

سلام به همراهان عزیز ساپتک ایرانیان

امروز می خواهیم درباره ی یکی از قطعات حیاتی و مهم اسکوتر هوشمند صحبت کنیم و اطلاعاتی مفید و کاربردی در رابطه با انواع برد اسکوتر برقی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. اگر بخواهیم درباره ی برد اسکوتر  شارژی صحبت کنیم ابتدا باید بدانیم برد چیست.

برد الکترونیکی چیست و چه کاربردی در اسکوتر برقی دارد؟

برد یکی از قطعات سخت افزاری در وسایل الکترونیکی است و قطعاتی نظیر خازن، مقاومت، آی سی و غیره روی آن سوار می شود. برد در اسکوتر برقی وظیفه ی نظارت و کنترل تمام قطعات دیگر درون اسکوتر برقی مانند سنسور ها، باتری و موتور را بر عهده دارد و در واقع به عنوان یک پردازنده ی مرکزی در اسکوتر نقش ایفا می کند.

برای مشاهده قیمت و خرید انواع برد اسکوتر برقی روی لینک زیر کلیک کنید

بردها در اسکوتر برقی به چند دسته تقسیم می شوند؟

بردها در اسکوتر برقی به دو دسته تقسیم می شوند :

  • بردهای دو تیکه
  • بردهای سه تیکه

آیا می دانید هر یک از انواع بردهای اسکوتر شارژی چه ویژگی هایی دارند؟

برد های دو تیکه

 از دو برد تشکیل شده اند که زیر ژیروسکوپ ها قرار دارند. در آن از مادر برد استفاده نشده است. برد های دو تیکه کیفیت قابل قبولی ندارند و در بازار از استقبال کمی برخوردارند.

برد های سه تیکه
انواع برد اسکوتر برقی .این بردها سه قسمت دارند. یک قسمت مادر برد اصلی اسکوتر می باشد که وظیفه آن پردازش و کنترل عملکرد تمامی قسمت های اسکوتر است. قسمت های دیگر شامل دو برد کوچکتر است که در زیر ژیروسکوپ ها قرار دارد.

می دانید چطور برد اسکوتر برقی را می توان تعویض کرد؟

برای این کار ابتدا قاب زیر اسکوتر را باز کنید و سوکتی که مربوط به باتری است را جدا نمایید. در مرحله بعد تمامی سوکت هایی که به مادربرد متصل شده اند مثل سوکت شارژ، سوکت ژیروسکوپ ها و غیره را جدا کرده و پیچ های مربوط به برد سه تیکه را هم باز نمایید و برد را بیرون بیاورید. حالا برد جدید را جایگزین برد قدیمی کنید و تمامی سوکت های جدا شده را سر جای خودشان متصل نمایید.

آیا رنگ برد ها در کیفیت آن تاثیری دارد؟

تا چند وقت قبل اینطور بود و بردهای سبز رنگ نسبت به بردهای آبی و مشکی کیفیت بالاتری داشتند اما اخیرا برد هایی که وارد کشور می شوند رنگ برد ربطی به کیفیت آن ندارد.

بردهای سه تیکه چند نوع اند، آیا برندهای معتبر آن را در بازار می شناسید؟

این بردها به سه نوع ساده، اپلیکیشن دار و اتوبالانس دار تقسیم می شوند. یکی از برندهای خوب موجود در بازار تاو تاو و دیگری kcq است که دارای کیفیت عالی و مرغوب و قیمتی مناسب در بازار می باشند. توجه داشته باشید برد های سه تیکه در بازار دارای کیفیت های متفاوتی است و درجه 1 و 2 دارند. برد های اسکوتر برقی تان را از جایی که معتبر است و لوازم و قطعات جانبی اسکوتر برقی را دارد تهیه کنید.

از کجا خرید کنیم؟

شرکت ساپتک اسپورت مرکز تخصصی اسکوتر برقی است. دارای تیم متخصص تعمیر کاران و تامین کننده تمامی قطعات اسکوتر برقی می باشد. همچنین در کمترین زمان تعمیرات اسکوتر برقی تان را انجام می دهند. برای خرید انواع برد اسکوتر برقی و انجام تعمیرات اسکوتر برقی تان به سایت ما مراجعه نمایید و یا شماره ی ما تماس بگیرید تا از کمک کارشناسان فنی ما بهره مند شوید.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

[njwa_button id=”27315″]

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تماس

نحوه ارتباط

تماس

نحوه ارتباط