ماشین برقی کودک و موتور شارژی دست دوم

فهرست مطالب

ماشین برقی کودک و موتور شارژی دست دوم

اگر قصد خرید یک هدیه ی لوکس و جذاب را برای کودک خود دارید ماشین های برقی کودک و موتور شارژی گزینه ای مناسب می‌باشند. می‌توانید با خرید موتور برقی کودک یا ماشین برقی بهترین هدیه را به فرزندانتان بدهید. اگر قصد هزینه ی زیادی را ندارید، می‌توانید به سراغ مدل‌های دست دوم آن‌ها بروید. با اینکه وسایلی که با برق کار می‌کنند بسیار حساس هستند و نسخه ی کارکرده آنها ممکن است مشکلاتی داشته باشد که در نگاه اول دیده نشوند ولی به مرور برای دستگاه مشکل ساز خواهند شد؛ اما اگر تحقیقات لازمه را انجام داده باشید و نکات موردنیاز قبل از خرید را بدانید می‌توانید تا حد قابل قبولی ریسک خرید اشتباه را پایین بیاورید.
همچین شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت و آشنایی بیشتر، مقاله ماشین‌ها و موتور‌های شارژی را مطالعه نمایید و درباره نحوه استفاده از این وسایل هیجان انگیز اطلاع کسب کنید. ماشین شارژی کارکرده است.

خرید ماشین و موتور شارژی دست دوم

برای خرید موتور و ماشین شارژی دست دوم از طریق شبکه های اجتماعی با شماره بخش فروش ما ارتباط بگیرید تا مدل ها و عکس های موتور و ماشین شارژی را برایتان ارسال کنیم

انواع ماشین شارژی کودک ارزان
ماشین برقی کشنده تریلی مرسدس بنز
ماشین برقی کشنده تریلی…
۰ تومان
اطلاعات بیشتر

ماشین برقی جیپ ۸۵۷
ماشین برقی جیپ ۸۵۷
اطلاعات بیشتر

ماشین شارژی جیپ ۸۷۳
ماشین شارژی جیپ ۸۷۳
۶.۹۰۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

ماشین برقی بنز S۳۰۰ کلاسیک
ماشین برقی بنز S۳۰۰…
۷.۲۰۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

ماشین برقی جیپ آفرودی
ماشین برقی جیپ آفرودی
۹.۸۹۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر


ماشین شارژی لامبورگینی لایکن
۴.۳۹۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

انواع موتور شارژی کودک
موتور شارژی کاوازاکی نینجا
موتور شارژی کاوازاکی نینجا
۴.۶۱۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

موتور برقی مدل ٨٣٣
موتور برقی مدل ٨٣٣
۳.۰۹۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

دسته گازی و پدال ترمز رنگ متالیک چرخ چراغ دار دارای نمایشگر باتری سیستم موزیکال دارای چراغ
موتور برقی آروان R1
۴.۴۹۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

هنگامی که به سراغ اجناس دست دوم و کارکرده می رویم یکی از مهمترین سوالاتی که برای ما پیش می آید این است که چرا کسی اقدام به فروش ماشین و موتور شارژی و جنس خود کرده است؟ و اولین جوابی که به ذهن می رسد این است که حتما ایرادی داشته که آن را برای فروش گذاشته است.
اما باید بدانید علت های مختلفی وجود دارد که یک فرد یا خانواده ای اقدام به فروش اجناس خود و بخصوص ماشین های شارژی می کنند با هم این علت ها را بررسی میکنیم.
اما اولین سوالی که پیش می‌آید: قیمت ماشین شارژی دو موتوره دست دوم چقدر است؟

فروش ماشین و موتور شارژی دست دوم

برای فروش موتور و ماشین شارژی دست دوم از طریق شبکه های اجتماعی با شماره بخش فروش ما ارتباط بگیرید تا مدل ها و عکس های موتور و ماشین شارژی را برایمان ارسال کنید.

چرا مردم ماشین شارژی کارکرده‌ی خود را می فروشند؟

یک دلیل می تواند این باشد که عده ی زیادی همواره به دنبال بهترین و جدیدترین نسخه های هر محصولی هستند. در ماشین های شارژی و همینطور موتور برقی پسرانه و دخترانه هم این موضوع وجود دارد و عده ای پس از مدتی مدل جدیدتری می خرند و مدلهای قدیمی تر را برای فروش می گذارند. بنابراین لزوما ماشین های شارژی کارکرده کم ارزش نیستند و حتی اگر خوب بگردید مخصوصا در سایت های جامعی مانند دیوار و شیپور ممکن است به نمونه هایی بربخورید که حتی از نوع جدید آن بهتر باشند.

یک دلیل دیگر این است که فیزیک کودک با بالارفتن سن او تغییر می کند و بزرگ تر می شود و دیگر نمونه ی حال حاضر مورد استفاده نمی باشد.

اضافه شدن فرزندی جدید یا بزرگ شدن نوزاد یک خانواده می تواند دلیلی باشد که یک خانواده ماشین شارژی تک نفره ی خود را به فروش برساند و به سراغ مدل دو نفره برود تا هر دو کودک آنها بتوانند از آن استفاده کنند.

با همه ی اینها یکی از دلایل فروش می تواند خرابی یک قطعه از آن باشد. قطعه ای که ممکن است به راحتی تعویض شود و ماشین شارژی دوباره عین قبل کار کند. اما به دلیل کمبود اطلاعات آن را به فروش میرسانند. و شما اگر اطلاعات لازم را داشته باشید می توانید با خرید آن ماشین شارژی و تعویض آن قطعه هزینه ای به مراتب کمتر بپردازید.

در هنگام خرید ماشین شارژی دست دوم باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

ظاهر و طراحی ماشین شارژی کارکرده

یک ضرب المثل ایرانی هست که می گوید از کوزه همان برون تراود که در اوست. همیشه درست نیست ولی ظاهر معمولا می تواند یک دید کلی به ما بدهد. قطعا وسیله ای که خوب نگه داری شده باشد در درجه و نگاه اول باید ظاهر خوبی داشته باشد. در هنگام خرید ماشین و موتور شارژی دقت کنید که خط و خش زیادی نداشته باشد. اگر دستگاه رنگ هم شده باشد معمولا به سادگی می شود آن را تشخیص داد.ماشین برقی کارکرده

در رابطه با رنگ همانگونه که در خرید ماشین های شارژی نو بیان کردیم، رنگ متالیک از درخشندگی بیشتری برخوردار است. بنابراین رنگ متالیک یا معمولی بدنه می تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد.

چراغ‌های ماشین برقی کارکرده

نورپردازی یک ماشین برقی کودک یکی از مهمترین اجزای زیبایی آن مخصوصا در شب است. اینکه چراغ های عقب و جلوی آن سالم باشد و از طراحی خوبی برخوردار باشد و چراغ های جانبی بیشتری هم داشته باشد به هر چه زیباتر شدن ماشین و خوشحال تر شدن کودک شما کمک خواهد کرد.ماشین برقی کارکرده

انواع پلاسماکار کودک
سه چرخه لوپ کار چراغدار آبی سرخابی
سه چرخه لوپ کار…
۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

سه چرخه لوپ کار چراغدار زرد بنفش
سه چرخه لوپ کار…
۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

سه چرخه لوپ کار چراغدار آبی بنفش
سه چرخه لوپ کار…
۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر


سه چرخه لوپ کار…
۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

سه چرخه لوپ کار صورتی با چرخ ال ای دی
سه چرخه لوپ کار…
۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

سه-چرخه-لوپ-کار
پلاسماکار سه چرخ مشکی…
۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

 بعد از بررسی ظاهر بیرونی و طراحی داخلی به سراغ اجزای فنی آن‌ها میرویم.

نکات فنی در هنگام خرید ماشین برقی کودک کارکرده

باتری ماشین برقی کارکرده

باتری موتور و ماشین شارژی حکم خون در رگ های انسان را برای ماشین شارژی دارد. اگر ماشین شارژی زیاد استفاده شده باشد عمر باتری کم خواهد بود.

موتور ماشین شارژی دست دوم

موتور یکی دیگر از اجزای برقی مهم ماشین ها و موتورهای شارژی می باشد. موتورهای شارژی در دو نوع تک موتوره و دو موتوره در بازار موجود می باشند. و ماشین های شارژی در مدل های تک موتوره، دو موتوره و چهار موتوره وجود دارند. ماشین های تک موتوره قدیمی و ضعیف هستند و کمتر از این مدل در بازار وجود دارد. و ماشین های 4 موتوره قوی ترین نوع ماشین های شارژی هستند.ماشین برقی کارکرده

امکانات جانبی

امکاناتی که یک ماشین شارژی دارد روی قیمت آن تاثیر می گذارد. حتما چک کنید امکاناتی که این ماشین ها و موتورهای شارژی داشته اند هنوز سالم باشد.

پخش موسیقی

امکاناتی مثل بلوتوث، USB، AUX و RAM  که می توانید با آنها موسیقی پخش می‌کنید.

کمربند ایمنی و روکش صندلی چرم ماشین برقی کارکرده

کمربند ایمنی و صندلی چرم در فضای داخلی به راحتی، زیبایی و ایمنی بیشتر ماشین شارژی کمک می‌کند.

ریموت کنترل

ریموت کنترل یکی از مواردی است که در خرید ماشین ها و موتورهای شارژی خیلی مهم است. مخصوصا برای کودکان سنین پایین تر که خود کودک توانایی راندن ماشین خود را ندارد. و والدین می توانند با این ریموت ها به راحتی آن را کنترل و هدایت کنند.ماشین برقی کارکرده

سیستم تعلیق ماشین برقی کارکرده

کمک فنرهای ماشین یا موتور را چک کنید که مشکلی نداشته باشد. می توانید کودک خود را ببرید و در فروشگاه آنها را روی سطوح ناهموار تست کنید. اگر سواری آن راحت نباشد و کودک اذیت شود یعنی کمک فنرهای آن دچار عیب شده است.ماشین برقی کارکرده

لاستیک های ماشین برقی کارکرده

لاستیک های ماشین برقی کودک و موتور شارژی اجزائی هستند که کل ماشین یا موتور و کودک روی آن سوار هستند. بنابراین اطمینان از سلامت لاستیک ها امری واجب و ضروری می باشد. لاستیک ها می توانند پلاستیکی و بادی باشند. بهترین نوع لاستیک بادی می باشد. وضعیت لاستیک ها اطلاعات زیادی در باره ی میزان استفاده ی فروشنده از ماشین شارژی را به ما می دهد. هر چه لاستیک فرسوده تر باشد قطعا عمر بیشتری از ماشین برقی گذشته است. البته این امکان وجود دارد که لاستیک تعویض شده باشد و با دیدن یک لاستیک تر و تمیز و کم خط و خش خیلی خوشحال نشوید و به سراغ سایر بخش های ماشین بروید.ماشین برقی کارکرده

قیمت موتور شارژی دست دوم

تمام نکاتی که برای ماشین های شارژی ذکر کردیم برای موتورهای شارژی نیز صدق می کند. و تنها نکته ای که باید در رابطه با موتورهای شارژی بیان کرد چرخ های کمکی آن می باشد. زیرا این چرخ ها هستند که به کودک کمک می کنند تعادل خودش را حفظ کند. بنابراین استحکام و جنس این چرخ ها و نحوه ی اتصال آن ها به موتور موضوع مهمی است که حتما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.
البته برخی از مدل های موتور شارژی سه چرخ می باشند و بدلیل آنکه هر سه چرخ بزرگ و از یک جنس می باشند عمر بیشتری خواهند داشت.
با دانستن این نکات و کمبود یا نقص هر کدام می توانید بهترین گزینه با کمترین ریسک را برای کودک و در تهیه کنید و در قیمت گذاری هم حسابی چانه بزنید.

باتری دست دوم

برخی از افراد برای اتومبیل های واقعی خود نیز به سراغ باتری های دست دوم می روند و قصد هزینه ی بالا ندارند. این امکان در ماشین های شارژی هم وجود دارد. و می توانید در صورت خرابی باتری ماشین شارژی خود از نسخه ی کارکرده ی آن هم استفاده کنید. ماشین شارژی کارکرده است.

آیا خرید ماشین برقی کودک و موتور شارژی دست دوم عاقلانه است؟

گاهی بعضی از افراد به خاطر اینکه هزینه زیادی پرداخت ننمایند یا به دلایل دیگر اقدام به خرید ماشین برقی یا موتور شارژی دست دوم می کنند. اشکال این کار این است که اگر در زمان خرید عجولانه تصمیم بگیرید و بدون این که تحقیق کنید خرید داشته باشید، امکان دارد وسیله معیوبی که به درد دیگران نمی خورده را خریداری کرده باشید.

ماشین و موتور شارژی کودک نیز مانند اتومبیل که در زمان خرید آن تحقیق می کنید تا ماشین بدون عیب خریداری کنید؛ این وسایل را نیز به همین روش باید خریداری شود. در ابتدا سعی کنید از انگیزه فروشنده اطلاع یابید و اگر علت فروش او به خاطر عیب کالا است، خرید چنین کالایی را فراموش کنید. در مرحله بعد حتما ماشین شارژی کارکرده کودک و موتور شارژی دست دوم را به مرکز معتبر این وسایل برده تا کارشناسان و متخصصان، سالم بودن آنها را تایید کنند.

قیمت ماشین شارژی کودک و قیمت موتور برقی کودک

در زمان خرید ماشین برقی کودک و موتور شارژی دخترانه و پسرانه به بعضی از امور باید دقت شود. سالم بودن آن، زمانی که این وسایل کار کرده، تمیز بودن آنها و فرسوده نبودنشان در تعیین قیمت آن ها موثر است و با توجه به این امور قیمتشان مشخص می گردد. به هر حال اگر از قیمت آنها اطلاع ندارید، از متخصصین این وسایل حتما قیمت را جویا شوید.

انواع مدل های ماشین شارژی کودک چه تفاوت هایی با هم دارند؟

اگر می خواهید بدانید که تفاوت های اصلی میان انواع ماشین های شارژی چیست به سه گزینه می توان اشاره کرد.

1- سرعت ماشین شارژی کودک: سرعت این دستگاه به هر مقدار بیشتر باشد هیجان بیشتری را برای کودک به همراه می آورد.

2- عمر باتری ماشین شارژی کودک: باتری این وسیله نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. باتری های بی کیفیت سریع خراب می شوند.

3- طرح و ظاهر ماشین شارژی کودک: در زمان خرید، ظاهر زیبای این وسایل را مد نظر داشته باشید و طرحی زیبا را انتخاب کنید. ماشین برقی دخترانه و پسرانه در طرح های جذاب وجود دارد.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

10 دیدگاه در “ماشین برقی کودک و موتور شارژی دست دوم

  1. خانم میر عظیمی گفت:

    سلام وقتتون بخیر و ایام بکام.
    بزرگواری هست به من بگه که حالا ماشین شارژی دست دوم رو از کجا بخرم؟

    1. asadi گفت:

      سلام وقت بخیر سعی کنید حتما از مجموعه های معتبر تهیه کنید که خیالتون بابت سلامت دستگاه راحت باشه.

      1. ارین گفت:

        سلام
        ماشین شارژی دست دوم خریدارید؟؟

        1. mrbarati گفت:

          با سلام بله خریدار هستیم
          لطفا عکس و اطلاعات را ارسال کنید

          1. Setareh Rabiee گفت:

            سلام من يك دونه دارم ميفروشم bmw i8

          2. ناشناس گفت:

            سلام من میخوام ی ماشین شارژی بفروشم.شما خریدارید؟

    2. ناشناس گفت:

      سلام من يك دونه دارم ميفروشم bmw i8

  2. اهورا گفت:

    سلام خیلی ممنون از توضیحات عالی تون . من میخواستم ماشین شارژی نو برای بچم تهیه کنم ولی با توضیحات شما نظرم عوض شد و قصد دارم ماشین شارژی دست دوم بگیرم و از کارشناساتون مشاوره بگیرم

    1. asadi گفت:

      سلام در خدمت شما هستیم دوست عزیز

  3. رضا گفت:

    سلام وقت بخیر دو تا ماشین شارژی دارم برای فروش،خریدار سراغ دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
سبد خرید
[gravityform id="1" title="false"]