دلایل افزایش قیمت اسکوتر و نمودار رشد قیمت اسکوتر برقی

فهرست مطالب

دلایل افزایش قیمت اسکوتر و نمودار رش قیمت اسکوتر برقی از 200 هزار تومان تا کنون

رشد قیمت اسکوتر برقی

اسکوتر برقی وسیله ای جذاب و کاربردی است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. شاید بسیاری از علاقمندان به این وسیله  قصد خرید این دستگاه را داشته باشند و قیمت اسکوتر هوشمند برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار باشد. ما در این مقاله به مسئله قیمت اسکوتر و رشد قیمت اسکوتر برقی از گذشته تا الان می پردازیم و اطلاعات کاربردی و مهمی را درباره اسکوتر شارژی بیان می‌کنیم.

قبل از خرید اسکوتر هوشمند به چه نکاتی باید توجه داشت؟

برای خرید اسکوتر هوشمند باید به:

سن فرد استفاده کننده و شرایط بدنی او توجه کنید. همچنین به نوع کاربرد اسکوتر برقی هم باید توجه کرد. قیمت گذاری انواع اسکوتر برقی به موارد و امکانات مختلفی بستگی دارد که از این بین می‌توان به دسته حمل، اتوبالانس، قابلیت اپلیکیشن، بلوتوث و غیره اشاره کرد.

1. برای چه منظوری از اسکوتر برقی می خواهید استفاده کنید

اینکه برای چه کاری می‌خواهید از اسکوتر برقی استفاده کنید مسئله مهمی است. زیرا اسکوترها را نمی‌شود در همه جا استفاده کرد. اگر صرفا قصد تفریح دارید و فقط از آن ها در مکان های کوچک و هموار استفاده می‌کنید، اسکوترهای کوچک هم کار شما را راه می‌اندازند. ولی اگر می‌ خواهید برای حمل و نقل از آن ها استفاده کنید اسکوترهای بزرگ تر را توصیه می‌کنیم. اگر هم مسیر پیشرو بسیار ناهموار می‌باشد قطعا چاره ی کار شما اسکوترهای آفرود هستند.

2. میزان بودجه شما برای خرید اسکوتر

میزان بودجه شما بسیار تعیین کننده می‌باشد. زیرا با توجه به بودجه شما عملا یکسری از اسکوترها از گزینه های پیش روی شما حذف می‌شوند. طبیعی است که اسکوترهای بزرگتر، قیمت گران تری را داشته باشند و اسکوترهای آفرود از آن ها هم گران تر هستند. اگر به دنبال اسکوتری اقتصادی هستید اسکوترهای کوچک تر مناسب شما می‌باشند. اما اگر به دنبال ماجراجویی های جدی تر هستید قطعا اسکوترهای بزرگ تر به شما پیشنهاد می‌شود.

3. فرد اسکوتر سوار و سن سال آن
همانطور که می‌دانید با افزایش سایز چرخ اسکوترهای برقی، قدرت موتور آنها نیز افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل اسکوترهای بزرگتر خیلی برای سنین پایین مناسب نیستند و ممکن است حادثه ساز شوند. پس حتما به سن اسکوتر سوار توجه داشته باشید.

4. برند و کیفیت قطعات تشکیل دهنده اسکوتر هوشمند

حتما و حتما به برند اسکوتر برقی توجه داشته باشید. قطعا برندهای معتبر، اسکوتر با کیفیت تری را در اختیار شما خواهند گذاشت و این یعنی امکان خرابی آن کمتر می‌شود و هزینه اضافی روی دست شما نمی‌گذارد.

5. انتخاب فروشگاه معتبر و اصلی بودن گارانتی

در آخر هم توجه داشته باشید که حتما از مراکز معتبر خرید کنید و از اصالت گارانتی مطمئن شوید.

قیمت اسکوتر برقی

قیمت اسکوتر هوشمند فراز و نشیب های زیادی را سپری کرده است. چند سال قبل شما با ۲۰۰ هزار تومان می‌توانستید یک اسکوتر هوشمند خریداری کنید. به عنوان نمونه در ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ می‌توانستید با مبلغ ۲۱۰ هزار تومان یک اسکوتر برقی فاکس خریداری کنید.

مدل‌های دیگر اسکوتر گاهی کمتر از این قیمت و بعضی از آنها که دارای کیفیت بیشتری بودند و از قیمت های بالاتری برخوردار بودند ولی روز به روز بر قیمت آن افزوده شد. یکی از مسائلی که باعث گران شدن اسکوتر شد افزایش قیمت دلار بود با افزایش قیمت دلار شاهد افزایش قیمت این محصول در بازار ایران بودیم. در فروردین سال 1399 شما با هزینه ای به مبلغ دو تا سه میلیون تومان می‌توانستید اقدام به خرید اسکوتر برقی کنید. از سال ۱۳۹۲ با قیمتی بسیار کمتر از این می توانستید یک اسکوتر خریداری کنید.

یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت اسکوتر برقی بیماری کرونا بود. بله درست شنیدید ویروس کرونا! حتما الان با خود می‌گویید چه طور یک ویروس باعث افزایش قیمت یک وسیله بازی شده است؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگویم که پس از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه افراد بیشتری زمان خود را در خانه سپری می‌کردند و همین موضوع باعث سر رفتن حوصله و بی حوصلگی آنها شد درنتیجه به دنبال تفریحی بودند که در خانه نیز بتوانند از آن بهره ببرند. 

وسیله تفریحی اسکوتر برقی بهترین گزینه بود که هم در محیط خانه و هم در فضای باز قابل استفاده بوده و است. در نتیجه تقاضا برای این وسیله برقی در بازار افزایش یافت و از طرفی به دلیل بسته بودن مرز ها امکان واردات این محصول وجود نداشت در نتیجه باعث افزایش قیمت ناگهانی آن شد. برای مشاهده انواع باتری اسکوتر برقی کلیک کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع اسکوتر برقی

ما عوامل تاثیرگذار بر قیمت انواع اسکوتر برقی هوشمند را به دو عامل مهم دسته بندی کرده‌ایم. آن علت ها را به علت های اجتماعی و علت‌هایی که مربوط به خود اسکوتر برقی است مطرح کرده ایم و به بررسی آنها می‌پردازیم. بررسی این علل به شناخت شما از این وسیله پرطرفدار می‌افزاید. اگر می خواهید از این عوامل تاثیر گذار بر قیمت اسکوتر برقی آگاه شوید، با ما همراه باشید.

انواع اسکوتر هوشمند موجود در بازار

هاوربرد ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که هر نوعی دارای قیمت های مختلفی است. هر نوع از اسکوتر نیز بنا بر با کیفیت و بی کیفیت بودن یا آپشن هایی که دارد نیز دارای قیمت‌های مختلفی است. اسکوترهای برقی بر اساس قطر چرخ ها دسته بندی می‌شوند.

اسکوتر های دخترانه و پسرانه در سایز های مختلف 6 اینچ، شش و نیم اینچ، ۸ اینچ، هشت و نیم اینچ، ۱۰ اینچ، ده و نیم اینچ و سایزهای بزرگتر خرید و فروش می‌شوند. اسکوتر 5/6 اینچ حداکثر وزنی که می تواند تحمل کند ۱۰۰ کیلوگرم است غیر از اسکوتر شش و نیم اینچ، اسکوترها تا ۱۲۰ کیلوگرم را می توانند تحمل کنند.

قطعات اسکوتر برقی و تاثیر آن بر قیمت اسکوتر شارژی

اسکوتر هوشمند دارای قطعات مختلفی است. این قطعات در قیمت آن اثر گذار است و ما در این قسمت به بعضی از قطعات که در قیمت آن اثر قابل توجهی دارند، اشاره می‌کنیم.

قطر چرخ های اسکوتر برقی

اسکوتر هایی که قطر چرخ های آن کمتر باشد، قیمت آن نیز پایین تر است. به هر مقدار که سایز چرخ ها بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. به عنوان نمونه اسکوتر شش و نیم اینچ اسمارت بالانس با یک اسکوتر ده اینچ 30 تا ۴۰ درصد ممکن است اختلاف قیمت داشته باشند. موتورهای اسکوتر در چرخ ها قرار گرفته است به این موتور ها موتور براشلس اسکوتر هوشمند می‌گویند.

دلایل تغییر سایز اسکوتر های برقی چیست؟

اسکوتر برقی وسیله پرطرفدار  است به همین خاطر تولیدکنندگان برای تمام افراد با سلیقه های مختلف و شرایط گوناگون اقدام به تولید این دستگاه‌های پر طرفدار کردند. دلیل این کار بود تا افراد گوناگون با سلایق مختلف با سن و شرایط گوناگون بتوانند اسکوتر مناسب خود را انتخاب کنند به همین خاطر اسکوتر ها در سایزهای مختلف مانند: اسکوتر برقی شش و نیم اینچ، اسکوتر برقی هشت و نیم اینچ، اسکوتر شارژی ۱0 اینچ، اسکوتر آفرود تولید کردند. هر کدام از این اسکوترهای شارژی مناسب برای سن خاص و مکان‌های خاص تهیه شده است.

اسکوتر برقی 6/5 اینچ: این نوع اسکوتر برقی برای مسیرهایی که صاف هستند و ناهمواری در آنها کم وجود دارد مناسب است. این اسکوتر هوشمند شش و نیم برای کسانی که سن آنها ۵ تا ۱۰ سال است بسیار مناسب بوده و نسبت به بقیه اسکوتر ها از قیمت پایین تری برخوردار است این نوع اسکوتر، اسکوتر ارزان هست.

اسکوتر 8/5 اینچ: این نوع اسکوتر برای مکان های صاف و مکان هایی که شیب دار هستند مناسب است. این نوع اسکوتر ها کمی بالاتر از سطح زمین نسبت به اسکوتر های شش و نیم اینچ قرار می‌گیرد به همین خاطر مکان‌هایی که ناصافی بسیار کم و جزئی دارند می‌توان از اسکوتر 5/8 اینچ در آن استفاده کرد.

اسکوتر برقی ۱۰ اینچ: اسکوتر برقی ده اینچ دارای چرخ های بادی است و چون دارای چرخ هایی با قطر بزرگتر است ارتفاع آن نسبت به زمین بالاتر قرار گرفته است به همین خاطر این نوع اسکوتر ها مناسب برای مکان هایی است که ناصاف یا سنگ فرش هستند، بسیار مناسب است.

 اسکوتر آفرود: اسکوتر آفرود برای مسیرهایی که خاکی و ناصاف است مناسب است. این نوع اسکوتر برقی برای زمین های گل آلود، چمن زارها، تپه ها و بسیاری از مکان های ناهموار که با اسکوترهای برقی دیگر نمی‌توان از آنها عبور کرد، مناسب است. اگر مکانی که می‌خواهید در آن از اسکوتر برقی استفاده کنید و ناهمواری زیاد دارد این نوع اسکوتر برای شما مناسب است.

اسکوتر برقی ۸ اینچ ۲۰۲۰ بنفش کهکشانی

دلایل تغییرات قیمت اسکوتر برقی چیست؟

 شاید یک سوال به ذهن شما خطور کند و آن این که چرا اسکوتر های برقی با همدیگر تفاوت قیمت دارند؟ علت آن چیست؟ برای اینکه بدانید چرا اسکوتر های برقی با همدیگر تفاوت قیمت دارند به چند نکته باید توجه داشته باشید که ما در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم.

 همان طور که گفتیم اسکوتر های شارژی با سایز های مختلف در بازار خرید و فروش می‌شوند. هر مقدار که سایز اسکوتر هوشمند بزرگتر باشد قیمت آن زیادتر است. سایز اسکوترهای برقی بر اساس قطر چرخ های آن محاسبه می شود. اختلاف سایز ها در این دستگاه ها باعث تفاوت قیمت آن ها خواهد شد. بعضی از این اسکوتر ها امکانات بیشتری دارند طبیعتاً قیمت بالاتری خواهند داشت .

نکته بعدی که در قیمت اسکوتر های هوشمند دخیل است کیفیت قطعات تشکیل دهنده اسکوتر ها است. به هر مقدار که قطعات هاوربرد از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود. جنس و کیفیت برد اسکوتر برقی،  باتری و موتور و قطعات دیگر بسیار در قیمت این دستگاه تاثیر گذار است.

قیمت اسکوتر برقی در بازار چقدر است؟

در بازار انواع و اقسام اسکوترهای برقی وجود دارد اگر قصد خرید اسکوتر برقی را دارید لازم است بدانید که قیمت آن بسته به مدل و نوع و کیفیت آن مشخص می‌گردد. شما در همین صفحه می‌توانید از مدل های مختلف هاوربرد و قیمت آن ها آشنا شوید.

آپشن های ایجاد شده در اسکوتر برقی طی این چند سال

اسکوترهای برقی که در ابتدای کار تولید شد بسیار ساده بودند و به مرور زمان آپشن های زیاد و کاربردی به آن اضافه شد. در ابتدای کار اسکوترهای ساده یعنی بدون آپشن تولید می‌شدند و بعد از آن اسکوتر برقی جدید بلوتوث دار وارد بازار اسکوتر شد.

اسکوتر برقی بلوتوث دار: اسکوتر ای که به وسیله بلوتوث به گوشی وصل می‌شود و می توان موسیقی‌ها و آهنگ‌هایی که در گوشی هستند را با اسپیکر اسکوتر برقی شنید و از اسکوتر سواری لذت بیشتری برد. یکی از اشکالاتی که در اسکوتر های برقی وجود داشت این بود که اگر کاربر اسکوتر برقی وزن کمتری داشت، اسکوتر سواری برای او مشکل بود چون نمی‌توانست تعادل خودش را روی اسکوتر شارژی حفظ کند به همین خاطر آپشن بعدی که به اسکوتر اضافه شد آپشن اتوبالانس بود. اتوبالانس یعنی سیستم ایمنی خود کار، با این سیستم کاربر اگر چه وزن کمی داشته باشد باز تعادلش روی اسکوتر به هم نمی‌خورد و تعادل دستگاه با سطح زمین حفظ می‌شود و این آپشن برای اسکوتر سواران مبتدی بسیار مناسب است.

اپلیکیشن موبایل اسکوتر برقی: آپشن بعدی که به اسکوتر های برقی اضافه شده، اپلیکیشن موبایل است. با نصب این اپلیکیشن بر روی موبایل می‌توان تنظیمات اسکوتر  هوشمند خود را انجام داد و اسکوتر برقی را کنترل نمود.
ریموت کنترل اسکوتر برقی: ریموت کنترل  قابلیت خاموش و روشن کردن اسکوتر هوشمند را دارد.

رشد قیمت اسکوتر برقی

برد اسکوتر هوشمند و تاثیر آن بر قیمت اسکوتر هوشمند

یکی از قطعات دیگری که در قیمت اسکوتر برقی اثرگذار است، برد آن است. بردهای اسکوتر برقی در دو نوع وجود دارند دو تکه و برد سه تکه. بردهای سه تکه از قیمت بالاتری برخوردار هستند. کیفیت برد های سه تکه بالاتر است. به خاطر کیفیت بالای این نوع برد ها توصیه می‌کنیم اسکوتر های برقی که دارای سه برد هستند را خریداری کنید.

آیا باتری اسکوتر برقی در قیمت آن اثر گذار است؟

باتری اسکوتر برقی نیز در قیمت این دستگاه اثرگذار است باتری هایی که در بازار خرید و فروش می‌شوند به باتری های ۱۶ سلولی و باتری‌های ۲۰ سلولی تقسیم می‌شوند. باتری‌های ۲۰ سلولی قدرت بیشتری نسبت به باتری های ۱۶ سلولی دارند. به دلیل قدرت بالای باتری های ۲۰ سلولی توصیه به خرید این نوع باتری داریم.

این سه عامل اثر زیادی در تعیین قیمت اسکوتر دارند البته این نکته نیز فراموش نشود که عوامل دیگری نیز در قیمت این دستگاه اثرگذار هستند مانند: بلوتوث، چراغ های ال ای دی، اپلیکیشن و بعضی از امکانات دیگر. این امکانات اثر کمتری نسبت به آن سه عامل در قیمت هاوربرد دارند.

اثر کیفیت مواد اسکوتر ‌برقی بر قیمت آن چیست؟

یکی از عوامل مهم در قیمت اسکوتر برقی کیفیت مواد آن است که مواد و قطعات اسکوتر هوشمند بر قیمت اسکوتر شارژی تاثیر زیادی دارد. به هر مقدار که کیفیت مواد این دستگاه بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزون تر خواهد بود.

بعضی از طرفداران اسکوتر برقی به دنبال اسکوتر برقی ارزان هستند ولی توجه به این نکته ضروری است که بعضی از مدل های اسکوتر برقی ارزان از کیفیت پایینی برخوردار هستند. اسکوتر شارژی با قیمت بالا معمولا کیفیت قطعات آن نیز بالا است. 

در صورتی که کیفیت مواد تشکیل دهنده دستگاه پایین باشد، در مسیر هایی که نا صاف است و دست انداز زیاد دارد اسکوتر به سرعت آسیب می‌بیند و دستگاه خراب می‌شود. به همین خاطر در زمان خرید اسکوتر برقی علاوه بر اینکه به قیمت مناسب آن توجه می‌کنید به کیفیت مواد تشکیل‌دهنده آن نیز دقت کنید. اسکوتری که قطعات با کیفیت دارد قطعا عمر بیشتری نیز دارد.

آیا عوامل اجتماعی می تواند بر قیمت اسکوتر برقی اثر بگذارد؟

اسکوتر شارژی نیز مانند بسیاری از کالاهای دیگر در بازار ایران دست خوش اتفاق های اجتماعی قرار گرفته است. اتفاقات زیادی باعث افزایش قیمت این دستگاه پر طرفدار شده است که ما در ادامه به این عوامل اشاره می‌کنیم.

افزایش قیمت دلار و اثر آن بر قیمت اسکوتر برقی

یکی از عواملی که در کشور ما بسیار اثرگذار است و باعث گرانی بسیاری از کالاها می‌شود گرانی دلار است. دلار بر قیمت بسیاری از کالاها اثرگذار است و اثر آن نیز بر قیمت اسکوتر برقی محسوس و مشهود است.

آیا کاهش تجارت بین کشورها در قیمت اسکوتر برقی تاثیر گذار است؟

یکی از عواملی که در این چند سال اخیر باعث شده تجارت بین کشورهای مختلف کاهش قابل توجهی یابد بحث کرونا بود. کرونا باعث شد که بسیاری از کالاها به خاطر بسته شدن مرزها به آسانی از مرزها عبور نکند.

یکی از کشورهای مهم در زمینه اسکوتر هوشمند کشور چین است. این کشور به خاطر این‌ که منشا بیماری کرونا شناخته شد باعث شد که مرز آن با کشورهای دیگر بسیار محدود شود. با این محدودیت ورود اسکوتر شارژی به کشورهای دیگر کاهش قابل توجهی یافت و این کاهش در افزایش قیمت این دستگاه اثر قابل توجهی داشت.

مقایسه بین اپلیکیشن ترب و دیجی کالا

با توجه به اینکه خریدهای اینترنتی رو به افزایش بوده است فروشگاه های اینترنتی زیادی در دنیای مجازی در این عرصه فعالیت خود را شروع کرده اند. دو فروشگاه مهم یعنی دیجی کالا و اپبیکیشن ترب فعالیت گسترده‌ای در دنیای اینترنت داشته و دارند.

هر کدام از آنها دارای امتیازات و نواقصی است که ما مقایسه ای بین این دو فروشگاه خواهیم داشت. در دنیای بیرون از اینترنت مقایسه بین قیمت های کالاها کار نسبتا مشکلی است و به راحتی نمی‌توان قیمت‌ها را با هم مقایسه کرد ولی در فضای مجازی مقایسه قیمت ها کار بسیار آسانی است.

یکی از امکاناتی که اپلیکیشن ترب در اختیار کاربران خودش قرار داده مقایسه قیمت های مختلف یک کالا است کاربر به آسانی می‌تواند قیمت های مختلف یک کالا را بررسی کرده و کالایی متناسب با قیمت دلخواه خود را انتخاب کند. با مقایسه قیمت ها، تولید کننده ها و عرضه کننده ها رقابتی بین آنها شکل می‌گیرد و سعی در کاهش قیمت خود می‌کنند.

صفحه اصلی اپلیکیشن ترب کاربران خودش را مستقیم برای جستجو هدایت می‌کند و می توانند کالای خود را جستجو کنند. دیجی کالا نیز یکی از فروشگاه های پرطرفدار در فضای مجازی ایران می‌باشد که بسیاری از معاملات آنلاین را به خود اختصاص داده است دیجی کالا مثل ترب قیمت ها را به صورت مقایسه به کاربران ارائه نمی‌دهد.

در دیجی  کالا، کالاها با مدل ها و برند های مختلف و قیمت های گوناگون در معرض دید کاربران قرار می‌گیرد و کاربر برند و قیمت مورد علاقه خود را انتخاب می‌کند و اقدام به خرید آن می‌نماید.

بهترین راه برای خرید یک اسکوتر هوشمند مطمئن با قیمت مناسب چیست؟

اگر می‌خواهید اسکوتر برقی شما باکیفیت و قابل اطمینان باشد باید آن را از فروشگاهی معتبر خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی ساپتک، انواع اسکوتر های برقی معروف دنیا را با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند. اسکوتر های شارژی این فروشگاه همگی با ضمانت نامه و گارانتی معتبر ساپتک ایرانیان هستند و در صورت خرابی و بروز مشکل، می‌توانند مشکل را در مدت کوتاهی حل نمایند.

کارشناسان فروشگاه اسکوتر، شما را برای خرید اسکوتر هوشمند با قیمت مناسب راهنمایی خواهند کرد. اگر می خواهید اسکوتر برقی ارزان قیمت و باکیفیت بخرید، به فروشگاه اینترنتی اسکوتر بیایید و قیمت انواع مدل های اسکوتر برقی را ببینید و بهترین اسکوتر را بر اساس سلیقه و نیاز خود خریداری کنید. قیمت اسکوتر های هوشمند ما با هیچ کجا قابل مقایسه نیست و کافیست یکبار از ما خرید کنید.

از کجا اسکوتر برقی خریداری کنیم؟

در فضای مجازی و اینترنت فروشگاه های بسیاری وجود دارند. فروشگاهی که سابقه زیادی در فروش اسکوتر برقی دارد و مشتریان زیادی پیدا کرده قابلیت اعتماد کردن را دارد. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که در این زمینه فعالیت کرده، فروشگاه ساپتک اسپرت است.

این فروشگاه تمام تلاش خود را در ارائه بهترین خدمات فروش اسکوتر برقی و خدمات پس از فروش دارد. با خرید از فروشگاه ساپتک اسپرت خریدی مطمئن و بدون دغدغه را تجربه نمایید.

نتیجه گیری

اسکوتر برقی امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار است به همین خاطر بسیاری از طرفداران این وسیله می خواهند از قیمت اسکوتر برقی و رشد آن اطلاع یابند که رشد قیمت این وسیله به چه نحو بوده است. ما در این مقاله به این مسئله پرداختیم علاوه بر آن به دلایل تغییرات قیمت و سایز اسکوتر برقی و دلایل تغییر سایز اسکوتر های برقی پرداختیم و آپشن های ایجاد شده در این وسیله را بیان کردیم.

مطالبی که بهتر است مطالعه کنید ...

برای دانلود PDF این صفحه بر دکمه زیر کلیک کنید

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. این چند وقت اخیر همه چی گرون شده چه برسه به اسکوتر برقی!!!

  2. سلام روزتون بخیر ببخشید قیمت حدودی الان اسکوتر برقی برای بچه 7 ساله چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*