نمایندگی اسکوتر برقی در قشم

فهرست مطالب

مرکز خرید و نمایندگی اسکوتر برقی در قشم

خریداران محترم میتوانند با خرید از سایت ساپتک اسپرت اسکوتر برقی مورد نظر خود را با گارانتی معتبر در قشم تحویل بگیرند. ما در قشم نمایندگی تعمیرات اسکوتر برقی را راه اندازی نموده ایم و با آموزش تعمیر کار در قشم مشکل تعمیرات و تامین قطعات اسکوتر برقی را حل نموده ایم. مرکز تعمیرات این مجموعه در تهران نیز فعالیت حرفه ای خود را انجام داده و پذیرای اسکوتر های تعمیری از تمامی شهرستان ها می باشد. برای خرید و گارانتی محصولات میتوانید از سایت ما خرید کنید و اسکوتر برقی را در قشم تحویل بگیرید. “نمایندگی اسکوتر برقی در قشم”

ارسال اسکوتر برقی به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.

9 نکته که بعد از خرید اسکوتر برقی بدانید
ارسال رایگان اسکوتر برقی

قبل از خرید اسکوتر شارژی به چه نکاتی باید توجه کنید

در دنیای امروزی که تنوع محصولات به شدت بالا رفته و با بازارهای رقابتی طرف هستیم و از طرف دیگر تنوع قیمت هم زیاد است بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی را به دست آوریم. برای خرید یک اسکوتر شارژی خوب شما باید به نکات زیر توجه بفرمائید:

  • اولین مورد مشخصات فیزیکی اسکوتر سوار می باشد. قد، وزن و حتی سایز پا در انتخاب شما تاثیرگذار است. اسکوترهای شارژی 6.5 اینچ کوچکترین هاوربردها به حساب می آیند و مناسب کودکان و بزرگسالان با قد و وزن نسبتا کم هستند. برای سنگین وزن ها از هاوربردهای 10 اینچ و آفرود بیشتر استقبال می شود.
  • اگر قرار است اسکوتر را برای کسی غیر از خود بخرید به فهمیدن سلیقه ی شخص نیاز دارید. اسکوترهای برقی در مدلها، طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشد. فهمیدن سلیقه و نیاز اسکوتر سوار شما را به سمت گزینه های محدودتری هدایت خواهد کرد.
  • کجا و به چه منظور قرار است از اسکوتر استفاده شود؟ پاسخ به این سوال بسیار مهم است. اگر صرفا دنبال هیجان هستید، بهترین گزینه هاوربردها یا اسکوترهای خود تعادل می باشند. البته این نوع اسکوترها چون از همه اسکوترهای برقی کوچکتر و ضعیف تر و ارزان تر هستند توانایی حرکت در همه ی مکان ها را نخواهند داشت. اسکوترهای برقی دسته دار مناسب ترین گزینه برای آنهایی است که تا بحال تجربه ی اسکوترسواری را نداشته اند و می ترسند. برای رفتن به مدرسه و محل کار اسکوترهای دسته دار به نیاز شما به درستی پاسخ می دهند.مرکز
  •  چقدر قرار است هزینه کنید؟ همانطور که گفتیم هاوربردها ارزان ترین اسکوترهای شارژی هستند. اسکوترهای برقی دسته دار به دلیل سایز و امکانات بیشتر گران تر هستند. ناین بات ها هم خودتعادل هستند و هم دسته دار. از طراحی منحصر بفردی بهره می برند و دل هر بیننده ای را می برند. قیمت آنها به نسبت گران است. از طرف دیگر اسکوتر برقی های دست دوم نیز در بازار پیدا می شود و اگر قصد هزینه ی زیادی ندارید می توانید به سراغ آن ها بروید.

انواع اسکوتر برقی

این مدل اسکوتر برقی انواع مختلف و سایز های متنوعی دارد و براساس قطر چرخ دسته بندی می شوند. اسکوتر برقی در سایز های 6.5 و 8 و  10 اینچ و مدل آفرود موجود است. این سایز ها به معنی ارتفاع از سطح زمین است و هرچه بیشتر باشد سرعت اسکوتر برقی بیشتر است. همچنین این وسیله دوستدار طبیعت و محیط زیست است زیرا با سوخت های فسیلی کار نمی کند و دارای باتری لیتیومی است و هیچ آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند. اسکوتر های بی دسته دارای دو برد ژیروسکوپ برای تعادل و یک مادر برد اصلی هستند. همچنین یک باتری با کیفیت 20 سلولی 4400 آمپر و دو موتور که در چرخ های اسکوتر قرار دارد.

تنوع اسکوتر برقی

تنوع به اندازه و گارانتی قدرتمند، همیشه حق مصرف کننده و مشتریست! با اطمینان بالا خرید کنید و در طول زمان بهره برداری، با خیال راحت،حمایت ما را در کنار خود ببینید.

قطعات اسکوتر برقی و تعمیرات

این شرکت علاوه بر فروش انواع اسکوترهای برقی نو و دست دوم در زمینه ی فروش قطعات و تعمیرات اسکوتر شارژی نیز فعال است. هر وسیله ای عمری دارد و در صورتی که به بهترین نحو هم از آنها استفاده کنیم بالاخره روزی می رسد که عمر دستگاه یا قطعات آن به پایان می ر سد. 
هنگامی که اسکوتر برقی شما دچار مشکل شد و یا از کار افتاد نگران نباشید. اگر اسکوتر برقی خود را از این شرکت خریداری کرده باشید گارانتی دریافت خواهید کرد و تا مدتی پس از خرید می توانید از آن گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. کارشناسان این شرکت با تجربه ی سالها کار روی اسکوتر برقی خیالتان را از تعمیر اسکوتر راحت خواهند کرد. کافیست با آنها تماس گرفته و روند کار را از زبان خودشان بشنوید. 
همچنین با اطلاع از یک سری نکات کوچک می توانید خودتان اسکوتر را در خانه تعمیر کنید. برای این کار در ابتدا نیاز به عیب یابی اسکوتر خود دارید. معمولا اسکوتر وقتی خراب می شود که یک قطعه ی آن به مشکل برخورده باشد. پس از عیب یابی می توانید اسکوتر خود را باز کرده و به تعمیر آن بپردازید. در صورتی که آن قطعه قابل تعمیر نبود می توانید قطعه ی موردنظر را با کیفیت مناسب و بهترین قیمت از سایت ما خریداری کنید.

ارتباط با مجموعه ساپتک اسپرت

نحوه ی خرید اسکوتر هوشمند :

برای خرید اسکوتر شارژی روی مدل مورد نظر خود کلیک کنید. روی دکمه افزودن به سبد خرید بزنید. سپس به درگاه پرداخت متصل می شوید و خریدی آسان با خیال راحت را تجربه کنید. و یا می توانید با تماس با کارشناسان فروش ما از فروش اینترنتی ما برخوردار شوید.

ارتباط با کارشناسان تعمیرات : 

برای دریافت مشاوره تعمیرات و یا تعمیر اسکوتر برقی می توانید از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا دستگاه خود را به مرکز تعمیرات ساپتک اسپرت ارسال نمایید.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*