مرکز خرید اسکوتر برقی در تهران کجاست؟

فهرست مطالب

مرکز خرید حضوری و آنلاین اسکوتر برقی بسیاری در تهران هستند که اسکوتر برقی می فروشند از بازار منیریه گرفته تا جمهوری و مراکز فروش موبایل و انواع مجتمع های فروش غرب و شرق تا شمیران و شمال و جنوب که هرکدام یا اسباب بازی فروش هستند و یا گوشی موبایل می فروشند و یا خدمات کامپیوتر و قطعات کامپیوتر می فروشند و در حال حاضر اقدام به فروش اسکوتر برقی می کنند. همین تنوع مراکز فروش اسکوتر هوشمند باعث سردرگمی بسیاری از متقاضیان این وسیله مفرح شده است. ما در این مقاله به معرفی یک مرکز خرید اسکوتر برقی در تهران می پردازیم و اطلاعات مهمی را در رابطه خرید از یک مرکز معتبر برای شما همراهان توضیح می دهیم تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

مرکز خرید اسکوتر برقی

آیا به این فکر افتاده اید که اسکوتر برقی بخرید؟

چطور اطمینان کنم و اسکوتر بخرم؟ با توجه به کپی برداری های بسیاری که در این دستگاه ها صورت گرفته است، تنها خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه می تواند کمکی در این امر داشته باشد. راه دیگری که برای اطمینان بیشتر لازم است ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مجموعه فروشنده یا آن فروشگاه است تا بتواند ایمنی ، سلامت و اصالت کالای خود را تضمین نماید. مهمترین قسمتی که در این دستگاه ها حائز اهمیت می باشد بخش برد الکترونیکی و باتری آن هاست، که مجموعه ای که این محصولات را تهیه می کند می تواند از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نماید و حتما برای خرید بهترین برند اسکوتر برقی اطلاعات کامل را از ساپتک اسپرت بررسی کنید.

بهترین مرکز خرید اسکوتر برقی کجاست؟

ساپتک اسپرت مرکز خرید اسکوتر برقی در تهران مفتخر است که با چندین سال تجربه در زمینه واردات و فروش و تعمیرات اسکوتر برقی مشغول به فعالیت است. این مجموعه دارای چندین نمایندگی فروش اسکوتر برقی در تهران و سراسر کشور می باشد. اگر قصد خرید اسکوتر برقی برای هدیه دادن به فرزندان عزیزتان را دارید، پیش از خرید با کارشناسان ما برای مشاوره در ارتباط باشید . برای خرید انواع اسکوتر برقی به این آدرس مراجعه کنید: بزرگراه سردار سلیمانی غرب به شرق (رسالت)، بعداز استادحسن بنا، نبش خیابان احمدی، ساختمان سرو.

اسکوتر خوب چی بخرم ؟

بهترین پیشنهاد به شما اسکوتر برقی تاشو می باشد
اسکوتر تاشو تمام اجزای یک وسیله نقلیه را دارد. دارای یک دکمه دریچه گاز، یک ترمز و یک فرمان است که برای هدایت و چرخش استفاده می شود. یادگیری نحوه سوار شدن بر روی اسکوتر تاشو چند دقیقه طول می کشد. اسکوتر برقی بیش از آنکه یک وسیله نقلیه باشد یک وسیله علمی تخیلی آینده نگرانه است. افزایش سرعت، کاهش سرعت، و چرخش همه با استفاده از بدن شما انجام می شود. برای اینکه راحت بتوانید آن را کنترل کنید نیاز به کمی تمرین دارید.

برای خرید اسکوتر برقی چکار کنیم؟

بنابراین اگر قصد دارید در آینده ای نه چندان دور اسکوتر برقی مناسب خود را تهیه کنید، بهتر است بدانید عوامل متعددی وجود دارند که هر یک از آن ها می توانند تصمیم شما را تحت تاثیر قرار دهند و به انتخابی متفاوت منتهی شوند. سعی داریم در این مقاله مواردی را به شما یادآوری کنیم تا بتوانید با دقت در این موارد انتخاب خوبی داشته باشید و برای مدت طولانی از اسکوتر برقی خریداری شده خود استفاده کنید.

از کجا اسکوتر شارژی بخرم بهتر است؟

در ابتدا یادآوری کنیم بهتر است دستگاه های برقی از جمله اسکوتر برقی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا در صورت لزوم بتوانید از آنها کمک بگیرید و مشکل پیش آمده را برطرف کنید. لازم به ذکر است که فروشگاه اسکوتر برقی ساپتک اسپرت دارای گارانتی برای قطعات اسکوتر برقی می باشد و همکاران ما آماده ی مشاوره دادن پیش از خرید و هنگام خرید به شما عزیزان می باشند.

چه جاهایی می توانیم از اسکوتر برقی استفاده کنیم؟

استفاده از اسکوتر برقی

اسکوتر نیاز اولیه نیست، اما خب به چند دلیل منطقی استفاده از اسکوتر برقی پیشنهاد می شود:
1- زمانی که پاهاتون به هر دلیلی آسیب دیده.
2- قابل استفاده در کارخانه برای کنترل روند کار.
3- مناسب کارشناسان HSCجهت گشت های بازرسی.
4- مورد استفاده در پارکینگ ها،موزه ها ،کتابخانه های بزرگ نمایشگاه های زنجیره ای.
5- استفاده توی انبار و کارگاه ها و مکان هایی که باید زیاد راه بروید.
6- کسانی که دوست دارند همه چیز های جدید را تجربه کنند و داشته باشند.
7- تقویت عضلات ساق پا و مچ پا.
8- مناسب پرسنل حراست جهت گشت های امنیتی.
9- مهمانداران رستوران و موقع خرید کردن از فروشگاه
10- جاهایی که اجازه ورود خودرو نیست.
11- تفریح لذت بخش در گردش و در سطح شهر.

تنوع قیمت اسکوتر برقی به چه صورت است؟

قیمت اسکوتر ها با توجه به تنوع در مدل های گوناگون و ویژگی های آن ها در رنج های قیمتی متنوعی قرار می گیرد. خوشبختانه اسکوتر های برقی از تنوع فوق العاده بالایی برخوردار هستند و در هر حالتی به خوبی می توانند پاسخگوی نیاز های مشتریان گوناگون باشند. اما همین تنوع بالا در محصولاتی نظیر اسکوتر باعث می شود انتخاب کردن گزینه مناسب به فرایندی پیچیده و در مواردی حتی دشوار تبدیل شود.

مرکز خرید اسکوتر برقی در تهران

قبل از خرید اسکوتر شارژی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

  1. وزن کاربر :

    اولین نکته ای که برای خرید اسکوتر برقی باید بدان توجه داشت وزن کاربر آن است. تمامی اسکوتر های هوشمند وزنی معادل ۱۲۰ کیلوگرم و در برخی از مدل ها بیش از آن را پشتیبانی می کنند. توجه داشته باشید افرادی که دارای وزنی کم تر از ۲۵ کیلوگرم هستند باید از مدل هایی استفاده نمایند که حتما مجهز به سیستم تعادل هوشمند ( اتوبالانس ) باشد.

  2. سایز و مدل چرخ اسکوتر :

    هر فرد در هنگام خرید به این نکته که قرار است در کجا از این محصول استفاده کند باید دقت نماید. بطور مثال اگر قرار باشد از اسکوتر خود در کنار دریا استفاده کند حتما می بایست از بین مدل های آفرود انتخاب نماید و یا اگر قرار باشد کاربر استفاده کننده دارای سن پایینی باشد حتما برای تعادل بیشتر از سایز های ۶/۵ اینچی استفاده نماید .

  3. کیفیت و گارانتی اجزای اسکوتر برقی

مهمترین قسمتی که در این دستگاه ها حائز اهمیت می باشد بخش باتری و برد الکترونیکی آن هاست که تنها مجموعه ای که این محصولات را تهیه می کند می تواند از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نماید. با توجه به کپی برداری های بسیاری که در این دستگاه ها صورت گرفته است، تنها خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه می تواند کمکی در این امر داشته باشد.
همچنین راه دیگری که برای اطمینان بیشتر می توان به آن استناد نمود ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مجموعه فروشنده یا آن فروشگاه است تا بتواند ایمنی، سلامت و اصالت کالای خود را تضمین نماید.

چه مکان هایی برای استفاده از اسکوتر برقی مناسب هستند؟

این مکان ها بسته به سایز و نوع اسکوتر متفاوتند. به طور کلی هرچه سایز اسکوتر بزرگ تر باشد، موتور اسکوتر قوی تر است. بنابراین می تواند از شیب های بیشتر و سطوح ناهموار تر عبور کنند.
قوی ترین نوع اسکوترهای برقی، اسکوترهای آفرود سگوی می باشند که تجربه ای فراتر از اسکوتر سواری را برای شما به یادگار خواهند گذاشت.

چگونه می توانیم سوار اسکوتر برقی شویم؟

1. ابتدا اسکوتر را روی سطحی صاف قرار دهید.
2. پای راست خود را روی اسکوتر گذاشته و کاملا به منتها الیه سمت راست بچسبانید. با پای راست خود به اسکوتر فشاری وارد نکنید و تمام وزن بدن باید روی پای چپ باشد.
3. وزن خود را روی پای راست بیندازید و همزمان همانند پای راست، پای چپ را نیز روی اسکوتر قرار داده و تا حد امکان به منتها الیه سمت چپ بچسبانید.
*** توجه: سوار شدن بر روی اسکوتر برقی کار پیچیده ای نیست و شما می توانید با چند دقیقه تمرین به راحتی سوار اسکوتر شوید.

ایمنی اسکوتر برقی چقدر است؟

هر اسکوتر به نوبه خود ایمن می باشد. اگر شرایط سنی و وزنی را رعایت کنید مطمئن باشید در هنگام استفاده از اسکوترهای برقی خطری شما را تهدید نمی کند.
اما اگر به ایمنی اهمیت زیادی می دهید، صندلی اسکوتر چاره کار شماست. با این صندلی ها می توانید لذت اسکوتر سواری را دو چندان کنید.

مزیت های استفاده از اسکوتر برقی کدامند؟

از مزیت‌های اسکوتر برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. روشی مقرون به صرفه برای رفت و آمد!

با افزایش هزینه های سوخت، اسکوترهای برقی وسیله ای کارآمد و ارزان برای حمل و نقل بین مدرسه و محل کار و… هستند.

2. کمک به تمیزی و پاکی هوا!

از آنجایی که اسکوترهای برقی با باتری های قابل شارژ کار می کند، می توانید بدون ایجاد آلودگی مسافتی را به آسانی برانید.

3. اسکوترهای برقی می توانند به تناسب اندام شما کمک کنند!

ممکن است به نظر برسد که تمام کاری که انجام می دهید یک تکان ساده است، اما استفاده از اسکوتر برقی کالری می سوزاند. همچنین ماهیچه های شما را تقویت می کند، انعطاف پذیری و قدرت تمرکز شما را بهبود می بخشد و وضعیت و تعادل شما را بهبود می بخشد، زیرا همیشه در حال جابجایی و چرخاندن بدن خود هستید تا خود را به جلو برانید.

4. آنها در طیف گسترده ای از سبک ها هستند!

شما هنگام خرید اسکوتر برقی، مدل هایی را در طیف گسترده ای از رنگ ها پیدا خواهید کرد. برخی از مدل‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند آینه‌ها، چراغ‌های LED روی لاستیک‌ها هستند، برخی حتی بلندگوهای بلوتوث داخلی دارند که خیلی می تواند جذاب باشد.

با اسکوتر هوشمند چطور موزیک گوش دهیم؟

در صورتی که دستگاه شما مجهز به برد بلوتوث و اسپیکر باشد با داشتن یک گوشی هوشمند و روشن کردن بلوتوث موبایل، به راحتی می توانید موزیک دلخواهتان را در گوشی پلی کرده و از بلندگوی اسکوتر برقی به آن گوش دهید. بلوتوث بین گوشی و اسکوتر برقی اتصال ایجاد می کند تا موسیقی های تلفن همراهتان را با اسپیکر اسکوتر بشنوید.

چرا لازم است از فروشگاه معتبر خریداری کنیم؟

ساختار کاربردی و ظاهر فوق العاده شیک و منحصر به فرد اسکوتر های برقی از جمله مواردی هستند که باعث محبوبیت این وسیله شده اند و آن را به یک ابزار سرگرم کننده و در عین حال کارآمد تبدیل کرده است.  روز به روز بر محبوبیت اسکوتر برقی افزوده می شود. به هر مقدار محبوبیت اسکوتر افزایش می یابد، مراکز فروش آن نیز افزایش می یابد.

مشتری زیاد در یک کالا مخصوصا اسکوتر برقی باعث می شود که کلاه برداری و وجود جنس تقلبی در بازار زیاد شود. مشکلی که در این حال ایجاد می گردد این است که خرید اسکوتر برقی در چنین مواردی مشکل خواهد بود چون خریدار به سختی می تواند به خریدش اطمینان پیدا کند. در چنین مواقعی خرید از یک فروشگاه معتبر می تواند تمام نگرانی ها را از خریدار دور کند. انتخاب یک فروشگاه مطمئن و معتبر در زمان ما اولین قدم و مهمترین قدم در انتخاب کالا است. با انتخاب چنین فروشگاهی بیشتر راه را پیموده اید و نگرانی های زمان خرید و پس از خرید را از شما دور خواهد کرد.

هنگام اسکوتر سواری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

دوستان دقت کنید که اسکوتر شارژی موجود در بازار ایران برای محیط هایی طراحی شده که سطح، کاملا صاف باشد. مثل: پارکت – سنگ فرش های صاف – آسفالت – موزاییک و موارد مشابه. وقتی با اسکوتر برقی روی فرش یا شن و … حرکت می کنید فشار زیادی به اسکوتر می آید.
یعنی اینکه، قطعات الکترونیکی که برق رو به موتورهای اسکوتر می‌رسانند، باید جریان بیشتری از خودشان عبور بدهند تا اسکوتر برقی قادر به حرکت روی فرش باشد در نتیجه داغ می‌ شود و قطعات برد آسیب می بیند.

نکات خرید اسکوتر برقی

گارانتی و تعمیرات ساپتک اسپرت

مهمترین قسمتی که در این دستگاه ها حائز اهمیت است، بخش برد الکترونیکی و باتری آن هاست که تنها، مجموعه ای که این محصولات را تهیه می کند می تواند از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نماید. فروشگاه ما در حیطه تعمیرات اسکوتر های برقی هوشمند (اسمارت بالانس) برای رضایت مشتریان عزیز اسکوتر هایی که جهت تعمیر پذیرفته می شود را مدت شش ماه گارانتی می کند کادری حرفه ای و با سابقه تعمیر دستگاه اسکوتر برقی، آماده ارائه خدمات فنی مهندسی در زمینه تعمیرات انواع اسکوتر برقی می باشند.

فروشگاه اسکوتر برقی ساپتک اسپرت

ما واردکننده و فروشنده مستقیم اسکوتر برقی می باشیم. فروش انواع اسکوتر برقی و هاوربرد و لوازم جانبی از کیف تا محافظ و کلاه ورزشی مخصوص تا لوازم یدک اسکوتر برقی مانند: 1- برد اصلی و برد ژیروسکوپ 2- باتری 3- شاسی 4- قاب 5- پدال 6- برد بلوتوث 7- برد ریموت این فروشگاه بطور تخصصی روی اسکوتر برقی کار می کند که موجب شده با همکاری گارانتی ساپتک اسپرت خدمات بیشتری را برای خریدارن اسکوتر برقی ارائه دهد.

در صورت خرابی اسکوتر برقی چه کار کنیم؟

1- تماس با شماره های داخل سایت و بیان خرابی اسکوتر برقی
2- ارسال عکس دستگاه در واتساپ  به واحد  تعمیرات
3- ارسال اسکوتر برقی به واحد تعمیرات ساپتک اسپرت
4- برآورد قیمت تعمیر یا بررسی نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه و هماهنگی با مشتری
5- تعمیر و فرستادن دستگاه به دست مشتری

امتیازات خرید از فروشگاه ساپتک اسپرت

1- پشتیبانی آنلاین 24 ساعته
2- ارزان ترین و متنوع ترین فروشگاه اسکوتر برقی
3- با  گارانتی کتبی معتبر و 36 ماه خدمات پس از فروش
4- اصالت کالا و ارائه مشخصات واقعی کالا
( درصورت گارانتی بودن دستگاه داشتن فاکتور و کارت گارانتی الزامی است. اگر دستگاه دستکاری شده باشد از گارانتی خارج است.)

خصوصیات اسکوتر شارژی خوب چیست ؟

بررسی خصوصیات اسکوتر شارژی خوب با توجه به تنوع آنها به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک ایرانیان و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ در پایین و کناره های صفحه نمایشگر خود با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

خرید انواع بهترین اسکوتر برقی با گارانتی

مجموعه ساپتک اسپرت سال هاست در زمینه فروش انواع اسکوتر برقی فعالیت می کند و همیشه رضایت مشتری را الویت خود قرار می دهد. شما می توانید انواع اسکوتر های 6.5 اینچ، 8 اینچ، 10 اینچ و ناین بات رو با اطلاعات کامل مشاهده کنید و براساس نیاز و سلیقه خود سفارش دهید.

 

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

4 پاسخ

  1. برای تعداد بالا تخفیف بیشتر میدید و اینکه میشه گارانتی هارو بعد از خرید اسکوتر گرفت؟

    1. بله ما لیست قیمت همکار داریم لطفا با دفتر تماس بگیرید.
      88920038

  2. سلام میشه آدرس حضوری بدین برای خرید اسکوتر شیائومی؟؟

    1. سلام دوست عزیز. بزرگراه سردار سلیمانی غرب به شرق (رسالت)، بعداز استادحسن بنا، نبش خیابان احمدی، ساختمان سرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*