آیا ماشین شارژی ساخت ایران وجود دارد؟

فهرست مطالب

آیا ماشین شارژی ساخت ایران وجود دارد؟ ماشین شارژی ایرانی هست؟

کشور ما به دلیل وجود تحریم ها و کمبود دانش لازم در بسیاری از تکنولوژی های روز دنیا عقب است. و معمولا واردکننده ی فناوری های روز دنیا از کشورهای مختلف است. ماشین های برقی کودک و موتور های شارژی هم از این قاعده مستثنا نیستند.
 شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت و آشنایی بیشتر، مقاله ماشین ها و موتور های شارژی را مطالعه نمایید و درباره نحوه ی استفاده از این وسایل هیجان انگیز اطلاع کسب کنید .

ماشین های برقی کودک در چه کشورهایی تولید می شود؟

طبق تحقیقات تیم ما معمولا هیچ شرکت یا کارخانه ماشین شارژی تنها تولید کننده اسباب بازی برقی نمی باشد. بلکه شرکت های بزرگ که در زمینه های مختلف دیگر موفق بوده اند خط تولیدی برای این اسباب بازی ها هم تولید کرده اند. معمولا شرکت هایی که در زمینه ی وسایل حمل و نقل الکترونیکی مانند اسکوترهای برقی فعال هستند به سراغ تولید این دسته نیز می روند. ماشین های شارژی کودک موجود در بازار معمولا در کشورهای چین، ایتالیا، آلمان و آمریکا تولید و سپس وارد ایران می شوند.
چین یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان که هر روزه به ثروت و قدرت خود در تمامی زمینه ها می افزاید و همچنین کشور برادر و دوست ایران هم می باشد همانگونه که در جزء به جزء زندگی های ما ایرانیان ریشه دوانده است، در ماشین های شارژی هم بیشترین سهم صادارات را به ایران دارد. و به دلیل روابط نه چندان خوب ایران با آمریکا، این کشور کمترین سهم را در صادرات ماشین های برقی به ایران دارد.

آیا تعمیرات ماشین برقی کودک در ایران داریم؟

در صورت خرابی و به وجود آمدن هر گونه مشکلی در ماشین برقی کودک شما جای نگرانی وجود ندارد و معمولا همان فروشگاه های ماشین برقی تعمیرات را نیز ارائه می دهند. یکی از بهترین  و تخصصی ترین مجموعه ها شرکت ساپتک ایرانیان می باشد. برای تعمیر ماشین برقی خود می توانید با همکاران ما در بخش تعمیرات در تماس باشید.
[elfsight_click_to_call id=”2″]

آیا لوازم یدکی ماشین شارژی در ایران موجود می باشد؟

علاوه بر این در صورت خرابی های جزئی و یا دانش فنی بالای شما خودتان هم می توانید ماشین برقی خود را با توجه به نکاتی که در ساپتک ارائه کردیم تعمیر کنید و تمامی لوازم و قطعات مورد نیاز آن در ایران موجود می باشد. لوازمی همچون :

انواع گیربکس، رله، انواع موتور 6 و 12 ولتی ، انواع آداپتور 6 و 12 ولتی ، فرمان، میل فرمان، برد کنترلر، انواع لاستیک بادی، پلاستیکی و اسفنجی، انواع صندلی ماشین معمولی و چرم، کلید ماشین، کنترل و آنتن کنترل، دسته دنده ، برد موزیکال ایرانی و خارجی، چرخ دنده در سایزهای مختلف ، شارژر،  سیم، ال ای دی، چراغ و لامپ و …

آفرود طرح رولز رویس

ماشین شارژی آفرود طرح رولز رویس مناسب کودکانی است که می خواهند لذت رانندگی با ماشین های آفرود را در مسیر های سخت تر و ناهموار تر  تجربه کنند. رانندگی با آن بسیار آسان است. این ماشین با باطری 12 ولت 7 آمپری کار می کند. با دو موتور قوی سرعتی هیجان انگیز را ارائه می دهد. از ویژگی های این ماشین شارژی می توان به طراحی جذاب آن، بلوتوث جهت پخش موسیقی.، در باز شو، ریموت کنترلر، استارت، نمایشگر باطری، پورت USB، کمک فنر، صندلی چرم و کریر اشاره کرد.

قیمت آن در ایران بین 12 الی 15 میلیون تومان می باشد.قیمت ماشین شارژی

بنز AMG HL288

این مدل ماشین شارژی به دلیل شباهت بسیار زیادش به نمونه ی واقعی بنز لایسنس یا مجوز نصب لوگوی بنز را از این شرکت دریافت نموده است. و اگر نمی دانید، بدانید که برای اینکه محصولی به این درجه برسد باید استاندارد جهانی CE را دریافت کند. این ماشین برقی کودک با دارا بودن دو موتور و گیربکس 25 وات، برای سنین 2 تا 6 سال مناسب است و از امکانات آن می توان صندلی چرم، پخش موسیقی و سه ورودی USB، SD CARD، AUX، را نام برد.

این ماشین برقی به دلیل برند معروف و طراحی زیبایی که دارد و همچنین قیمت مناسب آن در بین کودکان ایرانی بسیار پرطرفدار است. قیمت آن در بازار ایران تقریبا بین 5 الی 7 میلیون  تومان می باشد. قیمت ماشین شارژی

ماشین شارژی لامبورگینی کد xmx-615

کمتر کسی را می‌شود پیدا کرد که لامبورگینی دیده باشد و شیفته‌ی آن نشده باشد. طراحی فوق العاده و صدای اتومبیل‌های این برند هوش از سر هر جنبنده‌ای را میپراند. این لامبورگینی مینیاتوری از باتری‌های لیتیومی بهره میبرد. 2.5 ساعت باید منتظر بمانید تا باتری آن پر شود. کودک شما را تا وزن 50 کیلوگرم تحمل می‌کند. با دو موتور 35 واتی تنها 13 کیلوگرم وزن دارد و پخش موسیقی، ریموت کنترل و در بازشو از ویژگی‌های دیگر این مدل ماشین برقی کودک است. قیمت این محصول در فروشگاه‌های ایران بین 14 الی 16 میلیون می‌باشد.

ماشین شارژی لامبورگینی لایکن

قیمت ماشین شارژی دخترانه مدل BMW

بی ام و یکی دیگر از برندهای لاکچری دنیا هم دارای نسخه‌ی مینیاتوری در دنیای ماشین های شارژی می‌باشد. این جذاب 20 کیلوگرم وزن دارد و تا 50 کیلوگرم را نیز می‌تواند تحمل کند. 2 موتور 3 سرعته دارد. یعنی شما با یک دکمه می‌توانید میزان حداکثر سرعتی را که این ماشین شارژی می‌تواند برود کنترل کنید. صندلی چرمی، مانیتور تصویری، پورت USB و RAM  ، بلوتوث، در بازشوی خفاشی و ریموت کنترل را می توان از آپشن های این مدل به شمار آورد. یکی از ایراداتی که مشتریان به این مدل وارد می کنند مدت زمان شارژ آن است که 8 تا 10 ساعت طول می کشد و تنها 1 الی 2 ساعت می توان از آن استفاده کرد. البته می توانید هر شب قبل خواب آن را به شارژ بزنید و بازی بیشتر از یکی دو ساعت در روز با آن هم خیلی منطقی و مناسب کودک شما نیست. 6 الی 8 میلیون تومان قیمت تقریبی این ماشین برقی کودک در کشورمان می باشد.قیمت ماشین شارژی

قیمت ماشین شارژی شاسی بلند ford police

شاید اگر خیلی بگردید، از هر ده کودک پسر فقط یک نفر از ماشین پلیس خوشش نیاید. اکثر کودکان مخصوصا پسرها عاشق ماشین های پلیس و صدای آژیر آن ها هستند. با خرید یک نمونه از این مدل ماشین های برقی کودک تا مدتها فرزند خود را بی نیاز از هر اسباب بازی ای کنید. ماشین شارژی پلیس برند فورد طرفداران فراوانی در سرتاسر دنیا دارد. 23 کیلوگرم وزن دارد. دارای نمایشگر مشخصات باتری می باشد. و والدین می توانند با گوشی هوشمند خود بوسیله ی بلوتوث این ماشین شارژی را کنترل کنند. راستی  علاوه بر آژیر با دارا بودن بلندگوی پلیس حسی واقعی تر از ماشین های پلیس را به کودک شما منتقل می کند. شما می توانید این مدل را بین 13 الی 15 میلیون تومان پیدا کنید.قیمت ماشین شارژی

ماشین شارژی رنجرور پلیس مدل BLT201

اگر دنبال ماشین شارژی پلیسی هستید و قصد هزینه ی بالایی ندارید. این مدل طرح رنجرور ارزان تر از فورد می باشد. تقریبا نصف قیمت در بازار امروز. 30 کیلوگرم وزن آن است. و با دو موتور 35 واتی دو حالت سرعت را پشتیبانی می کند. 

این محصول را می شود بین 6 الی 9 میلیون تومان در بازار پیدا کرد.

ماشین شارژی پورشه 911 کد ysa-021

پورشه برند محبوب دختران و زنان دنیا است. نسخه ی مینیاتوری آن می تواند دل هر دختر کودکی را با آن ظاهر زیبا و وسوسه کننده اش به وجد آورد. موتور 500 وات دارد و تا 150 کیلوگرم را تحمل می کند. یعنی اگر از لحاظ حجمی در آن جا می شوید شما هم می توانید رانندگی یک خودروی لوکس مینیاتوری را تجربه کنید. 40 کیلوگرم وزن آن است و تا 30 کیلومتر بر ساعت سرعت را تامین می کند. این عدد قابل توجهی در بین ماشین های شارژی به حساب می آید. البته عدد قیمت آن نیز بسیار قابل توجه است.  یکی از گران ترین ها به حساب می آید با رنج قیمتی در حدود 23 الی 27 میلیون تومان قیمت ماشین شارژی

ماشین شارژی پسرانه بوگاتی مدل DWO کد HL338

بوگاتی به عنوان یکی از سریعترین برندهای دنیا برای خودش اسم و رسمی پیدا کرده است. این برند علاوه بر سرعت در طراحی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. قطعا رانندگی در نسخه ی شارژی و کوچک آن برای کودکان لذت بخش و شیرین است. این مدل 22 کیلوگرمی 50 کیلوگرم را تحمل می کند. ریموت کنترل، سیستم پخش موسیقی، کمربند ایمنی، نمایشگر باتری و صندلی چرم از ویژگی های قابل ذکر این مدل ماشین شارژی می باشد. قیمت آن بین 9 الی12 میلیون تومان می باشد. قیمت ماشین شارژی

تفاوت ماشین های شارژی دخترانه و پسرانه

ماشین شارژی مناسب دخترانه و پسرانه عمدتا فرق زیادی باهم ندارند و این طور نیست که آپشنی اضافه یا کمتر داشته باشند. بلکه تنها تفاوت آنها در رنگ بندی آنها به حساب می آید. مسلما دخترها به سراغ رنگ های روشن تری مانند ماشین شارژی صورتی و نارنجی و .. می روند و پسران به دنبال رنگ های تیره تری همچون مشکی و قرمز و سرمه ای خواهند رفت. ماشین شارژی مناسب دخترا

مدل های ماشین برقی کودک دخترانه

با توجه به نیاز و تقاضای بازار شرکت ها در جهت تولید مدل های مختلف برای دختران در حال فعالیت هستند و ماشین های شارژی را در رنگ های صورتی، قرمز، زرد و نارنجی برای دختران وارد بازار کرده اند. دختران همواره دنبال محصولات شیک و زیبا هستند و با در نظر گرفتن این موضوع مدل های اتومبیل های جذاب و روز دنیا نیز جهت کاربری دختران طراحی و تولید شده اند. مدل هایی مانند بنز، بی ام و، پورشه و حتی لامبورگینی از محبوبیت زیادی نزد دختران برخوردار می باشند. ماشین شارژی مناسب دختران

ماشین برقی کودک دختر ارزان با مناسبترین قیمت

در گذشته برای خرید یک محصول با بهترین قیمت مردم مغازه به مغازه و فروشگاه به فروشگاه می گشتند و از بین مدل هایی که مشاهده کردند با کیفیت ترین و ارزان ترین جنس را انتخاب می کردند. این کار هم زمان زیادی تلف می کند و هم انرژی شما را می گیرد و خسته تان می کند. در دنیای امروزی و با ظهور اینترنت و فضای مجازی می توانی به راحتی پشت کامپیوتر خود نشسته و یا موبایل خود را در دست گرفته و در بین سایت ها و کانال های مختلف محصول موردنظر خود را بین محصولات فراوان متنوع با کیفیت مناسب و قیمت ارزان انتخاب و تهیه نمائید.

فلذا برای ماشین شارژی دخترانه هم این امر صادق است و شما می توانید به راحتی انواع بهترین مدل های ماشین شارژی دخترانه را در اینجا مشاهده کنید و مدل مناسب را با توجه به سلیقه ی کودکتان انتخاب و با خیالی راحت خرید کنید.

قیمت ماشین شارژی دخترانه دونفره

ماشین های برقی کودک در موارد متعددی می توانند به رشد و افزایش توانایی های کودک کمک کنند. اعتماد بنفس، افزایش هوش و هماهنگی عصب و عضله از مهمترین موارد آن است. با خرید ماشین شارژی های بزرگتر، ماشین های شارژی دونفره، شما با یک وسیله دو کودک را سرگرم خواهید کرد و کودکان شما لذت بیشتری خواهند برد. علاوه بر اینها حس اشتراک گذاری و از همه مهتر همکاری را تجربه و درک خواهند کرد و با مسائل آن آشنا خواهند شد.

ماشین شارژی چهار نفره دخترانه

شاید باور نکنید یا هنوز فکر می کنید که مانند گذشته علایق دختران کاملا با پسران تفاوت دارد. اما عده ی بسیار زیادی از دختران امروزی عاشق سرعت و قدرت اتومبیل هایی هستند که هر روزه یا می بینند و یا سوار آن می شوند برای مثال چهار نفره . می توان رضایت خاطر این دخترها را با خرید ماشین های شارژی در مدل های سریع تر و قوی تر بدست آورد. ماشین های شارژی دو موتوره و چهار موتوره در بازار موجود می باشد. که مدل های چهارموتوره ی آن قوی تر و سریع تر می باشند و با خرید آنها لذت سرعت را به دختران کودک خود خواهید چشاند.ماشین شارژی مناسب دختران

ماشین شارژی دخترانه شاسی بلند بزرگترین ماشین شارژی جهان

اتومبیل های شاسی بلند امروزه در خیابان ها به وفور دیده می شود و میل دختران برای سوار شدن در این ماشین ها بیش از پیش شده است. ماشین های شارژی در انواع مدل های شاسی بلند نیز طراحی و تولید شده اند و با انتخاب و خرید مدل مورد سلیقه ی کودکتان می توانید آن ها را به شدت خوشحال کنید.

ماشین شارژی دخترانه بزرگ تا چه سنی مناسب است؟

اکثر این ماشین برقی واقعی معمولا مناسب دخترهای 2 تا 8 سال می‌باشد. اما برخی از مدل ها آنقدر بزرگ و پرقدرت هستند که نه تنها بیشتر از 8 سال هم با آن سرگرم می شوند بلکه ممکن است کل اعضای خانواده هم گاها بتوانند از آنها استفاده کنند. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید همسفر دختر خود در این ماشین‌های شارژی باشید به سراغ مدل‌های بزرگتر با ظرفیت و توان بیشتر بروید.ماشین شارژی مناسب دختران

ماشین شارژی دخترانه دست دوم

اگر قصد خرید ماشین شارژی یک میلیونی دارید و می خواهید دختر خود را سورپرایز و خوشحال کنید ولی قصد هزینه ی زیادی ندارید می توانید به سراغ ماشین های شارژی  دست دوم بروید.

خرید ماشین های برقی کودک دخترانه دست دوم و کارکرده مانند هر وسیله ی الکترونیکی دیگری بسیار موضوع حساسی است. و شما حتما باید به نکاتی قبل از خرید آن ها توجه فرمائید. اما جدای از مشخصات تجهیزات الکترونیکی ماشین شارژی حتما به ظاهر آن ها دقت کنید. دخترها بسیار ریزبین هستند و به جزئیات توجه ویژه ای دارند. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که خط و خش کمتری داشته باشد و از لحاظ ظاهری هنوز زیبا و جذاب باشد.
حتی اگر اطلاعات کافی داشته باشید یا با متخصص مشورت کنید می توانید ماشین برقی با ایراد جزئی را نیز بخرید وبا هزینه ی کم آن را تعمیر کنید و سپس از آن استفاده نمائید.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. درود.
    نه تنها تکنولوژی های روز بلکه تکنولوژی های صد سال پیش کشورهایی مثل آلمان رو هم نمیتونیم تولید کنیم.

    1. سلام وقت شما بخیر
      بله به امید روزی که کشور ما هم در این زمینه ها پیشرفت کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*