تفاوت پلاسماکار با لوپ کار چیست ؟

فهرست مطالب

تفاوت لوپ کار و پلاسماکار

این اسباب بازی جذاب، نیازی به منبع انرژی مانند باتری، سوخت، پدال یا چرخ دنده ندارد و به سادگی با توانایی کودک در تکان دادن فرمان کار می‌کند. می‌توان آن را در داخل و یا خارج از منزل به راحتی جا به جا کرد. نام دیگر این اسباب بازی مهیج و جذاب، لوپ کار می‌باشد. شاید بگویید تفاوت پلاسماکار با لوپ کار چیست؟ لوپ کار نام دیگر پلاسماکار می‌باشد. تا انتهای این مقاله با ساپتک اسپرت همراه باشی تا لوپ کار جدید و هیجان انگیز را با هم بررسی کنیم.

لوپ کار چیست؟

لوپ کار اصلی یا همان پلاسماکار یک ماشین اسباب‌بازی پلاستیکی است که برای کودکان طراحی شده است و محبوبیت پیدا کرده است. پلاسما لوپ کار، دوچرخه لوپ کار و سه چرخه پلاسما را می‌توان با تکان دادن فرمان جلویی که به دو چرخ گردان که با زمین تماس دارند، به حرکت درآورد. 

تاریخچه لوپ کار (پلاسماکار)

در اوایل دسامبر 2002 شخصی به نام تیموتی کیمبر در حالی که مشغول به خرید در مرکز خرید در شهر اتاوا بود، این اسباب بازی سواری منحصر به فرد را کشف کرد و Fun Car نامیدند. این وسیله در مرکز خرید به نمایش گذاشته شده بود و برای بچه‌ها رایگان بود تا بتوانند آن را تجربه کنند. کیمبر متوجه شد که Fun Car در چین فروش خوبی دارد ولی تقریباً هیچ حضوری در کانادا یا ایالات متحده ندارد. او به دنبال این بود که این اسباب بازی را به آمریکای شمالی بیاورد. تفاوت پلاسماکار با لوپ کار چیست ؟

تفاوت پلاسماکار با لوپ کار چیست ؟

در سال 2003، کیمبر تصمیم گرفت تا Fun Car را به بازار آمریکای شمالی بیاورد. او با 1500 عدد fun car به آمزیکا برگشت و تصمیم گرفت که در آن را در نمایشگاه اسباب‌بازی به نمایش بگذارد. در عرض یک ماه، کیمبر یک شرکت به نام (PlaSmart – تلفظ شده Play Smart) و وب سایت ایجاد کرد. او تصمیم گرفت نام محصول را از Fun Car به PlasmaCar تغییر دهد؛ نامی که او از دنیای لوازم الکترونیکی مصرفی گرفته است. تغییر نام توجه مشتریان و خرده فروشان را به خود جلب کرد و پلاسماکار به یک کالای محبوب در نمایشگاه های تجاری تبدیل شد.

برای مشاهده و خرید انواع لوپ‌کار بر روی دکمه زیر کلیک کنید

اجزای تشکیل دهنده پلاسماکار (لوپ کار)

طراحی پلاسماکار شامل شش چرخ است، اما تنها چهار چرخ با زمین تماس دارند. دو چرخ اول که در جلوی اسباب بازی قرار دارند با زمین تماس نمی‌گیرند یا نمی‌چرخند! شاید با خودتان بگویید که دلیل آن چیست؟ در ادامه جواب این سوال جالب را ببینید. آنها فقط برای پایداری و ایمنی در مواقعی که پلاسماکار به جلو خم شود یا به سطحی مرتفع (مانند حاشیه خیابان) برود طراحی شده است. دیگر چرخ های پلاسماکار توسط یک اهرم به فرمان متصل می‌شوند. با حرکت دادن فرمان، پلاسماکار شروع به حرکت می‌کند. 

هرچه تند تر فرمان را تکان بدهیم سرعتمان افزایش میابد و هیجان بیشتری به ما می‌دهد. این وسیله به قدری هیجان انگیز است که توجه بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است.

وضعیت لوپ کار جدید در بازار جهانی

لوپ کارها مورد استقبال منتقدان صنعت اسباب بازی و همچنین مشتریان قرار گرفته است. علاوه بر این، تا به امروز موفق‌ترین شرکتت سازنده آن، PlaSmart می‌باشد. این اسباب بازی در سال 2021 جزء برترین و پرفروش ترین محصولات اسباب بازی بوده است. تفاوت پلاسماکار با لوپ کار چیست؟

خرید حضوری لوپ کار

شما عزیزان می‌توانید علاوه بر خرید اینترنتی به صورت حضوری به نمایندگی لوپ کار مراجعه کرده و اقدام به خرید کنید و لوپ کار مورد نظرخود را از نزدیک مشاهده کنید.

فروش حضوری لوپ کار در تهران

فروش حضوری لوپ کار در تهران مزیت ماست. شما می توانید با مراجعه به مراکز حضوری ما انواع لوپ کار را مشاهده کنید و پس از تصمیم، می توانید لوپ کار مورد نظر خود را سفارش دهید.

نمایندگی لوپ کار

نمایندگی لوپ کار ساپتک اسپرت دارنده انواع لوپ کار در ایران می باشد و طرح ها و رنگ های مختلفی را ارائه می کند. شما می‌توانید از طریق سایت یا تلفن سفارش خود را ثبت کنید و در محل تحویل بگیرید.

لوپ کار اصلی

برای خرید لوپ کار اصلی حتما توجه داشته باشید که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طراحی خلاقانه و منحصر بفرد نیز دارا باشد. لوپ کار اصلی را می‌توانید از ساپتک اسپرت خریداری نمایید.

دوچرخه لوپ کار

دوچرخه لوپ کار در واقع سه چرخه ای بدون پدال است که با فرمان به حرکت درمی‌آید و همچنین به تعادل کودکان بسیار کمک می کند. این نوع لوپ کار معمولا دارای چراغ های رنگی است. برای خرید دوچرخه لوپ کار، می‌توانید آن را از ساپتک اسپرت تهیه کنید.

آیا لوپ کار خارجی برای افراد سنگین وزن مناسب است؟

لوپ کار خارجی یا همان پلاسماکار را می‌توان برای بزرگسالان یا نوجوانان سنگین وزن تر، با قرار دادن یک محور مستقیم فلزی در جایی که چرخ های عقب در ابتدا قرار دارند، تغییر داد و تحمل وزن این دستگاه تا 150 کیلوگرم می‌باشد.

حتما مقاله ۵ اسکوتر برقی گران قیمت در ایران را بخوانید

پرفروش ترین سه چرخه لوپ کار در ایران

ساپتک اسپرت دارنده پرفروش ترین سه چرخه های لوپ کار در ایران می باشد و کاربران زیادی را جذب خود کرده است و دارای لو پ کارهای اصل با استانداردها و کیفیت های بالا است و در تمام قیمت ها لوپ کار موجودی دارد.

آیا اسکوتر لوپ‌کار ایمن هست؟

پلاسماکار طوری طراحی شده است که در صورت استفاده مناسب کاملاً ایمن باشد. از این وسیله تمامی آزمایش های استاندارد گرفته شده و تمام استانداردهای ایمنی مهم بین المللی را دارد. تفاوت پلاسماکار با لوپ کار چیست ؟

سه چرخه پلاسماکار دست دوم

بازار دست دوم یکی از گزینه‌های محبوب برای خرید و فروش محصولات اسکوتر لوپ کار است که به شما امکان می‌دهد از تجربه‌ی دیگران استفاده کنید و همچنین هزینه‌ کمتری پرداخت کنید. پرفروش ترین سه چرخه لوپ کار در ایران را می توانید از ساپتک اسپرت تهیه کنید.

پلاسماکار سه چرخ آبی نارنجی

استفاده از پلاسما لوپ کار در خانه

اسباب بازی پلاسماکار برای سوار شدن بر روی فرش ساخته نشده است و مهم نیست چقدر پرز فرشتان کم باشد. استفاده از آن روی کفپوش های چوبی، کفپوش های وینیل و در مسیرهای صاف و هموار بسیار سرگرم کننده است و کودک شمارا می تواند ساعت ها مشغول سازد.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز. بله از منوی بالای سایت می تونین انواع اسکوتر برقی رو مشاهده کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*