دسته: اسکوتر برقی 6.5 اینچ

قیمت اسکوتر برقی 6.5 اینچ اسمارت بالانس

قیمت اسکوتر، بسته به نوع و برند، اسکوتر شش و نیم اینچ قیمت‌های متفاوتی دارد. در این صفحه شما می‌توانید انواع مدل های اسکوتر برقی 6/5 اینچ شیک را بررسی کنید. فروش مدل‌های متفاوت اسکوتر برقی 6/5 اینچ در مجموعه ساپتک اسپرت صورت می‌گیرد.

اسکوتر-برقی-8-اینچ-آب-اتش-295

خرید اسکوتر برقی 6.5 اینچ

برای خرید اسکوتر برقی شش و نیم اینچ روی مدل مورد نظر خود کلیک کنید در ادامه روی دکمه افزودن به سبد خرید بزنید. سپس به درگاه پرداخت متصل می‌شوید و خریدی مطمئن خواهید داشت یا می توانید با تماس با کارشناسان فروش ما از فروش اینترنتی ما برخوردار شوید.

اسکوتر برقی 6/5 اینچ ارزان

این مدل از اسکوتر های برقی با توجه به آپشن هایی که دارند رنج قیمت متنوعی نیز دارند. برای خرید اسکوتر برقی ارزان قیمت می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و در زمینه خرید اسکوتر از مشاوره تیم ساپتک اسپرت بهرمند شوید.

مرکز فروش انواع اسکوتر برقی شیش و نیم اینچ

اسکوتر برقی به خاطر این که طرفداران زیادی پیدا کرده است اسکوتر تقلبی و بی کیفیت بسیاری در بازار یافت می‌شود. لازم است برای خرید اسکوتر برقی 6/5 باکیفیت به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید تا از خرید خود اطمینان داشته باشید.

اسکوتر برقی پسرانه شیش اینچ اسمارت

این مدل اسکوتر برقی در بازار با نام اسکوتر برقی اسمارت نیز شناخته می‌شود. اسکوتر شارژی 6/5 اینچ با داشتن وزن سبک‌تر از سایر اسکوترها و راحتی در حفظ تعادل برای همه سنین مناسب می‌باشد. از آنجایی که این اسکوترها هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مناسب است مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

بهترین اسکوتر برقی شش اینچ

یکی از اسکوترهای پرطرفدار اسکوترهای ۶/۵ اینچ است که توانسته بین طرفداران انواع اسکوترهای برقی جای خود را باز کند.

اسکوتر-برقی-6.5-اینچ-زرد-فشن-اسمارت3

انواع اسکوتر برقی دخترانه شش و نیم اینچ

اسکوترهای برقی شش و نیم اینچ در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به طرح و رنگ‌های مختلف مثل قرمز کهکشانی و مولتی کالر و با کیفیت اسکوتر برقی دخترانه مورد نظر خود را انتخاب کنید. قیمت انواع این محصول نیز زیاد متفاوت نخواهد بود.

ویژگی‌های منحصر به فرد اسکوتر برقی 6.5 اینچ

اسکوتر 6.5 اینچ دارای دو عدد چراغ در جلوی اسکوتر است که باعث زیبایی در شب و دید بهتر می‌شود. این نوع اسکوتر دارای حسگر تعادل است که باعث کنترل راحت تر اسکوتر می‌شود و حرکت به جلو و عقب و طرفین به سادگی قابل انجام می‌باشد. اسکوترهایی که حسگر تعادل دارند کاربر آن راحت تر می‌تواند تعادلش را حفظ کند مخصوصا مبتدیان اسکوتر برقی به آسانی می‌توانند تعادل خود را حفظ کنند.

سرعت اسکوتر برقی 6 اینچ اسمارت چقدر است؟

سرعت اسکوتر برقی جدید شش اینچ معمولا بین 10 تا 12 کیلومتر است که بستگی به سطحی که روی آن حرکت می‌کنیم نیز دارد. باید گفت سرعت این مدل از اسکوترها برقی به گونه‌ای است که باعث ایجاد خطر برای کودکان نمی‌شود.

مدت زمان شارژ باتری اسکوتر برقی شش و نیم اینچ بلوتوث دار

مدت زمان شارژ باتری اسکوتر برقی شش و نیم اینچ بلوتوث دار 1 الی 2 ساعت می‌باشد. با هر بار شارژ باتری شما می‌توانید به طور میانگین 45 دقیقه الی 1 ساعت از اسکوتر برقی 6.5 اینچ استفاده کنید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*