اسکوتر برقی کارکرده

فهرست مطالب

اسکوتر برقی دست دوم

 دوستان گرامی امروز می‌خواهیم کمی راجع به اسکوتر برقی کارکرده به شما اطلاعات بدهیم و ببینیم این اسکوترها را چطور خریداری کنیم که مشکلی برایمان پیش نیاید و متضرر نشویم.
در ابتدا بهتر است چند نمونه از محصول اسکوتر برقی دست دوم را ببینید.

استفاده مجدد از کالای استوک چه فوایدی دارد؟
خرید کالاهای کار کرده یا استوک نظیر اسکوتر هوشمند از جنبه اقتصادی به سود خریدار است چون هزینه کمتری را بابت آن پرداخت می کند. همچنین این امر باعث صرفه جویی در هزینه تولید کالای نو معادل آن می شود و به حفظ محیط زیست سالم کمک کرده و از انباشت زباله در محیط جلوگیری می‌کند. 

 

فهرست مطالب

انواع اسکوتر های نو و خط و خش دار

در زمان حمل بار ممکن است بر روی دستگاه شکستگی جزئی یا خطی ایجاد شده باشد، در صورت تمایل می‌توانید دستگاه اسکوتر را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید، برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ساپتک تماس بگیرید.

در هنگام خرید و فروش اسکوتر شارژی دست دوم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • به سالم بودن تایرهای اسکوتر توجه کنید. 
  • اسکوتر را روشن کرده و عملکرد آن را بررسی نمایید. 
  • از سالم بودن بردهای اسکوتر و کارکرد درست آن اطمینان حاصل نمایید.
  • چراغ ها و ال ای دی های روی دستگاه را چک کنید که سالم باشند و روشن شوند.
  • باتری این دستگاه از نوع 20 سلولی لیتیومی است، قبل از خرید باتری اسکوتر کارکرده را تست کنید.
  • جنس بدنه اسکوتر ها از پلاستیک سخت ABS است که در برابر ضربه مقاوم بوده و از قطعات درونی هاوربرد مثل باتری و بردها محافظت می‌کند. بنابراین از سالم بودن بدنه دستگاه استوک مطمئن شوید.

نکات مهم هنگام خرید اسکوتر کارکرده

وقتی ما به سراغ جنس دست دوم می‌رویم همیشه نگرانی هایی داریم که کاملا طبیعی است و خیلی سوال‌ها به ذهنمان می‌رسد که باعث می‌شود نسبت به خریدمان استرس داشته باشیم.

اسکوتر برقی دست دوم

مثلا نکند این اسکوتر خراب باشد؟ کیفیتش بد نباشد و سریع خراب شود و …
امروز می‌خواهیم به این سوال‌ها جواب بدهیم و عمده نگرانیتان را درباره اسکوتر را برطرف کنیم.

جهت دیدن اسکوتر برقی 6/5 اینچ نو کلیک کنید.

قیمت اسکوتر برقی دست دوم

اسکوترهای برقی دست دوم مدل‌های متفاوتی دارند و از آنجایی که تمامی اجزای اسکوتر برقی کارکرده قبل از فروش توسط کارشناسان تعمیرات تیم ساپتک بررسی می‌شود و در صورت خرابی، تعمیر یا تعویض قطعه انجام می‌شود.

به همین دلیل قیمت‌های متفاوتی دارند. شما می‌توانید با کارشناسان فروش ما در این زمینه در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

اسکوتر برقی 10 اینچ و اسکوتر برقی آفرود کلیک کنید

چرا از مجموعه ساپتک اسکوتر کارکرده بخریم؟

اسکوتر برقی‌های کارکرده مجموعه ساپتک از لحاظ سلامت فنی مورد بررسی واحد تعمیرات قرار گرفته است، که این دستگاه ها اگر دچار مشکل فنی باشند به طور کامل توسط واحد تعمیرات بررسی و رفع عیب خواهد شد.

اسکوترهای برقی کار کرده دارای ضمانت تعویض و برگشت کالا در صورت نارضایتی مشتریان محترم می‌باشد.

چطور مطمئن شویم که اسکوتر برقی کارکرده سالم است؟

اطمینان از سالم بودن قطعات داخلی اسکوتر برقی تقریبا کار سختی است و نیاز به مهارت خاصی دارد و چون ما در هنگام خرید فقط ظاهر دستگاه را مشاهده می‌کنیم این امر کمی مشکل می شود. توصیه ما به کاربران عزیز هنگام خرید اسکوتر استوک، تهیه دستگاه از یک فروشگاه معتبر است و توجه داشته باشید که فروشنده برای کالای خود گارانتی معتبری را به شما ارائه دهد.

اسکوتر برقی کار کرده

ما به شما خرید از مجموعه ساپتک ایرانیان را پیشنهاد می‌کنیم چون اسکوتر های دست دوم این شرکت از لحاظ قیمت مناسب بوده و کیفیت آن توسط متخصصین مجرب کنترل می‌شود و گارانتی معتبری را به همراه دستگاه به شما تحویل می دهند. 

اسکوتر برقی دست دوم آفرود

آیا تعویض اسکوتر های کارکرده با دستگاه جدید امکان پذیر است؟

اگر از هاوربرد خود خسته شده اید و می خواهید آن را با یک مدل جدیدتر عوض کنید یا اینکه اسکوتر شما خراب شده است اصلا نگران نباشید.

اسکوتر 6.5 اینچ طرح لامبورگینی دست دوم

شرکت ساپتک در راستای اصل مشتری مداری و برای رفاه حال هموطنان عزیز  این امکان را فراهم ساخته است که بتوانید اسکوتر خراب یا دست دوم خود را با مدلی جدید تعویض نمایید. (خرید و فروش اسکوتر برقی دست دوم).

آیا از سایت هایی همانند دیوار اسکوتر هوشمند دست دوم بخریم؟

خرید از سایت هایی مثل شیپور و دیوار به دلیل اینکه تخصصی نیستند و برای محصول خود گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند را توصیه نمی کنیم چون امکان دارد برای شما مشکلاتی را بوجود آورد، اما با خرید از شرکت‌های معتبری که محصولاتشان دارای گارانتی خود شرکت و خدمات پس از فروش می باشند، می توانید از صحت کالای استوک خود مطمئن شوید و دیگر دغدغه دست دوم بودن اسکوتر را نداشته باشید. (خرید و فروش اسکوتر برقی دست دوم).

اسکوتر برقی کارکرده و دست دوم شما را با قیمت مناسب خریداریم

اگر اسکوتر برقی دست دوم و کارکرده دارید که به هر علتی خراب می‌باشد و کار نمی کند، و یا از آن خسته شده اید، یا دیگر نیازی به آن ندارید برای فروش آن با شماره های واحد فروش تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به دفتر فروش ساپتک مراجعه کنید.

تعویض اسکوتر برقی دست دوم و کارکرده ممکن است؟

تعویض اسکوتر برقی دست دوم و کارکرده با انواع اسکوتر نو و با کیفیت که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد، میسر می باشد. اگر اسکوتر برقی شما خراب شده است و یا اسکوتر دیگری نظر شما را جلب کرده است می‌توانیم آن را برای شما تعویض کنیم. اسکوتر برقی های ما دارای یکسال خدمات پس از فروش و شش ماه ضمانت بی قید وشرط می‌باشد. که خیال شما را از خرید اسکوتر برقی جدید راحت می کند.

 
اسکوتر برقی کار کرده

 امروز می‌خواهیم کمی راجع به اسکوتر برقی کارکرده به شما اطلاعات بدهیم و ببینیم این اسکوترها را چطور خریداری کنیم که مشکلی برایمان پیش نیاید و متضرر نشویم و آیا خرید اسکوتر برقی دست دوم به صرفه است یا خیر؟
در ابتدا بهتر است چند نمونه از محصول اسکوتر برقی دست دوم را با هم ببینیم.

استفاده مجدد از کالای استوک چه فوایدی دارد؟
خرید کالاهای کار کرده یا استوک نظیر اسکوتر هوشمند از جنبه اقتصادی به سود خریدار است چون هزینه کمتری را بابت آن پرداخت می کند، همچنین این امر باعث صرفه جویی در هزینه تولید کالای نو معادل آن می شود و به حفظ محیط زیست سالم کمک کرده و از انباشت زباله در محیط جلوگیری می کند. 

 

چطور فکرمان از خرید اسکوتر برقی دست دوم راحت باشد؟

خوشبختانه شرکت ساپتک ایرانیان این امکان رو برایتان فراهم کرده که با مناسب ترین قیمت بهترین اجناس را خریداری کنید و از ضمانت اسکوترهای دست دوم استفاده کنید تا خیالتان کاملا بابت خرید راحت باشد.

در هنگام خرید اسکوتر برقی به چه نکاتی توجه کنیم؟

ببینید دوستان اسکوتر ها یک سری قطعات مصرفی مثل باتری، شارژر و … دارند و بیشتر مشکلات اسکوترها به خاطر خرابی این قطعات مصرفی است.

اسکوتر برقی کار کرده

اسکوتر های دست دومی که توسط مجموعه ساپتک ایرانیان به فروش می‌رسد توسط کارشناسان این مجموعه به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت داشتن مشکل، قطعه مورد نظر یا باتری تعویض می‌گردد و به همین منظور تمام اجناس دارای گارانتی می‌باشند و در صورت خرابی شما می‌توانید برای اطمینان خاطر اسکوتر را به واحد گارانتی ارجاع دهید.

 
کیفیت قطعات داخل اسکوتر را چگونه تشخیص دهم؟

در این زمینه باید به اطلاعتان برسانیم که به هیچ عنوان نگران نباشید. اسکوتر مثل بقیه وسیله های برقی نیست که با هر بار باز شدن، از ارزش دستگاه یا عمرش کم شود، مهم کیفیت و سلامت قطعات است، که شرکت ساپتک کیفیت تمام قطعات اسکوتر را تضمین می‌کند و توسط کادر فنی مجرب فنی تایید می‌شود.

نحوه ی شارژ اسکوتر برقی

در پشت اسکوتر شارژی هوشمند سوکت شارژ آن تعبیه شده است که با اتصال شارژ به آن، دستگاه شارژ می‌شود. در کنار سوکت شارژ دکمه ای نیز قرار دارد که وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه را عهده دار است، که با فشار دادن دکمه دستگاه روشن و آماده به کار می‌شود.

اسکوتر برقی کار کرده

روی اسکوتر برقی 2 نشانه گر وجود دارد که یکی از آنها نشان دهنده میزان شارژ دستگاه و دیگری نشان دهنده وضعیت سنسور تعادل می‌باشد که درصورتی که به صورت صحیح بر روی اسمارت بالانس بایستید رنگ چراغ به صورت سبز خواهد بود و درصورت ایستادن اشتباه قرمز می‌شود.

انواع اسکوتر های برقی دست دوم

در مدل هایی که دارای ریموت هستند، توسط ریموت می توانید  دستگاه را خاموش کنید. برخی از این مدل های اسکوتر هوشمند دارای سیستم بلوتوث  می‌باشد، که این بلوتوث تنها با اتصال به گوشی، می تواند موسیقی که شما بر روی گوشی خود پلی می کنید را مانند یک اسپیکر بلند بر روی اسکوتر پخش کند.

جهت دیدن قیمت اسکوتر برقی 8 اینچ نو کلیک کنید.

برای تعویض یا فروش اسکوتر استوک، مراحل کار در شرکت ساپتک به چه صورت است؟

خرید و فروش اسکوتر برقی دست دوم

برای این منظور اطلاعات خواسته شده را از طریق واتساپ ارسال کنید.

  1. از اسکوتر خود از تمام جهات عکس بگیرید و برای شرکت ارسال کنید. اگر شارژر و جعبه اسکوتر را هم دارید عکس آن را بفرستید.
  2. مشخصات کامل دستگاه و میزان کارکرد آن را برای ما بیان بفرمایید.
  3. قیمت پیشنهادی خودتان را اعلام کنید.

[njwa_button id=”27314″]

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک ایرانیان و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ در پایین و کناره‌های صفحه نمایشگر خود با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می‌توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

ساپتک ایرانیان

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

24 پاسخ

    1. سلام برای مدلها وقیمت توی سایت ببینید یا واتساپ پیام بدید09194088803

    1. من یک اسکوتر میخوام قیمت ۲ میلیون هر کی دارد بگوید
      ۰۹۳۵۵۴۲۶۲۵۹

  1. من ازتون یه اسکوتر دست دو خریدم ولی بعد چند روز مشکل پیدا کرد . مرسی بابت گارانتی الان خیلی ازش راضی ام

  2. سلام
    ببخشید من می خوام از دیوار یک اسکوتر بخرم
    میتونم براتون عکسش رو بفرستم و بگید خوبه یا نه ممنون میشم؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

      1. خیلی ممنون واقعا قیمت هاتون بهتر از سایتای مشابهه ?

          1. سلام وقت بخیر با این شماره تماس بگیرید 09194088807

  3. سلام لطفا اگه کسی اسکوتر برقی ۱۰اینچ مناسب داره کارکرده باشه اما سالم باشه خریدارم لطفا به این شماره پیام بدید ۰۹۳۳۰۳۶۴۷۳۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*