انواع اسکوتر برقی صندلی دار

فهرست مطالب

ترافیک کلافت کرده؟ خسته شدی پشت سرهم هی کلاچ ترمز بگیری؟ میخوای بعد از یه روز پر کار و استرس، سریع‌تر برسی خونه و استراحت کنی ؟ کاری نداره که! اسکوتر برقی یه پیشنهاد فوق‌العاده برای رفت‌و‌آمد سریع بدون گیر کردن تو ترافیک هست. برای مشاهده انواع اسکوتر برقی تاشو صندلی دار کلیک کنید.

با انواع اسکوتر برقی صندلی دار از شر ترافیک به راحتی خلاص شو!

شاید بپرسید:

– چرا موتورسیکلت نخریم؟

+ مشخصه!
1- بخاطر آلودگی هوا !
2- آلودگی صوتی !
3- از همه مهمتر پول بنزین که بلا جیب شماست !

احتمالا بگید موتورسیکلت‌ برقی این مشکلات رو ندارد، حال به نظرتان خرید موتور برقی مقرون به صرفه است؟ موتورسیکلت برقی و اسکوتربرقی موتوری، حدودا 2 تا 3 برابر اسکوتر برقی قیمت دارند. پس اسکوتر برقی مناسب‌ترین و بصرفه‌ترین وسیله تردد شهری می‌باشند.
حالا به نظر شما خرید اسکوتر برقی به صرفه است یا خرید موتورسیکلت؟

انواع اسکوتر برقی صندلی دار

شاید بازم راضی نشی و از ایستادن رو اسکوتر برقی گله کنی چون راحتیه بیشتری میخوایی؛ این مشکل هم حل شده و شرکت‌های مختلف در دنیا برای حل این مشکل اسکوترهای برقی صندلی‌دار وارد بازار کرده‌اند.
دیگه بهونت چیه؟

اگرچه بسیاری از مردم اسکوتر را به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمودی می‌دانند، صندلی‌ها موقعیت سواری راحت‌تری را بدون به خطر انداختن آزادی و انعطافی که برای بسیاری از سوارکاران جذاب است، اضافه می‌کنند. این اسکوترها برای افراد سالخورده‌تر طراحی شده‌اند که توانایی ایستادن طولانی مدت را ندارند.

آیا صندلی اسکوترهای برقی صندلی دار قابل حذف و نصب است؟

برای اکثر مدل های صندلی دار، صندلی ها قابل حذف هستند. تنها باید چند پیچ و مهره را باز کنید. ولی در برخی از مدل ها مانند SEEV-800 که در تصویر کناری مشاهده می کنید، صندلی‌های ثابتی دارند که بخشی از ساختار اصلی اسکوتر می‌باشند و هرگز نمی‌توان آن را حذف کرد.
طراحی و ارگونومی اسکوترهای صندلی‌دار با مدل‌های بدون صندلی متفاوت است و نصب صندلی روی اسکوتری که از ابتدا بدین منظور طراحی نشده است خیلی هوشمندانه نیست و ممکن است باعث بروز مشکلاتی نیز شود. اما با این حال عده زیادی در سراسر دنیا این کار را انجام دادند و برای آن‌ها کارکرد خوبی دارند.

مزایای استفاده از اسکوتر برقی صندلی دار

بزرگ‌ترین مزیت اسکوتر برقی صندلی‌دار، صندلی دار بودن آنهاست که شما می‌توانید با اسکوتر حمل‌ونقل کنید در حالی که نشسته‌اید. با این اسکوترها سواری راحت‌تری را تجربه می‌کنید و برای وقتی که خیلی خسته هستید و یا اگر خیلی تنبل هستید می‌توان این نوع اسکوترها را به عنوان نوعی فرشته نجات برای شما انتخاب کرد. مزیت فوق العاده ی دیگر اکثر این اسکوترها این است، زمانی که از صندلی آن خسته شدید، به راحتی می‌توانید آن را جدا کنید و هر زمان که نیاز داشتید دوباره آن را متصل کنید.

 

آیا شیائومی M365  و M365 pro صندلی دارند؟

این مدل‌های شیائومی جزو محبوب‌ترین مدل‌های اسکوتر برقی در سراسر دنیا می‌باشند و صندلی ندارند. اما عده‌ای هستند که به صورت سفارشی از شرکت شیائومی این محصول را با صندلی درخواست می‌دهند و یا صندلی را به صورت جداگانه سفارش می‌دهند و روی آنها نصب می‌کنند.

 

بهترین اسکوترهای برقی صندلی دار در دنیا

حال سه نمونه از بهترین و معروف‌ترین انواع اسکوتر برقی صندلی‌دار موجود در دنیا را به اختصار به شما معرفی می‌کنیم.

Razor E300S Seated

این اسکوتر با لاستیک های ۹ اینچی و موتور ۲۵۰ واتی ۲۴ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و ۱۶ کیلومتر را با یک بار شارژ طی می کند. ۹ کیلوگرم وزن آن است و تنها ۴۰ دقیقه زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. همچنین تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کنند.

Hiboy S2

این مدل که ۲۵ کیلومتر در ساعت سرعت را برای شما فراهم می کند، با موتور ۳۵۰واتی خود ۲۴ کیلومتر را با یک بار شارژ می پیماید. ۱۳ کیلوگرم وزن دارد و لاستیک های آن ۸٫۵ اینچی هستند.

Segway Ninebot ES2 + Seat

این مدل تاشو که 25 کیلومتر در ساعت سرعت را برای شما فراهم می کند، با موتور 300واتی خود 24 کیلومتر را با یک بار شارژ می پیماید. 13 کیلوگرم وزن دارد. لاستیک های 8 اینچی دارد و 3.5 ساعت زمان شارژ کامل آن است.

 

آیا اسکوتر برقی های صندلی دار تاشو است؟

بله اکثر مدل های صندلی‌دار تاشو هستند به غیر از برخی مدل‌ها بخصوص مدل‌هایی که صندلی آن‌ها قابل حذف و نصب نیست.

آیا باید اسکوتر برقی صندلی دار بخرم؟

اسکوترهای برقی صندلی‌دار خیلی رایج نیستند. با اینکه مدل‌های بسیار جذاب و کاربردی از این مدل وجود دارد اما معمولا اولویت اول بسیاری این مدل نمی‌باشد. و مردم فقط در صورت نیاز اسکوتر برقی صندلی‌دار تهیه می‌کنند. دلیل اصلی تهیه این نوع اسکوترها قطعا راحتیه آن می‌باشد. بنابراین اگر می‌خواهید در حین راندن اسکوتر، بنشینید یا مسیر رفت‌وآمد روزمره شما طولانی، پرترافیک و حوصله سربر است، اسکوترهای برقی صندلی‌دار قطعا بهترین گزینه پیش روی شماست.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*