اسکوتر برقی تاشوی بزرگسال

فهرست مطالب

اسکوتر برقی تاشوی بزرگسال

حتما شما هم جزو افرادی هستید که همیشه دغدغه به موقع رسیدن سرکار و قرار های مهم را دارید. اما با این ترافیک و شلوغی و دود کلان شهرها آنتایم بودن خیلی سخت شده است. استفاده از وسایل نقلیه عمومی هم دردسرها و سختی‌های خود را دارد. اما چگونه باید این مشکلات را برطرف کرد؟

اسکوتر های برقی که قبلا در بازار موجود بودند، از ویژگی هایی مثل درایو کمربند، قاب های به صورت فلزی و باتری هایی که از سرب و اسید تشکیل شده بود بهره می‌بردند. دارای وزن سبک و همچنین اندازه‌ای مناسب بودند ولی با این حال به راحتی قابلیت حمل و نقل نداشتند. 

یکی از ویژگی های بسیار بارز اسکوتر برقی تاشو بزرگسال این است که هم دارای وزن بسیار سبکی است و هم اینکه فوق العاده جمع و جور است. زمانی که اسکوتر برقی تاشو وارد بازار شد، کاربرانی که در شهر زندگی می کردند، توجهشان خیلی سربع جلب شد به سمت آن، که همین امر سبب شد تا اسکوتر برقی تاشو به سرعت رشد فزاینده ای را تجربه کند.

این مدل اسکوتر تاشو ظرفیت بارگیری خوبی در حدود 120 کیلوگرم را دارد. بدنه آن هم از جنس آلومینیوم بسیار با کیفیت است که به همین خاطر دوام بالایی دارد. این مدل اسکوتر که قابلیت تاشو هم دارد باعث می‌شود که حمل و نقل آن بسیار راحت و آسان گردد. 

در این مقاله با ساپتک اسپورت همراه باشید تا به شما راه حل شگفت انگیز آنتایم بودن را پیشنهاد بدهیم.

اسکوتر برقی تاشو چیست؟

اسکوتر برقی تاشو از خانواده اسکوترهای دسته دار است. به منظور تجربه ای بهتر و حمل آسان‌تر، اسکوترهای برقی تاشو از ساختاری محکم با قابلیت تاشوندگی و دسته‌ی بلند و لاستیک های بادی برای عبور از دست اندازها بهره مند هستند.

چرا یک اسکوتر برقی تاشو بخریم؟

احتمالاً سؤال این نیست که چرا باید یک اسکوتر برقی قابل حمل بخریم، بلکه سؤال این است که چرا نباید خرید؟ تنها دلیلی که می‌توانیم به آن فکر کنیم این است که اگر به درستی می‌دانید، هرگز مجبور نخواهید بود اسکوتر الکترونیکی خود را حمل کنید یا آن را در صندوق عقب ماشین خود قرار دهید و بنابراین قابل حمل بودن برای شما اولویت ندارد.

در تمام موارد دیگر، یک اسکوتر برقی تاشو راه حل است. حداکثر سرعت، زمان شارژ، برد مایل، عمر باتری، چراغ‌های LED و غیره، همه مواردی هستند که باید به همان اندازه، قابل حمل بودن، وزن و نحوه تا شدن آن در نظر گرفته شوند.

هنگامی که به مزایای اسکوتر برقی عادت کردید، از امکان تبدیل آن به یک وسیله نقلیه بسیار قابل حمل و چابک که می‌توانید آن را حمل کنید و به اندازه کافی راحت جابه‌جا کنید، قدردانی خواهید کرد. این مقاله اسکوتر‌های برقی تاشو مختلف را بدون ترتیب خاصی، بلکه بر اساس ویژگی‌ها فهرست می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که برای چه چیزی به اسکوتر خود نیاز دارید و این مقاله به شما کمک می‌کند تصمیم درستی بگیرید.

اسکوتر‌های برقی تاشو بیشتر به عنوان نوعی حمل و نقل شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جمع و جور و قابل حمل باشند، با قابلیت جمع شدن برای ذخیره‌سازی و حمل و نقل آسان. اسکوتر‌های الکترونیکی تاشو GOTRAX به ویژگی‌های اضافی مانند چراغ‌های LED، نمایشگر دیجیتال و لاستیک‌های بادی پر از هوا، در میان بسیاری دیگر مجهز هستند، بنابراین انتخاب تنها یکی از آن‌ها می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. امروز ما بهترین انتخاب‌های خود را برای بهترین اسکوتر برقی تاشو برای بزرگسالان بررسی می‌کنیم تا بتوانید اسکوتر مناسب خود را پیدا کنید.

اسکوتر‌های برقی، مانند اسکوتر‌های ضربه‌ای Razor در دهه ۱۹۹۰، دارای دو چرخ، پلت فرمی و فرمان هستند. آن‌ها با اسکوتر‌های بدون موتور دهه ۹۰ به دلیل اضافه شدن باتری، وسایل الکترونیکی، تایر‌های بزرگتر (اغلب پر از هوا ) و یک موتور الکتریکی متفاوت هستند.

اگرچه اکثر اسکوتر‌ها برای سوار شدن به هنگام‌ایستادن روی سطح در نظر گرفته شده‌اند، برخی از اسکوتر‌ها را می‌توان به اسکوتر‌های برقی نشسته با لوازم جانبی اختیاری تبدیل کرد.

اخیراً، علاقه به اسکوتر‌ها افزایش یافته است. به اشتراک‌گذاری اسکوتر آگاهی عمومی را در مورد حمل و نقل کوچک افزایش داده و باعث رشد بازار شخصی شده است. انفجار بازار شخصی منجر به واردات صد‌ها مدل مختلف اسکوتر برقی توسط تعداد زیادی از برند‌های مختلف شده است.


اسکوتر‌های برقی اسباب بازی نیستند؟

در نگاه اول به نظر می‌رسد اسکوتر برقی صرفاً یک وسیله‌ی اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان است. اما امروزه در شهر‌های بزرگ و پرجمعیت دنیا به دلیل ترافیک‌های سنگین اسکوتر‌های برقی برای رفت و آمد در بین همه‌ی سنین بسیار پرطرفدار شده است. اسکوتر‌های برقی در سایز‌های متفاوتی موجود هستند. اما اسکوتر‌های برقی بزرگسالان یا بهتر است بگوییم electric kick-scooter‌ها یا اسکوتر‌های برقی دسته دار در دو نوع معمولی و تاشو در بازار وجود دارد. در اینجا سعی می‌کنیم اطلاعات مناسبی را در زمینه‌ی اسکوتر‌های برقی تاشوی بزرگسالان در اختیار شما قرار دهیم. این مدل از اسکوتر‌ها همان پیشنهاد شگفت‌انگیز برای استفاده روزانه و عبور و مرور درون شهری است.

اسکوتر‌های برقی ممکن است در نگاه اول کم و بیش یکسان به نظر برسند، اما در زیر کاپوت، مشخصات آن‌ها می‌تواند تا حدودی متفاوت باشد، بنابراین اینکه کدام یک برای شما بهترین است تا حد زیادی به مکان و تعداد دفعات سواری شما بستگی دارد. برخی می‌توانند ده‌ها مایل را با یک بار شارژ طی کنند، در حالی که برخی دیگر به ویژگی‌های مبتنی بر عملکرد مانند سرعت‌های متعدد متمایل هستند. بهترین اسکوتر‌های برقی برد مناسبی را ارائه می‌دهند تا درگیر نشوید، ترمز‌های قدرتمندی دارند تا بتوانید در نور یا بازتابنده‌های یکپارچه توقف کنید تا در تاریکی ایمن بمانید.

اسکوتر برقی تاشو در ایران

در ایران برند شیائومی در اسکوترهای برقی تاشو محبوبیت و فروش بیشتری دارند. 

ملاحظات رفت و آمد با اسکوتر برقی

رفت و آمد با اسکوتر برقی همگی بخشی از روند جدید در میکروموبیلیتی است که به اصطلاح مشکل آخرین مسافت را حل می‌کند. مشکل آخرین مایل به آخرین مرحله سفر اشاره دارد، چه پیاده روی از‌ ایستگاه اتوبوس به سمت دفتر شما یا خروج از اتوبان با ماشین برای رفتن به یک مقصد خاص است.

سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی و جاده‌ها همگی برای اتصال مراکز جمعیتی بزرگ که با فواصل بزرگ‌تر از هم جدا شده‌اند، بهینه شده‌اند. با این حال، هنگامی که از بزرگراه خارج شدید، آخرین کیلومتر شما ممکن است ۱۵ دقیقه یا بیشتر طول بکشد!

اینجاست که اسکوتر‌های برقی، اشتراک دوچرخه، اسکیت‌برد‌های برقی، و همه انواع حرکت میکرو  وارد بازی می‌شوند. آن‌ها سفر آخرین مایل سفر شما را سریع‌تر، آسان‌تر و سازگارتر با محیط زیست می‌کنند. اگر مجبورید فقط چند مایل تا محل کارتان رفت و آمد کنید یا باید از‌ ایستگاه اتوبوس یا مرکز حمل و نقل پیاده بروید، یک اسکوتر برقی گزینه مناسبی برای شماست.

مقایسه اسکوتر برقی و دوچرخه

در مقایسه با دوچرخه، اسکوتر‌های برقی قابل حمل‌تر، کمتر مستعد سرقت هستند و به تلاش فیزیکی کمتری نسبت به دوچرخه نیاز دارند.

آن‌ها به شما اجازه می‌دهند با سرعتی در حدود ۱۵ مایل در ساعت بدون هیچ تلاش فیزیکی به مقصد خود برسید. می‌توانید سریع‌تر به مقصد برسید، اسکوتر را تا کنید و با خود ببرید. از آنجایی که آن‌ها به تلاش فیزیکی کمتری نسبت به نیرو دادن به دوچرخه نیاز دارند، شما به اندازه دوچرخه سواری عرق نخواهید داشت.

قفل کردن یک اسکوتر برقی در خیابان برای مدت طولانی بهینه نیست، به نظر می‌رسد آن‌ها بیشتر مستعد سرقت و خرابکاری هستند و به دلیل نداشتن نقاط ایمن قفل کردن آن‌ها دشوارتر است.

دوچرخه‌ها به دلیل هندسه و لاستیک‌های بزرگتر، در جاده‌های ناهموار پایدارتر و بهتر هستند. اسکوتر‌های بزرگسالان تایر‌های نسبتاً کوچکی دارند که به راحتی از روی دست انداز‌ها غلت نمی‌زنند. آن‌ها همچنین دارای زاویه فرمان عمودی‌تری هستند که باعث می‌شود ذاتاً پایداری کمتری داشته باشند و بیشتر مستعد تاب خوردن هستند که بسیاری از اسکوتر سواران را به پایین پرتاب کرده است.

قوانین اسکوتر برقی و جایی که می‌توانید سوار شوید

همیشه باید قوانین محلی و استانی خود را قبل از سوار شدن بر اسکوتر برقی بزرگسالان در جاده‌ها یا مناطق عمومی مرور کنید. اطلاعات ارائه شده در اینجا در مورد قوانین نباید به عنوان مشاوره حقوقی تلقی شود. قوانین اسکوتر‌های برقی در استان و شهر بسیار متفاوت است. در برخی از حوزه‌های قضایی، اسکوتر برقی موتوردار کاملاً ممنوع است.

به طور کلی، در جایی که آن‌ها قانونی هستند، اکثر حوزه‌های قضایی شروع به تنظیم آن‌ها به روشی مشابه دوچرخه‌ها می‌کنند. آن‌ها معمولاً باید در خیابان یا مسیر‌های دوچرخه سواری استفاده شوند و از سوار شدن در پیاده رو یا مسیر‌های عابر پیاده منع می‌شوند.

باید تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را که خودرو‌ها باید رعایت کنند، رعایت کنید. این شامل توقف در تابلو‌های توقف و چراغ قرمز است.

جایی که می‌توانید اسکوتر برقی خود را تعمیر کنید

اسکوتر‌های برقی در صورت داشتن لاستیک‌های بادی (پر از هوا) به تعمیر و نگهداری منظم نیاز ندارند، مگر اینکه فشار را بررسی کنند.

اگر به دنبال اطلاعات تعمیر، نگهداری یا ارتقا هستید، راهنمای دقیق ما برای اسکوتر‌های برقی تاشو مراجعه به ساپتک اسپرت است.

ایمنی اسکوتر برقی تاشو چگونه است؟

تجهیزات ایمنی از جمله کلاه ایمنی هنگام سوار شدن بر اسکوتر برقی با هر سرعتی ضروری است. بسته به سرعت و نوع شرایط سواری که تجربه می‌کنید، ممکن است به تجهیزات کمتر یا بیشتری نیاز داشته باشید. تجهیزات ایمنی که می‌توانند از حوادث جلوگیری کرده و صدمات را کاهش دهند عبارتند از:

  • کلاه ایمنی
  • چراغ‌ها
  • فرمان مناسب
  • ترمز دقیق

استفاده از اسکوتر برقی به جای موتور سیلکت

شاید بپرسید چرا موتور سیکلت نخریم؟ خوب مشخص است، به خاطر آلودگی هوا، آلودگی صوتی و از همه مهمتر پول بنزین که بلای جیب شماست. احتمالا بگویید موتورسیکلت های برقی این مشکلات را ندارند، موتورسیکلت‌ها حدودا 2 تا 3 برابر اسکوترهای برقی قیمت دارند. پس اسکوترهای برقی مناسب ترین و به صرفه ترین وسیله ی تردد شهری می‌باشند. حالا به نظر شما خرید اسکوتربرقی به صرفه است یا خرید موتورسیکلت؟

اسکوتر برقی صندلی دار

شاید باز هم راضی نشوید و  از ایستادن بر روی اسکوترهای برقی گلایه مند باشید و دنبال راحتی بیشتر باشید. این مشکل هم حل شده است.

شرکت های مختلف در دنیا برای حل این مشکل اسکوترهای برقی صندلی دار را وارد بازار کرده اند.
اگرچه بسیاری از مردم اسکوترها را به عنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی می دانند، صندلی ها موقعیت سواری راحت تری را بدون به خطر انداختن آزادی و و انعطافی که برای بسیاری از سوارکاران جذاب است، اضافه می کنند. این اسکوترها برای افراد سالخورده تر طراحی شده اند که توانایی ایستادن طولانی مدت را ندارند.

آیا صندلی اسکوترهای برقی صندلی دار قابل حذف و نصب است؟

برای اکثر مدل های صندلی دار، صندلی ها قابل حذف هستند. تنها باید چند پیچ و مهره را باز کنید. ولی برخی از مدل ها مانند SEEV-800 صندلی های ثابتی دارند که بخشی از ساختار اصلی اسکوتر می باشد و هرگز نمی توان آن را حذف کرد. 
طراحی و ارگونومی اسکوترهای صندلی دار با مدل های بدون صندلی متفاوت است و نصب صندلی روی اسکوتری که از ابتدا بدین منظور طراحی نشده است خیلی هوشمندانه نیست و ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود. اما با این حال عده زیادی در سراسر دنیا این کار را انجام داده اند و به خوبی برای آن ها کار کرده است.

مزایای استفاده از اسکوتر برقی صندلی دار

بزرگترین مزیت این وسیله برقی، صندلی دار بودن آنها است که شما می توانید اسکوتر سواری کنید در حالی که نشسته اید.

اسکوتر برقی تاشو

با این اسکوترها سواری راحت تری را تجربه می کنید و برای وقتی که خیلی خسته هستید و یا خیلی تنبل هستید این اسکوترها فرشته نجات شما هستند. مزیت فوق العاده دیگر اکثر این اسکوترها این است که زمانی که صندلی آن را نخواهید به راحتی می توانید آن را جدا کنید و هر زمان که نیاز داشتید دوباره آن را متصل کنید.

بهترین اسکوترهای برقی صندلی دار در دنیا

حال سه نمونه از بهترین و معروف ترین انواع اسکوتر برقی صندلی دار موجود در دنیا را به اختصار به شما معرفی می کنیم. 

Razor E300S Seated

این اسکوتر با لاستیک های ۹ اینچی و موتور ۲۵۰ واتی ۲۴ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و ۱۶ کیلومتر را با یک بار شارژ طی می کند. ۹ کیلوگرم وزن آن است و تنها ۴۰ دقیقه زمان برای شارژ شدن نیاز دارد. همچنین تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کنند.

Hiboy S2

این مدل که ۲۵ کیلومتر در ساعت سرعت را برای شما فراهم می کند، با موتور ۳۵۰ واتی خود ۲۴ کیلومتر را با یک بار شارژ می پیماید. ۱۳ کیلوگرم وزن دارد و لاستیک های آن ۸٫۵ اینچی هستند.

Segway Ninebot ES2 + Seat

این مدل تاشو که 25 کیلومتر در ساعت سرعت را برای شما فراهم می کند، با موتور 300 واتی خود 24 کیلومتر را با یک بار شارژ می پیماید. 13 کیلوگرم وزن دارد. لاستیک های 8 اینچی دارد و 3.5 ساعت زمان شارژ کامل آن است.

آیا اسکوتر برقی های صندلی دار تاشو است؟

بله اکثر مدل های صندلی دار تاشو هستند و در خودرو هم به راحتی جا می‌شوند که این به نوبه خود ویژگی بسیار خوبی برای اسکوترهای صندلی دار به شمار می‌رود. به غیر از برخی مدل ها که صندلی آنها قابل حذف و نصب نیست.

آیا باید اسکوتر برقی صندلی دار بخرم؟

اسکوترهای برقی صندلی دار خیلی رایج نیستند. با اینکه مدل های بسیار جذاب و کاربردی از این مدل وجود دارد اما معمولا اولویت اول بسیاری این مدل نمی باشد.

مردم فقط در صورت نیاز اسکوتر برقی صندلی دار تهیه می کنند. دلیل اصلی تهیه ی این نوع اسکوترها قطعا راحتی است. بنابراین اگر دوست دارید در حین راندن اسکوتر بنشینید، یا مسیر رفت و آمد روزمره ی شما طولانی، پرترافیک و حوصله سر بر است اسکوترهای برقی صندلی دار قطعا بهترین گزینه پیش روی شماست.

مزایای خرید بهترین اسکوتر برقی سال 2022

اسکوتر برقی‌های جدید از کاربرد‌های بسیار فراوانی برخوردار هستند، برای اینکه بتوانند تمامی خواسته‌های کاربران را فراهم کنند از طراحی متفاوت و منحصر به فردی استفاده می‌کنند. داشتن‌ ایده مناسب برای اسکوتر‌های برقی قبل از اینکه کاربران خرید نهایی را انجام دهند از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا شرکت‌های زیادی در این زمینه با هم رقابت بسیار بالایی دارند.

آیا اسکوتر برقی نیازی به گرفتن مجوز دارد؟

زمانی که اسکوتر های برقی را با دوچرخه ها مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم که سرعت کمتری دارند، به همین خاطر نیاز به هیچ گونه مجوزی برای استفاده از این اسکوترهای برقی نیست، بنابراین تمامی افراد می‌ توانند به راحتی و بدون دردسر از آن استفاده کنند.

آیا اسکوتر برقی تاشو بزرگسال قابل حمل می باشد؟

تمام اسکوتر های برقی نمی‌توانند قابل حمل باشند، اما اکثر آن ها قابل حمل هستند، با توجه به ویژگی تاشو که دارند و در عرض 3 ثانیه سریع می‌توان آن را جمع کرد و به راحتی حمل و نقل کرد.

آیا اسکوتر برقی تاشو سازگار با محیط زیست است؟

این اسکوتر ها هیچ گونه سرو صدایی ندارند و هر کجا از آنها استفاده شود مزاحم افراد نمی‌شود.

اسکوتر برقی تاشو بزرگسال-ساپتک اسپرت

 

همچنین با توجه به اینکه از موتورهای کاملا الکترونیکی در آن ها استفاده شده است و کارکرد آن ها با برق است به همین خاطر هیچ گونه آلاینده ای را وارد هوای پاک نمی‌کنند و هوا را آلوده نمی‌کنند پس در نتیجه سازگاری مناسبی با محیط زیست دارند.

آیا می‌توان از اسکوتر برقی بدون باتری استفاده کنید؟

شما حتی می‌توانید در هر شرایطی بدون استفاده از باتری از اسکوتر برقی تاشو استفاده کنید که در این صورت از ویژگی سبک بودن هم اگر برخوردار باشد برای استفاده کاربر بسیار عالی است و دیگر هیچ مشکل خاصی در شرایط مختلف ندارد.

در هنگام خرید اسکوتر برقی تاشو به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم؟

 1.عمر باتری: برای انتخاب بهترین اسکوتر میزان عمر باتری آن عاملی بسیار تعیین‌کننده است، در مورد عمر باتری نمی‌توان تخمین و برآورد دقیق و درستی داشت زیرا به عوامل متفاوتی بستگی دارد مثل: زمین، دما و وزن کاربر استفاده‌کننده از آن. اندازه‌گیری عمر باتری با آمپر ساعت است به این صورت که هر چه این عدد بالاتر باشد زمان بیشتری می‌توان از اسکوتر برقی استفاده کرد.

 

2. سرعت: سرعت بیشتر اسکوتر‌های برقی در حدود ۲۵ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد، که البته جاده هم باید صاف باشد. اما بعضی اسکوتر‌ها تا حتی ۴۰ کیلومتر هم سرعت دارند که برای صرفه‌جویی در زمان بسیار مناسب هستند.

۳. موتور: در طراحی بیشتر اسکوتر‌های برقی از یک موتور تک هاب استفاده شده است، یعنی اینکه موتور در خود چرخ به کار رفته است، که معمولاً توان آن‌ها بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ وات است.

۴. لاستیک‌ها: برای اسکوتر سواری به ویژه در جاده‌های کشور ایران که معمولاً به چاله‌ها و شکاف‌های زیادی برخورد می‌کنیم، برای اینکه این مشکل کاهش پیدا کند باید از اسکوتر برقی‌هایی استفاده کنیم که مجهز به لاستیک‌های پر از هوا (پنوماتیک) باشند، که به راحتی این چاله‌ها و شکاف‌ها را پشت سر بگذارد.

۵. چراغ‌ها: اگر بیشر در زمان‌های شب، هنگام غروب و یا صبح زود از اسکوتر برقی استفاده می‌کنید حتماً باید مدلی با چراغ‌های جلو و عقب تهیه کنید، و همچنین دارای چراغ ترمز و چراغ‌های راهنما باشد برای ایمنی بسیار بالاتر.

اسکوترهای برقی نسل جدید تاشو چگونه هستند؟

اگر علاقه به استفاده از اسکوتر های برقی را دارید، باید حتما بهترین مدل آن را انتخاب کنید. یکی از ویژگی های بسیار بارز اسکوتر های نسل جدید از سنسورهای تشخیص حرکت بهره می‌برند، به این صورت که کاربری که از اسکوتر برقی استفاده می‌ کند اگر با پای خود فشار بیشتری به اسکوتر وارد کند باعث می‌شود سرعت آن بیشتر شود.
اسکوترهای نسل جدید معمولا بلوتوث و اسپیکر دارند و این ویژگی ها باعث می‌شود که خیلی عالی تر و جذابتر به نظر برسند.

بهترین اسکوترهای برقی تاشو در ایران

۱. اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO ۲ SUN۳۵۱۰
این مدل اسکوتر برقی برند شیائومی محصول بسیار با کیفیتی است، که شما را می‌تواند تا مسیر‌های طولانی همراهی کند.
این اسکوتر ترکیبی از قدرت بالا و ظرافت را در خود دارد و گزینه بسیار مناسبی برای افرادی که از پیاده روی خسته شده‌اند می‌باشد.
این اسکوتر برقی مدل شیائومی دارای موتور با توان بالای حدود ۶۰۰ وات است، که حداکثر سرعت آن هم می‌تواند ۲۵ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت باشد.
این مدل اسکوتر برقی از باتری با کیفیتی برخوردار است که ظرفیت ۴۴۶ وات دارد. فقط یکبار که باتری را شارژ کنید ۴۵ کیلومتر می‌توانید به راحتی رانندگی کنید.
تا کردن این اسکوتر هم بسیار سریع است و فقط ۳ ثانیه طول می‌کشد، بدنه آن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است چون از آلیاژ آلومینیوم با چگالی بسیار بالایی برخوردار است.
به خاطر همین استحکام بالایی که دارد می‌تواند وزن تا ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند، همچنین سیستم ترمز با کیفیتی دارد که دارای ترمز دوبل جلو و عقب می‌باشد.

۲. اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter Pro ۴ به همراه کیف
این اسکوتر شیائومی با طراحی کلاسیک زیبا و عملکرد با کیفیتی که دارد، سواری با آن راحت است. از یک موتور ۷۰۰ واتی برخوردار است که سرعت آن هم تا ۲۵ کیلومتر در ساعت است.
در این اسکوتر از تایر‌های جدید به نام DuraGel استفاده شده است که ساختار بدون لوله که دارد برای جلوگیری از سوراخ شدن مناسب است.

۳. اسکوتر برقی مدل CRONY XM M۳۶۵ SCOOTER With APP
از ویژگی‌های بارز این اسکوتر قدرت بالا و مطمئن است که گزینه مناسبی است برای افرادی که به این مدل اسکوتر علاقه دارند. همچنین چراغ‌هایی که در آن تعبیه شده است بسیار پرنور بوده زیرا که از قدرت ۱.۱ واتی بهره می‌برد که برد تا ۶ متر در شب را تضمین می‌کند.

۴. اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter ۳
با این اسکوتر برقی همیشه سفر‌های مطمئن و با کیفیتی داشته باشید، این مدل دارای توان خروجی در حدود ۶۰۰ وات است که به سرعت ۲۵ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت منجر می‌شود. باتری آن هم با هوش مصنوعی طراحی شده است که بسیار باهوش عمل می‌کند، به این صورت که زمانی که شارژ باتری از ۳۰ درصد کمتر می‌شود و یا زمان‌هایی که چند روز اسکوتر روشن نمی‌شود، باتری به صورت خودکار وارد حالت خواب می‌شود، تا عمر باتری به خوبی حفظ شود.

۵. اسکوتر برقی ناین بات مدل MAX SUN۳۴۵۳
این محصول با توجه به طراحی با کیفیتی که دارد یکی از قوی‌ترین و بهترین‌های اسکوتر برقی می‌باشد، همچنین مناسب جاده‌های با شیب تند است و به راحتی بالا می‌رود. همچنین تایر‌های به کار رفته در آن به تازگی ارتقا داده شده و آپدیت شده است.

۶. اسکوتر برقی ایرویل مدل Z۵
اکثر افراد اسکوتر سوار علاقه خاصی به این مدل اسکوتر برقی دارند، زیرا در طراحی آن به جزییات توجه ویژه و خاصی داشته است.

از ویژگی‌های بارز این محصول: سیستم میرایی دوگانه، دارای چراغ‌های عقب، بازو‌هایی که قابل تنظیم است، دارای برنامه کاربر پسند و همچنین USB با عملکرد بسیار بالا است. قدرت موتور آن حدود ۳۵۰ وات و همچنین سرعت آن تا ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

۷. اسکوتر برقی وینر اسکای مدل M۳۶۵
اسکوتر وینر اسکای یکی از مدل‌های تاشو است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، که خیلی سریع و در ۳ ثانیه می‌توان آن را جمع کرد. از ویژگی‌های بسیار بارز این محصول این است که ارتفاع آن قابل تغییر است و حمل و نقل آن بسیار آسان است.

بهترین اسکوترهای برقی تاشو در دنیا

 1. اسکوتر برقی تاشو Glion Dolly
چرا ما اسکوتر تاشو Glion Dolly را دوست داریم : ویژگی‌هایی مانند چرخ مسافرتی کوچک و کیف چمدان برای جابه‌جایی با اسب‌بخار، سرعت و باتری فراوان برای رفت‌وآمد در هر زمینی، علاقه بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

مزایا:
تایر‌های بدون هوا با قدرت موتور ۶۵۰ واتی برای سواری بدون  کیف چمدان و چرخ‌های کوچک برای سفر
معایب:
فقط سیستم تعلیق عقب دارد.
اسکوتر برقی تاشو Glion Dolly یک اسکوتر برقی ۲۵۰ واتی با قدرت متغیر با حداکثر توان ۶۵۰ وات است. حداکثر سرعت ۱۵ مایل در ساعت و برد ۱۵ مایل در هر بار شارژ برای اکثر رفت و آمد‌ها، حتی در زمین‌های تپه‌ای، بیش از حد کافی است، و لاستیک‌های بدون هوا و ترمز‌های ضد قفل عقب آن، رانندگی ایمن را به ارمغان می‌آورند. 

با یک سیستم تعلیق فقط در عقب، ممکن است سواری آن به اندازه مدل‌های سنگین‌تر و سیستم تعلیق دوگانه نرم نباشد. اما اسب بخار خوب، قدرت باتری، کنترل‌های آسان و ویژگی‌های ایمنی همراه با طراحی و ویژگی‌های قابل حمل فوق‌العاده، آن را به یک اسکوتر همه جانبه تبدیل می‌کند که کیفیت، قدرت و راحتی سفر را کاملاً متعادل می‌کند. یکی دیگر از مدل‌های مناسب سفر، بهترین اسکوتر متحرک تاشو است که برد باتری بالایی دارد. 

 2. اسکوتر برقی Segway Ninebot ES۱L
چرا آن را دوست داریم : طراحی شیک، سبک وزن، ساختار باریک و موتور قدرتمند این مدل را به یک مدل بسیار مدرن و مناسب برای سفر تبدیل کرده است.

مزایا:
قدرت موتور ۲۵۰ وات با کروز کنترل فوق‌العاده
معایب:

برد فقط ۱۲.۴ مایل با یک بار شارژ با درجه مقاومت پایین IPX۴ در برابر آب.

Segway Ninebot ES۱L یک اسکوتر برقی تاشو با موتور مناسب ۲۵۰ وات و حداکثر سرعت ۱۲.۴ مایل در ساعت است. دارای سیستم تعلیق جلو، ترمز جلو و عقب است و می‌تواند سواران تا وزن 120 کیلو را در خود جای دهد.

 3. اسکوتر برقی Razor E۲۰۰

مزایا:
۴۰ دقیقه استفاده مداوم در هر شارژ حداکثر سرعت ۱۲ مایل در ساعت
معایب:
بدون چراغ جلو

Razor E۲۰۰ یک اسکوتر برقی تاشو ۲۰۰ واتی با حداکثر سرعت ۱۲ مایل در ساعت است. در حالی که باتری آن به ازای هر بار شارژ، ۴۰ دقیقه سفر نسبتاً متوسطی را ارائه می‌کند و در زمین‌های عمدتاً هموار به خوبی عمل می‌کند، در شیب‌ها عملکرد خوبی ندارد، بنابراین اگر به دنبال بهترین اسکوتر‌های برقی برای تپه‌ها هستید، جای دیگری را جستجو کنید. این مدل را با بهترین اسکوتر برقی برای رفت و آمد که دارای حداکثر سرعت بالا و دیفرانسیل عقب قدرتمند است مقایسه کنید.

 4. اسکوتر برقی تاشو Razor E۳۰۰
چرا ما آن را دوست داریم: نسبتاً سبک و دارای کنترل‌های پیچشی به سبک قدیمی و آسان برای یادگیری، قدرت و شارژ کافی برای اکثر رفت و آمد‌ها و چرخ‌های عقب محرک برای کنترل بیشتر دارد.

مزایا:
موتور فوق‌العاده بی‌صدا استارت و دریچه گاز گرفتن آسان و سرگرم‌کننده برای استفاده از سطح بسیار عریض برای کاربران در هر اندازه
معایب:
زمان شارژ آهسته ۱۲ ساعته
Razor E۳۰۰ یک اسکوتر برقی ۳۰۰ واتی است و حداکثر سرعت آن ۱۵ مایل در ساعت است و باتری آن با هر بار شارژ ۴۰ دقیقه حرکت می‌کند. ما موتور فوق‌العاده بی‌صدا با زنجیر رانده و سرگرم‌کننده، به سبک قدیمی، استارت و دریچه گاز با استفاده آسان آن را دوست داشتیم.

 

اگرچه قدرت کافی برای اکثر مسافران و استفاده‌های تفریحی دارد، زمان شارژ آهسته تا ۱۲ ساعت ممکن است برای همه سواران مناسب نباشد. با این حال، وزن سبک ۲۶ کیلویی، قاب فوق‌العاده ضخیم، و سطح بسیار عریض آن که انواع بزرگ‌تری از اندازه‌ها را در خود جای می‌دهد، و طراحی هیجان‌انگیز، آن را به گزینه‌ای عالی برای سوارکاران جدید که می‌خواهند اسکوتر قدرتمند و ایمن داشته باشند تبدیل کند. 

 5. اسکوتر برقی تاشو Segway Ninebot ES۲
چرا ما آن را دوست داریم : چندین گزینه اتصال، صفحه نمایش LED مناسب، اسب بخار خوب، و سایر ویژگی‌های مدرن، این مدل را به یک سواری فناوری محور عالی تبدیل کرده است.

مزایا:
کمک فنر‌های جلو و عقب قابل تعویض با قابلیت اتصال بلوتوث و اپلیکیشن موبایل
معایب:
لاستیک‌های استوک می‌توانند برای جاده‌های ناهموار بزرگتر باشند

Segway Ninebot ES۲ یک اسکوتر برقی ۳۰۰ واتی با حداکثر سرعت ۱۵ مایل در ساعت و برد حرکتی تا ۱۵ مایل در هر شارژ است. دارای بلوتوث و قابلیت اتصال به اپلیکیشن ناوبری و امنیت موبایل، کروز کنترل قابل تعویض و سیستم ترمز ضد قفل مکانیکی و الکتریکی است.

ما صفحه نمایش LED با خوانایی آسان آن را برای مسافت پیموده شده، قدرت باتری و سرعت آن دوست داشتیم، و وزن نسبتاً سبک و تاشو بودن آن باعث می‌شد حمل و نقل و قرار دادن آن در صندوق عقب خودرو برای سفر‌ها آسان باشد. لاستیک‌های غیر پنوماتیک و بدون هوا آن ایمنی بالایی را ارائه می‌دهند، اما برای جاده‌ها و خیابان‌های ناهموار مناسب نیستند. با این حال، برای اکثر حرفه‌ای‌ها و علاقه‌مندان، ارزش خوبی برای یک اسکوتر برقی بسیار مدرن و با امکانات کامل با قدرت زیاد است. برای کسانی که هوس سرعت دارند، بهترین اسکوتر برقی بالا را که یکی از سریع‌ترین اسکوتر‌های برقی بزرگسالان در بازار است، توصیه می‌کنیم.

 6. اسکوتر برقی تاشو QIEWA Q۱
چرا ما اسکوتر برقی تاشو را دوست داریم : ساخت سنگین، لاستیک‌های مناسب، ۸۰۰ وات اسب بخار و باتری قدرتمند، آن را به گزینه‌ای برای اسکوتر حرفه‌ای سریع و غیرقابل تخریب تبدیل می‌کند که هنوز قابل حمل است.

 

مزایا:
۶۸ کیلومتر در هر شارژ باتری حداکثر سرعت ۳۷ کیلومتر در ساعت با حداکثر وزن حداکثر 140کیلو 
معایب:

۶۰ کیلو سنگین‌تر از بسیاری از وسایل تاشو است و دارای قیمت نسبتاً بالا

QIEWA Q۱ یک اسکوتر برقی تاشو با موتور هاب ۸۰۰ واتی با سرعت بالای ۳۷ کیلومتر در ساعت و در میان طولانی‌ترین محدوده سفر با هر بار شارژ در ۶۸ کیلومتر است. دارای حداکثر ظرفیت حمل قابل توجه، ساختار محکم و سنگین، لاستیک‌های بزرگ آج، سیستم ترمز دوبل، و کمک فنر ویژه برای کمک به سواری ایمن‌تر و راحت‌تر است.

اگرچه طراحی تاشو آن را به گزینه‌ای قابل حمل تبدیل می‌کند، با وزن ۶۰ کیلویی، به طور قابل توجهی سنگین‌تر از سایر اسکوتر‌های تاشو است  اگرچه هنوز برای اکثر اسکوتر‌های تاشو قابل کنترل است و مرکز ثقل پایینی دارد، بنابراین وزن آن تعادل آن را سخت نمی‌کند. باتری فوق‌العاده قدرتمند، راحتی، ویژگی‌های ایمنی، و حداکثر سرعت بالا، آن را به گزینه‌ای عالی، اگر چه کمتر مقرون به صرفه است، برای سوارانی که می‌خواهند یک اسکوتر قابل حمل با قدرت بسیار بیشتر از بقیه می‌خواهند، تبدیل کند. 

 7. اسکوتر برقی تاشو Razor E۱۰۰
چرا ما آن را دوست داریم : موتور شروع سبک و با استفاده آسان و کنترل‌های ساده، رنگ‌های جذاب و اسب بخار کافی برای اکثر موارد، آن را به گزینه‌ای سرگرم‌کننده و بسیار مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

مزایا:
موتور زنجیری بسیار بی‌صدا، کارکرد آسان بسیار سبک و قابل حمل
معایب:
حداکثر سرعت پایین 20 کیلومتر در ساعت کمتر از میانگین ۱۰۰ وات اسب بخار

Razor E۱۰۰ یک اسکوتر برقی تاشو ۱۰۰ واتی است. حداکثر سرعت آن 20 کیلومتر در ساعت است و باتری آن با هر بار شارژ ۴۰ دقیقه سواری مداوم را فراهم می‌کند. ما عاشق استارت و دریچه گاز به سبک قدیمی با استفاده آسان و موتور زنجیردار فوق‌العاده بی‌صدا بودیم. ما همچنین رنگ روشن و قابل تشخیص آن را دوست داشتیم، که نه تنها ظاهری سرگرم‌کننده به آن می‌بخشد، بلکه تشخیص آن را در جاده برای افزایش ایمنی آسان‌تر می‌کند.

 8. اسکوتر برقی تاشو XPirit
چرا آن را دوست داریم : کنترل‌های بصری، حالت‌های سه سرعته، و قدرت کافی برای سواری‌های شیب‌دار، این وسیله را به یک گزینه عالی برای سوارکاران مبتدی یا معمولی با قیمت متوسط تبدیل کرده است.

مزایا:
ساخت آلیاژ سبک وزن با کیفیت بالا، حالت‌های Eco، Comfort و Sport قابل تغییر، حالت صفحه نمایش با ویژگی‌های کامل برای مسافت پیموده شده، سرعت، باتری و غیره.
معایب:
ظرفیت وزن کمتر (120 کیلو) نسبت به بسیاری دیگر

اسکوتر XPirit Electric یک اسکوتر تاشو ۲۵۰ واتی با ساخت آلیاژ آلومینیوم سبک ۲۷ کیلویی و حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت است. دارای سه حالت قدرت Eco، Comfort و Sport است. حالت اکو حداکثر سرعت را به کمتر از ۱۰ مایل در ساعت کاهش می‌دهد، اما با هر بار شارژ تا ۱۵ مایل سفر می‌کند. ما کروز کنترل حالت Comfort و حداکثر سرعت بالاتر حالت Sport را دوست داشتیم و همچنین صفحه کنترل و نمایشگر LED کوچک اما قابل خواندن را دوست داشتیم که امکان تعویض آسان را فراهم می‌کرد.

 9. اسکوتر برقی تاشو شیائومی Mi

چرا ما آن را دوست داریم : قاب آلومینیومی فوق سبک اما محکم و سیستم ترمز دوگانه پیشرفته این مدل را به گزینه‌ای قابل اعتماد و قدرتمند تبدیل کرده است.

مزایا :
ثبت نام برنده جایزه Red Dot ۲۰۱۷ در برنامه تعمیر با خرید دیسک و سیستم ترمز ضد قفل eABS
معایب :
هنگام تا شدن کمی حجیم‌تر از برخی مدل‌ها است

شیائومی Mi یک اسکوتر برقی با قاب آلیاژی ۲۶ کیلویی تاشو و موتور ۲۵۰ واتی است. حداکثر سرعت آن به 25 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر برد آن تا 32 کیلومتر است. ما از کنترل‌های بصری آن و برنامه تعمیری شبیه Applecare که همراه با خدمات مشتری و پشتیبانی فنی عالی ارائه می‌شود، خوشمان آمد. ترمز‌های دیسکی دوگانه و ترمز‌های ضد قفل ABS نیز آن را در بین ایمن‌ترین و نرم‌ترین مدل‌های سواری در دسترس برای همه زمین‌ها و رفت‌وآمد از خیابان‌های شهر به حومه‌های تپه‌ای قرار می‌دهند.

حداکثر سفر به ازای هر بار شارژ توصیف شده تا حدودی به عواملی مانند اندازه وزن کاربر و وضعیت جاده بستگی دارد. اما ویژگی‌های ایمنی، برنامه تعمیر، مقدار اسب بخار مناسب، طراحی برنده جایزه و قیمت مناسب آن را به یکی از بهترین اسکوتر‌های قابل حمل همه جانبه در دسترس تبدیل کرده است. و از نظر مقرون به صرفه بودن، بهترین اسکوتر ۵۰ سی سی نیز ارزش بررسی را دارد.

 10. اسکوتر برقی تاشو سبک Inokim

چرا ما آن را دوست داریم : ساخت آلیاژ آلومینیوم T۶ فوق سبک اما بسیار سخت، ترمز‌های دوگانه و چراغ‌های LED عقب و جلو ایمنی را در اولویت قرار می‌دهند در حالی که اسب بخار عالی و طراحی جمع و جور فوق‌العاده آن را سریع و قابل حمل می‌کند.

مزایا :
حداکثر سرعت 31 کیلومتر در ساعت، چراغ ایمنی قدرتمند جلو و عقب و چند نقطه تاشو آن را فوق‌العاده جمع و جور می‌کند
معایب :
لاستیک‌های کوچکتر از برخی مدل‌های موجود در بازار

اسکوتر برقی تاشو سبک Inokim یک اسکوتر برقی ۳۵۰ واتی با حداکثر سرعت نسبتاً بالا 31 کیلومتر در ساعت است. طراحی ایمنی آن شامل چندین چراغ پارکینگ عقب و جلو و ترمز‌های درام جلو و عقب، همراه با ساخت آلیاژ آلومینیوم T۶ بسیار سبک و بسیار بادوام است.

ما گردن قابل تنظیم آن را دوست داشتیم، که در ترکیب با قاب تاشو، یکی از جمع و جورترین اسکوتر‌های تاشو موجود را فراهم می‌کند، لاستیک‌های بادی نسبتاً کوچک ۸.۵ اینچی آن ممکن است برای جاده‌های ناهموار کمی مناسب نباشند، اما ویژگی‌های ایمنی اضافی، طراحی هوشمندانه جمع‌وجور و اسب بخار اضافی آن را در میان اسکوترهای تاشو سبک‌وزن متمایز می‌کند. گزینه دیگر برای اسب بخار عالی، بهترین اسکوتر برقی با صندلی است که دارای موتور ۵۰۰ واتی است.

5 اسکوتر برقی تاشوی برتر دنیا به شرح زیر می باشد.

1- Glion Dolly Folding Electric Scooter

2- Segway Ninebot Max Folding Electric Scooter

3- Gotrax VXL G2 Folding Electric Scooter

4- Razor E300 Folding Electric Scooter

5- Xiaomi Mi Folding Electric Scooter

اسکوتر برقی ارزان تاشو

قطعا برای خرید هر محصولی اولین اولویت در تصمیم گیری شما میزان نقدینگی جیب شماست. در مجموع اسکوترهای برقی تاشو که دسته دار هستند قیمت بیشتری نسبت به مدل های بدون دسته دارند. تقریبا دو برابر قیمت.

با اسکوترهای برقی صندلی دار از شر ترافیک به راحتی خلاص شوید

پیشنهاد ما به شما اسکوتر برقی های تاشو می‌باشند، که به راحتی در کم تر از 5 ثانیه جمع می شوند و می توان در اتوبوس و مترو آن ها را حمل کرد.

ترافیک کلافت کرده است؟ دیگر از کلاچ ترمزهای مکرر خسته شدی؟ میخواهی بعد از یه روز پر کار و استرس، سریع تر برسی منزل و استراحت کنی؟ کاری ندارد که؛ یه پیشنهاد فوق العاده برای رفت و آمد سریع روزانه بدون گیر کردن توی ترافیک، اسکوتر برقی است. 

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

4 پاسخ

  1. چقدر جالب یعنی برای رفتن به محل کار هم میشه ازش استفاده کرد !
    فقط به نظرم هنوز خیلی متداول نشده

    1. ساللم دوست عزیز وقت شما بخیر
      بله بسیاری از مشتریان عزیز ما با این هدف اسکوتر رو خریداری می کنند و مسیر های داخل شهری رو به راحتی با اسکوتر تردد می کنند.
      خوشبختانه استفاده از این وسیله در بسیاری از شهر ها متداول شده.

  2. سلام ارتفاع دسته قابل تنظیم هست یا فیکس هست در تمامی مدل ها و برندها؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*