دسته: اسکوتر برقی آفرود

اسکوتر برقی آفرود اتوبالانس

قیمت اسکوتر برقی هوشمند آفرود بسته به نوع و برند آن متفاوت است. شما عزیزان می‌توانید در همین صفحه مدل‌ها و قیمت‌های اسکوتر شارژی آفرود را مشاهده نمایید. فروش اسکوتر برقی آفرود با کیفیت‌های گوناگون و برندهای مختلف در فروشگاه های اسکوتر انجام می گردد.

خرید اسکوتر برقی آفرود

برای خرید اسکوتر شارژی آفرود روی مدل مورد نظر خود کلیک کنید. روی دکمه افزودن به سبد خرید بزنید سپس به درگاه پرداخت متصل می‌شوید و خریدی آسان با خیال راحت را تجربه کنید. و یا می‌توانید با تماس با کارشناسان فروش ما از فروش اینترنتی ما برخوردار شوید.

خرید اسکوتر برقی آفرود ارزان قیمت

این مدل از اسکوترهای برقی با توجه به آپشن‌هایی که دارند رنج قیمت متنوعی نیز دارند. برای خرید اسکوتر برقی ارزان قیمت می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و در زمینه خرید اسکوتر از مشاوره تیم ساپتک اسپرت بهرمند شوید.

اسکوتر برقی آفرود مشکی عنکبوتی

 مرکز خرید اسکوتر برقی آفرود

یکی از ویژکی های مجموعه ساپک اسپرت در فروش اسکوتر های برقی این است که این مجموعه اسکوتر های خود را گارانتی میکند. شما عزیزان می‌توانید در هنگام ثبت سفارش با کلیک بر دکمه گارانتی یکساله، از گارانتی معتبر این شرکت بهره‌مند شوید.

اسکوتر برقی آفرود

لیست قیمت اسکوتر برقی آفرود

با توجه به این که اسکوتر آفرود با مدل ها و کیفیت های مختلف در بازار خرید و فروش می شود، شما می‌توانید طبق سلیقه خود مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

اسکوتر آفرود جدید

اسکوتر هوشمند آفرود اتوبالانس یکی از اسکوترهای پرطرفدار در بازار است که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. این مدل اسکوتر آفرود برقی جدید که در بازار با نام های off- road , smart balance , electrical scooter و یا اسکوتر برقی هامر نامگذاری شده است. اکثر اسکوترهای آفرود دارای برند smart balance (اسمارت بالانس) و یا اسمارت بالانس ویل هستند.

مزایای اسکوتر برقی آفرود چیست؟

  • لاستیک پهن برای حرکت در سطوح ناهموار همانند ماسه و برف.
  • چرخ های تو پر مناسب مسیر های ناهموار (در دو مدل).

سرعت اسکوتر برقی آفرود چقدر است؟

با هاوربرد می توانید سرعت 15 الی 20 کیلومتر بر ساعت را تجربه کنید، که بسیار فوق العاده است. لذت و هیجان سرعت را با این نوع اسکوترها می‌توانید تجربه نمایید.

قاب اسکوتر برقی آفرود مشکی

قدرت اسکوتر برقی آفرود درجه یک چقدر است؟

اسکوتر برقی هامر شیک دارای دو موتور قدرتمند می‌باشد که هر کدام 350 وات قدرت دارند، می توانید از شیب های 30 درجه عبور کنید و به هیچ عنوان نگران مسیرهای ناهموار نباشید. اسکوتر هوشمند آفرود خود تعادل مناسب برای مسیرهای ناهموار است.

شارژ باتری اسکوتر برقی آفرود بلوتوث‌دار

برای شارژ کردن باتری اسکوتر برقی به 1 الی 2 ساعت زمان نیاز دارید. با هر بار شارژ کردن می‌توانید به طور میانگین 45 دقیقه الی 1 ساعت از اسکوتر برقی خود استفاده کنید.

 

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*