بهترین برند اسکوتر برقی چیست؟

فهرست مطالب

بهترین برند اسکوتر برقی چیست؟

یکی از سؤالاتی که هنگام خرید هاوربرد (اسکوتر برقی) در ذهن خریداران مطرح می‌شود این است که بهترین برند اسکوتر برقی چیست؟ خرید اسکوتر برقی عالی و باکیفیت، موضوعی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. افرادی که می‌خواهند یک اسکوتر هوشمند خوب و مقاوم بخرند، باید با برند‌های مختلف اسکوتر برقی و بهترین برند‌های موجود در بازار آشنا باشند تا بتوانند بهترین برند اسکوتر شارژی را بخرند و از کار با آن لذت ببرند. برای پیدا کردن بهترین برند اسکوتر برقی در ادامه این وبلاگ با ما همراه باشید.

برای خرید اسکوتری باکیفیت، به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

در فروشگاه ساپتک اسپرت می‌توانید با کیفیت‌ترین اسکوتر‌ برقی را با ضمانت و گارانتی خریداری کنید. همچنین خدمات پس از فروش این مجموعه شامل تعمیرات اسکوتر برقی در زمان خرابی، فروش انواع باتری اورجینال اسکوتر برقی و فروش تمامی قطعات می‌باشد.

 

بهترین برند اسکوتر برقی چیست؟

فروشنده‌های فروشگاه اسکوتر، شما را برای خرید بهترین برند اسکوتر شارژی راهنمایی می‌کنند. محصولاتی که در فروشگاه ساپتک می‌بینید همگی از برند اصلی خریداری شده‌اند و دارای گارانتی می‌باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای خرید اسکوتر برقی می‌توانید در واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انتخاب موتور؛ از عوامل مهم در انتخاب اسکوتر برقی

قدرت موتور یک اسکوتر برقی، یکی از جنبه‌های حیاتی است که باید در نظر داشت. این چیزی است که باعث می‌شود اسکوتر برقی قدرتمند شود. برند‌ها و مدل‌های مختلف هاوربرد قدرت موتور متفاوتی را ارائه می‌دهند. بدیهی است که موتور قوی‌تر بهتر است زیرا به این معنی است که اسکوتر برقی توانایی تحمل وزن بالاتر و حفظ تعادل بهتری دارد.

 

بهترین برند های اسکوتر برقی

 

اگرچه یک موتور 250 وات عملکرد خوبی دارد، ولی موتورهای دوقلو 250 واتی که در دوچرخ اسکوتر برقی وجود دارد بهتر است. همچنین به این معنی است که اسکوتر برقی شما می تواند شیب بیشتری را طی کند و وزن بیشتری را تحمل کند.
در واقع موتورهای با توان کمتر از 300 وات برای افراد سنگین وزن توصیه نمی شود. همچنین باید مطمئن شوید که موتور لرزش ایجاد نمی کند زیرا این امر بر پایداری برد تأثیر می گذارد. با توجه به شرایط باید اسکوتر برقی ای انتخاب کنید که موتوری مناسب داشته باشد.

انتخاب بهترین مدل و بهترین برند اسکوتر برقی

برای انتخاب بهترین نوع اسکوتر، باید در نظر داشته باشید که چه زمانی و کجا می‌خواهید از آن استفاده کنید. اگر برای رفت و آمد روزانه و گردش آخر هفته، یا مکان‌های مشابه می‌خواهید اسکوتر برقی بخرید، به این موارد توجه داشته باشید:

  • آیا ممکن است در خیابان و یا بزرگراه ها از آن استفاده کنید؟
  • آیا با اسکوتر برقی صندلی دار راحت هستید ؟
  • آیا می‌خواهید که اسکوتر شما سبد یا جایی برای نگهداری وسایل داشته باشد؟
  • بودجه شما برای خرید اسکوتر برقی چقدراست؟

انتخاب‌ شما می‌تواند یکی از مدل‌های اسکوتر برقی دسته‌دار یا بدون دسته، اسکیت برد برقی یا هاور برد باشد که با توجه به موارد بالا و آگاهی از سن، وزن و توان فیزیکی فرد انتخاب می شود. پس از این، به سراغ جزییات بیشتر بروید. اگر به تنهایی نمی توانید اسکوتر برقی مناسب خود را انتخاب کنید می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و از مشاوره آن ها برای انتخاب بهترین اسکوتر و مناسب ترین اسکوتر بهره ببرید.

 

بهترین برند اسکوتر برقی کودکان

 

برای خرید هاوربرد و اسکوتر برقی بچه گانه، اسکوتر برقی دخترانه و پسرانه و اطلاع یافتن از مدل های اسکوتر هوشمند و اسکوتر برقی ارزان در سال 1402 می‌توانید با مطالعه این مدل‌ها اسکوتر مناسب را برگزینید. این اسکوتر های هوشمند پیشرو از جدیدترین های بازار اسکوتر هوشمند به شمار می‌روند که ما به معرفی و توضیح ویژگی ها و آپشن‌های این اسکوترهای جدید می‌پردازیم.

معرفی ۱۲ مدل اسکوتر برقی جدید

1- اسکوتر هوشمند B9-28.FULL : دستگاه فری استایل، مناسب بزرگسالان، دارای باتری، بلوتوث و اسپیکر با کیفیت بالا جهت وصل به موبایل، دارای سیستم تاشو، اتوماتیک و رقص نور زیبا بازه وزنی آن ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلو گرم است.

2- اسکوتر برقی هانروکس مدل اتوبالانس هندل( AUTONBALANCE HANDL): مناسب کودکان و بزرگسالان، فری استایل، باتری لیتیومی، بازه قدرتی 100- 150 وزن قابل تحمل در این نوع ۱۰۰ تا ۱۵۰ موتور چرخ براشلس ۳۵۰است. مناسب شیب ۳۰ درجه است.

3- اسکوتر اسمارت بالانس ویل R8: مناسب گروه سنی کودک، بزرگسال، فری استایل، وزن ۱۰۰ تا ۱۵۰ را تحمل می کند. قدرت ۱۰۰ تا ۱۵۰ است با قابلیت اتو بالانس( حفظ تعادل دستگاه زمان سوار شدن بر آن)

 

بهترین برند اسکوتر برقی

 

4- اسکوتر برقی  FB5541: این مدل از اسکوتر برای کودکان با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت، با قدرت ۱۰۰ تا ۱۵۰ است. قابلیت تحمل وزن ۷۵ تا ۱۰۰ کیلو را دارد و بدنه و رینگ این اسکوتر آلیاژ منیزیوم است. از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به دوام بالا و عمر طولانی اشاره کرد.

5- اسکوتر با طرح موتور: این اسکوتر خاص شبیه موتور سیکلت است و وزن ۷۵ تا ۱۰۰ را تحمل می‌کند. بازه قدرتی آن ۱۰۰ تا ۱۵۰ است. این اسکوتر ویژه سه چرخ دارد. یک چرخ در جلو و دوچرخ در عقب قرار دارد. چرخ های عقب معلق هستند و حرکت ۳۶۰ درجه ای دارد.

6- اسکوتر شارژی شیائومی M 365 PRO: این نوع اسکوتر دارای فرمان ثابت  و ترمز از نوع دیسکی چرخ عقب است.

7- هاوربرد اسمارت مدل I8: دارای باتری و مناسب کودکان، بزرگسالان و فری استایل است. وزن قابل تحمل در این وسیله همان ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلو بوده و دارای آپشن هایی چون نمایشگر مقدار شارژ باتری و نمایشگر مقدار سرعت هست.

8- اسکوتر برقی اسمارت مدل 8: این نوع هاوربرد فری استایل است که ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلو قدرت تحمل وزن دارد. از آپشن‌های آن می‌توان به برد الکترونیکی برای آگاهی از زاویه دستگاه و حفظ تعادل همچنین تنظیم ولتاژ بین باتری و دستور حرکت به چرخ ها یا موتور.

9- اسکوتر شارژی ZR2166: این نوع اسکوتر مخصوص کودکان است. بازه قدرتی آن بین صفر تا ۲۵ بوده و وزن تا ۵۰ کیلو گرم را تحمل می کند.

پس اگر قصد خرید اسکوتر برقی برای کودکان را دارید این گزینه می تواند برای شما مناسب باشد.

 

برای خرید اسکوتر برقی 6 اینچ کلیک کنید .

 

10- اسکوتر برقی مدل XM9009: این اسکوتر شارژی مناسب کودکان، بزرگسالان و فری استایل است. وزن ۸۵ کیلو گرم را تحمل می کند. مدت زمان شارژ آن ۸ ساعت است.

11- اسکوتر مدل هوشمند: این مدل از اسکوترها ۱۴۰ کیلو وزن را تحمل می کند. قطر چرخ آن ۱۰ اینچ و زمان شارژ باتری آن سه ساعت است.

12- اسکوتر برقی مدل S006: این نوع اسکوتر برقی در زمان 2 تا 3 ساعت زمان لازم دارد تا شارژ شود. بازه قدرتی آن 100 تا 150 وات است. وزن آن 10 کیلو گرم است. و وزنی تا 120 کیلو گرم را تحمل می کند.00

اسکوتر برقی مارک اسمارت بالانس

در ادامه معرفی بهترین برند اسکوتر برقی شما را با برند اسمارت بالانس آشنا می کنیم. برند اسمارت بالانس، اسکوتر هایی هوشمند و باکیفیت روانه بازار کرده است. که در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب برای همه سنین وجود دارد .

 

اسکوتر برقی مارک اسمارت بالانس

 

اجزای تشکیل دهنده اسکوتر برقی چیست ؟

اسکوتر برقی شامل : باتری ، شاسی ، برد ، چرخ براشلس ، قاب ، برد بلوتوث و اسپیکر ، چراغ ال ای دی ، دکمه پاور و … می باشد که با خرید از ساپتک ایرانیان دیگر نگران خراب شدن این اجزا نباشید زیرا همکاران بخش تعمیرات ما آماده تعمیر اسکوتر خراب شما می باشند  و در صورتی که شما بخواهید قطعات اسکوتر را خریداری کنید و خودتان اقدام به تعمیر کنید می توانید تمامی قطعات را از ما بخواهید.


برای تعمیر اسکوتر برقی کلیک کنید

اسکوتر برقی با برد 2 تکه بخریم یا برد 3 تکه ؟

مدل های قدیمی اسکوتر برقی دارای برد 2 تکه بودند. استفاده از برد 2 تکه باعث بروز مشکلاتی در اسکوتر برقی می‌شود از جمله احتراق و خرابی زود هنگام و ….
نسل جدید اسکوتر های برقی با دارا بودن برد سه تکه این مشکلات را بر طرف کرده است . در این مدل ها تغذیه ، سیستم تعادل یا ژیروسکوپ ها و پردازش به صورت جداگانه صورت میگرد. در نتیجه یکی از مواردی که پیش از خرید اسکوتر باید به آن دقت کنید در مورد آن از فروشنده اسکوتر برقی کسب اطلاعات کنید برد می‌باشد.

 

اسکوتر برقی با برد 2 تکه

 

فاکتورهایی که هنگام خرید اسکوتر برقی باید در نظر گرفت

سوار شدن بر روی آن ها بسیار سرگرم کننده است. قبل از خرید یک اسکوتربرقی باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید، این عوامل عبارتند از:

   اندازه :

این مهم ترین عاملی است که باید قبل از خرید اسکوتربرقی مناسب در نظر گرفت. اندازه معمولاً به نظر شما بستگی دارد. همچنین باید قطر چرخ ها را نیز ببینید که فاکتور مهمی است که قبل از خرید اسکوتربرقی مناسب باید در نظر بگیرید. اندازه چرخ باید حدود 5 اینچ تا 10 اینچ باشد. هر اندازه ای منحصر به فرد است و اهمیت خود را دارد. به عنوان مثال: اگر اندازه یک چرخ کوچک باشد، به کارایی بیشتر کمک می کند و برای مسیرهای صاف خوب است. چرخ های بزرگتر که 8 اینچ هستند پایداری بیشتری دارند.

   قیمت :

قیمت اسکوتربرقی از کمتر از 300 دلار شروع می شود و در برخی محصولات به 1000 دلار می رسد. شما باید اسکوتربرقی مناسبی را بخرید که متناسب با بودجه شما باشد. اگر مایل به خرید یک مدل ارزان قیمت هستید، باید در نظر داشته باشید که دارای گارانتی و پشتیبانی می باشد. شما می توانید برای خرید یک اسکوتربرقی مطمئن، محصولات سایت ما را ببینید.

   زمان شارژ :

اسکوتربرقی برای شارژ کامل، به دو تا سه ساعت زمان نیاز دارد که با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی بین 10 تا 12 مایل را طی کند. این عمر باتری به سرعت حرکت و رفتن روی سطح زمین، وزن فرد و باتری بستگی دارد.

   کیفیت ساخت :

اگر می خواهید اسکوتربرقی شما برای مدت طولانی تری کار کند باید کیفیت خوبی داشته باشد. هنگام خرید اسکوتربرقی باید به دنبال مارک های معتبر و معروف باشید. دستگاه باید از مواد با کیفیت بالا ساخته شود. همچنین می توانید از سازنده ویا شرکتی که اسکوتربرقی را می خرید بپرسید که آیا این دستگاه دربرابر آب مقاومت دارد یا نه.

هیجان با اسکوتر برقی بی ام دبلیو (BMW)

یکی از خبرهای داغ از اسکوتر های برقی این است که هر روز از گوشه و اطراف شنیده می شود اسکوتر های جدید با قابلیت های باورنکردنی در حال تولید و عرضه به بازار هستند یکی از این اسکوتر های جدید اسکوتر برقی bmw است

با شنیدن بی ام دبلیو (BMW)‏ به یاد اتومبیل های این شرکت می افتید ولی این شرکت آلمانی علاوه بر اتومبیل های گران قیمت در زمینه ی انواع وسیله نقلیه دیگر نیز فعالیت می کند. اسکوتر برقی bmw یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است. این اسکوتر برقی از قیمت بالایی برخوردار است.

اسکوتر برقی bmw حدود ۲۵ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و به وسیله یک بار شارژ شدن می تواند مسافتی تقریبا ۳۵ کیلومتر را طی کند. اگر از این وسیله حمل و نقل در مناطقی که شیب دار هستند و فشار بیشتری را به موتور وارد می‌کنند، استفاده کنید، این مسافت کمتر خواهد شد. قیمت این محصول را چیزی حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار ( سه هزار) قیمت کرده اند.

اسکوتر برقی، حرکت روی سطوح ناهموار و قابلیت کنترل بهتر

اسکوتر برقی جیپ برای حرکت روی سطوح ناهموار بسیار مناسب است. در زمان خرید اسکوتر هوشمند توجه به مکانی که می خواهید در آن از اسکوتر برقی استفاده کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. در مکان های ناهموار با استفاده از اسکوتر جیپ می توانید دستگاه را به راحتی کنترل کنید. این محصول قابلیت کنترل بهتری نسبت به اسکوترهای دیگر دارد. قدرت بیشتر نسبت به قبل از امتیازات این نوع محصول است.

آیا با اسکوتر برقی جیپ آشنایید؟

شرکت ریزر با همکاری شرکت جیپ یک اسکوتر برقی تولید کرده اند که این اسکوتر قادر است در مسیرهای ناهموار و ناصاف حرکت کند. این اسکوتر برقی با نام RX200 شناخته می شود. قدرت بیشتر این نوع اسکوتر نسبت به اسکوترهای قبلی از امتیازات این اسکوتر است. این اسکوتر به رنگ سبز ارتشی است و دارای چرخ های ۸ اینچی است. این نوع اسکوتر با چرخ های بادی خود می تواند تا ۲۰ کیلومتر در ساعت در مسیرهایی که ناهموار هستند حرکت کند. قیمت این اسکوتر برقی که برای این نوع اسکوترها بیان کرده‌اند، ۴۹۹ دلار است.

هنوز مقدار مسافتی که دقیقاً این اسکوتر شارژی می تواند طی کند، مشخص نشده است اما شرکت ریزر خودش ادعا می‌کند که این اسکوتر هوشمند می‌تواند حدود ۶۰ کیلومتر را طی کند. ادعای شرکت تولیدکننده این محصول این است که این نوع اسکوترها همانند خودروهای جیپ که برای مسیرهای ناهموار مناسب بوده و می توان به وسیله جیب به هر جایی رفت، با این نوع اسکوتر ها نیز کاربر به هر جایی که می خواهد می تواند برود. این نوع اسکوتر هوشمند برای حرکت روی سطوح ناهموار عالی است و قابلیت کنترل بهتری دارند.

اسکوترهای هوشمند باورنکردنی Ola

یکی دیگر از اسکوتر های هوشمند جذاب و جدید اسکوتر برقی Ola است. این نوع اسکوتر ها در دو نوع S1 و s1 pro  تولید می شوند. باتری این محصول قابل جابجا کردن نیست اما این باتری در زمانی حدوداً ۳۰ دقیقه شارژ می شود. این باتری شارژی بسیار سریع دارد. یکی از مزیت‌های این اسکوتر هوشمند این است که طبق ادعای Ola می توان دو کلاه ایمنی را در فضایی که مخصوص ذخیره کردن در این اسکوتر قرار گرفته، جای داد. اسکوتر های برقی دیگر اگر بخواهند دو کلاه را در محل ذخیره خودشان قرار بدهند نیاز به اضافه کردن محل ذخیره دارند. خبرهای جدید اسکوتر برقی

بهترین مارک اسکوتر برقی چیست؟

تا به اینجا با انواع اسکوترهای برقی آشنا شدیم و ویژگی‌های کلیدی برخی از آنها را بررسی کردیم. اما بهترین مارک اسکوتر برقی چیست؟ بطور کلی اسکوتر برقی شیائومی و اسکوتر برقی اسمارت بالانس جزو پرفروش‌ترین و بهترین برند اسکوتر برقی به حساب می‌آیند و مطالعات نشان داده که این دو برند اسکوترهای با کیفیتی را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

آپشن های باور نکردنی اسکوتر هوشمند Ola، قابلیت کنترل با گوشی موبایل

این نوع اسکوترهای شارژی دارای سیستم عامل بسیار پیشرفته هستند. وزن اسکوترهای Ola ۱۲۱ کیلو گرم هستند و یک صفحه نمایش ۷ اینچی دارند. این صفحه نمایش رنگی بوده و اطلاعاتی در مورد اسکوتر شارژی را به کاربر نشان می دهد. این صفحه ها دارای نقشه هایی مبتنی بر جی پی اس هستند.

این اسکوتر شارژی دارای دستیار صوتی دیجیتال است که با گفتن جمله « سلام موسیقی پخش کن» سیستم عامل شروع به پخش لیست موسیقی مورد نظر شما می کند و بلافاصله آهنگ مورد نظر خود را می شنوید.

از امتیازات این اسکوتر شارژی این است که قابلیت کنترل با گوشی موبایل را دارد. اگر تلفن همراه خود را به سیستم عامل این اسکوتر متصل کنید، می‌توانید به جای اینکه از تلفن همراه خود تماس بگیرید با اسکوتر‌ برقی تماس حاصل کنید.

سیستم عامل این اسکوتر های هوشمند کارهای زیاد دیگری را نیز می تواند انجام دهد مثلاً می تواند صندوق عقب را باز کند و نور دستگاه را تنظیم کرده و جی پی اس را تنظیم کند.

 

برای خرید اسکوتر برقی 8 اینچ کلیک کنید.

 

اسکوترهایی که دنبال شما راه می روند و وزن مناسب تری دارند

روز به روز نسل جدید اسکوترهای شارژی به بازار عرضه می شود. اسکوترهایی که شارژ بیشتری را می پذیرند، اسکوتر برقی که وزن مناسب تری نسبت به اسکوترهای قبلی دارند. شاید به زودی از اسکوترهایی باخبر شوید که دنبال شما راه می روند. از شنیدن خبرهای جدید و جذاب در زمینه اسکوترهای برقی اصلا تعجب نکنید.

اسکوتر برقی که قابلیت برنامه ریزی دارد

بعضی از هاوربرد های جدید قابلیت برنامه ریزی دارند و می توان بعضی از برنامه ها و دستورها را طبق دلخواه کاربرش تنظیم کرد. ما در ادامه با آن اشاره می کنیم.

اسکوترهای برقی که قابلیت نصب برنامه دارند؟

یکی از این اسکوترهای جدید اسکوتر برقی  ola است. اخیرا از این اسکوتر برقی جدید رونمایی شده که قابلیت نصب برنامه دارند و این اسکوترها قابلیت برنامه ریزی دارند.

از امتیازات جالب سیستم عامل این نوع اسکوترها این است که قابلیت شخصی سازی را دارد یعنی اگر هر کدام از اعضای خانواده بخواهند از این اسکوتر استفاده کنند هر کدام می توانند یک پروفایل اختصاصی برای خود داشته باشند و در آن پروفایل مشخص کنند که هر دستوری با کدام صوت اجرا شود. این آپشن در زمان استفاده از این محصول لذت بیشتری را به کاربر خودش می دهد.

حذف بعضی برند ها در سایت آمازون

در اواسط دسامبر 2015، آمازون بی سر و صدا تعدادی از مارک های هاوربرد را از سایت خود حذف کرد تا زمانی که شرکت ها بتوانند ثابت کنند محصولاتشان ایمن هستند.سایت اینترنتی Overstock نیز همه فروش هاوربرد را در سایت خود به دلیل نگرانی های ایمنی مشابه متوقف کرد. یکی از دلایل اصلی این سایت ها وجود باتری های تقلبی در اسکوترهای برقی بود و باید شرکت ها اصل بودن باتری را ضمانت می کردند.

ممنوعیت استفاده در برخی شهرها

این وسیله محبوب اکنون در تعدادی از شهرها و مکان های خارجی نیز ممنوع شده است. به عنوان مثال، اگر اسکوتر برقی قادر به رسیدن به سرعت بالای 15 مایل در ساعت باشد، نمی توانید در شهر نیویورک سوار آن شوید. همچنین در انگلستان یا ولز استفاده از اسکوتربرقی در پیاده رو ها ممنوع اعلام شده است.

اسکوترهای برقی مغناطیسی

اسکوتر برقی هندو از آهنرباهای الکتریکی برای تولید میدان مغناطیسی استفاده می کند که برد را حدود یک اینچ از زمین به سمت بالا می راند. این نیز یک مفهوم بسیار جالب است. تنها اشکال این است که این اسکیت برد معلق فقط روی یک سطح رسانا قابل استفاده است و همین موضوع یک محدودیت بزرگ برای این نوع اسکوتربرقی است!

وجود اسکوترهای برقی بدون چرخ

اسکوترهایی وجود دارند که بدون چرخ می توانید از آن ها استفاده کنید، حتی چند نوع مختلف از آن ها وجود دارد. آنها هنوز به طور گسترده در دسترس نیستند و هنوز عرضه نشده است.
برای مثال هاوربردهای مبتنی بر پروانه، مانند Omni، از روتورها برای فشار دادن هوا به سمت پایین استفاده می کنند. با انجام این کار، آنها به افراد اجازه می دهند علاوه بر چپ و راست، به بالا و پایین حرکت کنند.

استفاده از اسکوتر برقی توسط سلبریتی ها و افراد مشهور

بسیاری از این محبوبیت از افراد مشهوری مانند جاستین بیبر و کندال جنر ناشی می شود که ویدیوهایی را در صفحات رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنند. بسیاری از افراد نیز هنگام اجرای کنسرت از این وسایل برقی استفاده کردند که همین به معنای تبلیغ اسکوترهای برقی می باشد.

نحوه خرید و ارسال

برای خرید اسکوتر می توانید از طریق دکمه افزودن به سبد خرید به درگاه پرداخت بانکی متصل شده و خرید خود را تکمیل نمایید و یا از طریق ارتباط با کارشناسان در واتساپ اقدام به خرید محصول نمایید.
پس از پرداخت و یا هماهنگی با ما ارسال اسکوتر در تهران (توسط پیک و یا پست) و درصورت سفارش محصول قبل از ساعت 17 بعد از ظهر محصول همان روز ارسال میگردد؛ در غیر این صورت ارسال محصول به صبح روز بعد موکول می شود. در شهرستان نیز ارسال از طریق تیپاکس و یا پست در کمتر از 48 ساعت صورت خواهد گرفت.

 

استفاده از اسکوتر برقی توسط سلبریتی ها

 

آیا ساپتک نماد اعتماد دارد؟

ما مفتخریم که سایت اسکوتر برقی دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سازمان نظارت بر سایت های اینترنتی از وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد. درگاه امن بانکی از بانک ملت باعث شده که پرداخت اینترنتی شما بدون واسطه و مستقیم از درگاه بانک  صورت خواهد گرفت.

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک ایرانیان و دریافت مشاوره می توانید از طریق دکمه های تماس یا واتساپ در پایین و کناره های صفحه نمایشگر خود با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.


برای دانلود PDF این صفحه کلیک کنید

برای ارتباط با کارشناسان ساپتک اسپرت و دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شمارهای زیر با ما در تماس باشید. همچنین پس از مطالعه این متن می توانید نظرات و تجربیات ارزشمند خود را در همین صفحه در قسمت دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.

مقالات مرتبط

10 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید خیلی ممنون واسه ی توضیحات خوبتون ببخشید اگر بخواهیم یک اسکوتر دست دو بخریم باید از کجا بفهمیم این اصل هست یا نه یا باید چیکار کنیم که متوجه شویم این اسکوتر سالم هست

    1. سلام.
      خواهش می کنم.
      می تونید از فروشگاه ما خرید کنید. اسکوتر های دست دوم فروشگاه ساپتک با یک ماه گارانتی عرضه می شه.
      برای اطلاع از مدل ها و قیمت با شماره 09194088803 یا 09303330923 تماس بگیرید.

  2. سلام روزتون بخیر
    بنظرتون اسکوتر برقی دست دوم تهیه کنم به صرفه تره یا نو
    چون هم میخوام از نظر قیمت مناسب باشه هم کیفیت خوبی داشته باشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر
      اگر به دنبال محصولی اقتصادی و با کیفیت هستید اسکوتر های کارکرد مجموعه ما بهترین گزینه هستند. اسکوتر ها از لحاظ سلامت کاملا تضمین شده هستند و یک هفته مهلت تست و دو ماه ضمانت دارند.

  3. سلام ببخشید به سوال
    اسکوتر افزود و میشه تو ساحل هم استفاده کرد؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله اسکوتر افرود دارای چرخ های پهن و عاج دار هست که علاوه بر سطوح معمولی روی سطوح شن و ماسه و ساحلی هم قابل استفاده هست.

  4. سلام وقت بخیر
    ممنون از توضیحات خوبتون
    مارک squter وجود دارد یا خیر؟؟

    1. سلام وقت بخیر خوشحالیم که براتون مفید بود.
      همچین برندی موجود نیست اسکوتر اسم یک وسیله است!

  5. سلام
    ببخشید آدرس فروشگاه اصفهانتون رو میشه برام بفرستید.

    1. سلام وقت بخیر ارسال رایگان به اصفهان داریم
      نمایندگی حضوری نداریم متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

نحوه ارتباط*